Strona 1 z 2
Czarnulka DaroXE (Gnejsika)
: 3 sie 2009, o 10:54
autor: DaroXE
MODEL:
Corsa B
ROK PRODUKCJI:
1999
SILNIK:
c20xe
UKŁAD DOLOTOWY:
Jacky
UKŁAD WYDECHOWY:
przelot na 2 calach + mugen przelotowy na tyle
ELEKTRONIKA:
Inny program wgrany
UKŁAD NAPĘDOWY:
seria
ZAWIESZENIE:
-60/40 FK
FELGI:
15” oryginalne z Calibry w polerce i pomalowane środki na czarno
OPONY:
195/45
UKŁAD HAMULCOWY:
256x24 z Calibry z tarczami seryjnymi i klockami ferrodo
ŚRODEK:
niebiesko czarna seria
CAR-AUDIO:
z przodu Helix DB 62.1
WYPOSAŻENIE:
elektryczne szybki, central zamek, sportowa kierownica Victora
OPIS MOJEJ FURY -
Zaczęło się od tego że w maju 2007r rodzice stwierdzili że potrzebują drugiego auta, małego tak tylko żeby dojeżdżać do pracy i później po zdaniu przeze mnie prawka auto miało być moje Wybór padł na corse, znajomy zadzwonił że ma dla nas auto o godz 14 a do godz 16 już prawnie było nasze
Silnik 1,0 12V- miał być tani i ekonomiczny, ładna tapicerka, ładny lakiera tak poza tym całkowity gołas...
W sierpniu 2007 już stałem się właścicielem corsy i się zaczęło czytanie forum OCFC i wielkie plany, tuning na maxa... siatexy szpachtexy super zderzaki... aczkolwiek po jakimś miesiącu cała koncepcja super kosmicznego auta zanikła i powstała chęć drobnych poprawek i wyróżnianie się z groma seryjnych cors... jakieś tam audio przyszło, podświetlenie zegarów na niebieską, później zawieszenie, kierownica Victora 32cm, założyłem elektrykę szyb i central zamek, polakierowałem sierpy i zderzaki w kolor, felgi RH 15”, hamulce z calibry 2.0, przednie lampki Arteb czarne, tylne lampki Irmschery Black, stabilizator przedni z wersji GSI, felgi które mam teraz, maseczka nowa..
Jakis tydzien temu autko odzyło z nowym silniczkiem - c20xe
Planowany jest gwint, a zderzak GSI juz sie maluje
PLANY NA PRZYSZŁOŚĆ: są … bardzo skromne… ogarnąc całe auto... no i nowy kolorek
Fotki:

Re: Czarnulka Gnejsika
: 3 sie 2009, o 11:32
autor: RotkiV
Bardzo fajny furacz
dużo osób pomyliło Cie z Klarim
stylistycznie to wlasnie brakuje Ci tylko GSi forntu a tak to bardzoooo ładna lalunia...
tylko Panie cwicz ćwicz ogarniac furacza
PS. masz jakies fotki ze swapa??
Re: Czarnulka Gnejsika
: 3 sie 2009, o 11:37
autor: Marko
Za niedługo wszyscy będą śmigać w klubie z c20xe

Gratuluję furki i silniczka, i reszty hebli

Generalnie można powiedzieć że fajna młoda furka, którą pewnie jeszcze długo pośmigasz

wydech jest, hample są, i to co najważniejsze: silniczek...jeszcze tylko ewentualnie ten gwint

Re: Czarnulka Gnejsika
: 3 sie 2009, o 12:00
autor: rafa
Wszystko ładnie pięknie:) ale dlaczego chcesz zmieniać kolor?? czarny bardzo dobrze pasuje do Corsy, tylko trzeba umieć o niego dbać, wiem bo sam mam czarną Corsinke:) Ewentualnie na jaki chcesz zmienić kolor??
Re: Czarnulka Gnejsika
: 3 sie 2009, o 13:08
autor: Ans
jako całość wygląda tak, jaką ja bym chciał

Re: Czarnulka Gnejsika
: 3 sie 2009, o 14:25
autor: DaroXE
Ogólnie to planów mam mase ostatnio... ale trzeba najpierw ogarnąc silnik, drugi wydech zrobic (cichy na miasto), gwint... Malowac na czarna perłe nie moge bo już nas z Klarim prawie nie rozróznicie

Myślałem o jakims innym kolorku ale to sie jeszcze zobaczy... nie prędzej jak na zime
W dodatku wpadł mi do głowy gupi pomysł

żeby sprawic sobie białe 16" stalówki

Re: Czarnulka Gnejsika
: 3 sie 2009, o 15:43
autor: seboss
furak fajny , bardzo fajny tylko ogarnij przeniesienie napędu bo coś sprzęgło Ci się ślizga za bardzo moim zdaniem
Re: Czarnulka Gnejsika
: 3 sie 2009, o 17:12
autor: Porszak
ladnie wyglada na tych polerowanych z cali. chyba biale bym porzucil

.pozdr
Re: Czarnulka Gnejsika
: 3 sie 2009, o 18:02
autor: kruger
a ja tak troche OT, nie miałeś problemów z felgami? tzn żeby je tam zmieścić? mam bardzo podobne felgi tyle że z Golfa (z wersji Ice&Fire), i na podobnej glebie jak Ty, u mnie nie chciały wejść. Na wprost dało sie jechać, ale ze skręcaniem już był problem bo zapierały się o wnetrze nadkola (kapcie 195/50)
A tak ogólnie to piękna Cosiarka

Re: Czarnulka Gnejsika
: 3 sie 2009, o 18:11
autor: Bear_
kruger pisze:a ja tak troche OT, nie miałeś problemów z felgami? tzn żeby je tam zmieścić? mam bardzo podobne felgi tyle że z Golfa (z wersji
Ice&Fire), i na podobnej glebie jak Ty, u mnie nie chciały wejść. Na wprost dało sie jechać, ale ze skręcaniem już był problem bo zapierały się o wnetrze nadkola (kapcie 195/50)
A tak ogólnie to piękna Cosiarka

Pane, pan to mozesz miec ewentualnie felgi z Golfa II Fire&Ice jak cos...
A po drugie to felgi z takowego golfa (Estoril'la) w rozmiarze 15" maja bardzxo glupie ET (nie pamietam teraz jakie) po to by ladnie wychodzily w golfie bardziej do krawedzi blotnika...
W Golfie siedzi to przy samym kraju a w corsie niestety nie opuscisz auta w dol...
A... piekna corsa, tylko jak piszesz dopiesc ja po zwenatrz... i jak wyzej... ladnie wyglada na tych 15" z cali... biala stal nie bardzo bedzie trzymala sie klimatu
Pozdro
Re: Czarnulka Gnejsika
: 3 sie 2009, o 21:39
autor: DaroXE
seboss sprzegiełko było wymieniane... Sachs siedzi wiec przynajmniej w moim odczuciu nie ślizga
A tak jak bear gada te felgi z cali są idealne po wzgledem rozmiaru... no i parametrów

opuszczasz na sam dół ;D
Re: Czarnulka Gnejsika
: 3 sie 2009, o 22:24
autor: cwirus88
kufa, kiedyś ty wpakował tam c20xe? :0 gibki żeś jest

Re: Czarnulka Gnejsika
: 3 sie 2009, o 23:15
autor: Szwejku
Kolor - cacy
felunek z calibry - cacy
silnik - cacy
heble - cacy
tylko mam jedno "ale" ... nie pasuje mi jedno zdjęcie do tego

to jedno mogłeś sobie odpuścić

Re: Czarnulka Gnejsika
: 4 sie 2009, o 07:21
autor: -=m&m=-
widac ze pracy zostało troche włozone w autko, felgi bardzo fajnie pasują do niego a środek chyba po raz pierwszy taki widziałem w corsie

Powodzenia w dalszych modach

Re: Czarnulka Gnejsika
: 4 sie 2009, o 17:03
autor: gawron73
no Darek i wreszcie sie doczekałeś swapa ;D odpycha sie to nieżle,powodzenia w dalszych modach

Re: Czarnulka Gnejsika
: 8 sie 2009, o 14:44
autor: cursor
gawron73 pisze:odpycha sie to nieżle,
Powtórzę słowa poprzedniego właściciela silnika(też tak uważam), to nie jedzie
P.S. Z silnikiem jest wszystko ok, po prostu 150KM to już mało

Re: Czarnulka Gnejsika
: 8 sie 2009, o 20:49
autor: DaroXE
Hehehe cursor ostatnio jakos jezdziłem dużo autem rodzicow (75KM) i dzis jak wsiadłem do mojej corsy... to normalnie mie przyspieszenie zabiło

aczkolwiek po dłuższej przejazdzce też tak uważam

trza cos pogrzebac w tym
P.S. i dzieki za opanowanie elektryki

Re: Czarnulka Gnejsika
: 8 sie 2009, o 21:00
autor: !markos
nawet niezle mu te kola pasuja, troszke za masywne, ale daja rade
ogarnij jakos gwizdki, bo tak na odwal sie przyczepione w rogu wygladaja jak idz stad
oraz BLAGAM, tlumiki tego typu to NIE JEST ZADEN MUGEN!!!!!!!!!!
mugen wyglada tak:
twoj tlumik wyglada inaczej, prawda?

Re: Czarnulka Gnejsika
: 8 sie 2009, o 21:15
autor: DaroXE
bardzo sie różni... przepraszam... jest to A'LA MUGEN ...
Gwizdki są tam zamontowane bo te miejsce jest lepsze niz seryjne w corsie... a na słupki w przyszłosci zamierzam dac zegary... tzn na lewy słupek
Jeszcze pasowałem takie kolka...:

Re: Czarnulka Gnejsika
: 8 sie 2009, o 21:54
autor: !markos
nie, to nie jest a'la mugen. to n1 style. a jesli juz firmami sypiesz - to raczej spoon. allegrowe nazewnictwo ssie.
oraz gwizdki pieknie wchodza w trojkaciki lusterek. jak nie masz elektryki - doloz. mozna zrobic eleganckie obudowy, albo - jesli tweeter ma obrotowa obudowe - po prostu je tam wsadzic wycinajac odpowiedni otwor.
Re: Czarnulka Gnejsika
: 8 sie 2009, o 22:01
autor: DaroXE
zobacze co z tym bedzie... jak narazie nie dokładam wiecej elektryki ... musze ogarnac inne rzeczy zwiazane z silnikiem... ogolnie chce zobaczyc jakie to cos moze wykrecic czas... dlatego sie wybieram na kamień śląski 23 sierpnia
aczkolwiek w trojkacikach lusterek byłoby ładnie masz racje...
Re: Czarnulka Gnejsika
: 8 sie 2009, o 22:30
autor: !markos
znaczy.. wiesz.. zawsze mozesz po prostu wyjac patyki regulacyjne od lusterek i wlozyc trojkaty pod elektryke, to tez nie problem

Re: Czarnulka Gnejsika
: 11 sie 2009, o 10:41
autor: cursor
!markos pisze:znaczy.. wiesz.. zawsze mozesz po prostu wyjac patyki regulacyjne od lusterek i wlozyc trojkaty pod elektryke, to tez nie problem

Wyciągając "patyki" razem z tą gumą, od rączki, podejrzewam, że dałoby radę zmieścić tam ten tweeter, to malutki(19mm kopułka) tweeter, a akcesoria montażowe umożliwiają obrót.
P.S. Załóż jakiś dobry wzmak pod przód, wtedy dopiero zacznie to grać

P.S. 2. Jak już mówiłem, popracuj nad tym wydechem, bo wg mnie teraz go za bardzo odetkałeś.
Re: Czarnulka DaroXE (Gnejsika)
: 3 wrz 2009, o 22:35
autor: DaroXE
UPDATE
wybebeszony został też tył :mrgreen: ale to robota Gesia

pożyczyłem mu auto a On oddał mi go w takim stanie
Re: Czarnulka DaroXE (Gnejsika)
: 4 wrz 2009, o 14:18
autor: kruger
no panie, fajne krzesła... z czego to ?

w sensie jakieś firmówki czy no-name? jaki koszt takich fotelików

Re: Czarnulka DaroXE (Gnejsika)
: 25 kwie 2010, o 18:40
autor: DaroXE
U mnie w autku się niewiele zmienia, ale projekt nie umarł ciągle coś majstruje... Dzis byłem na kamieniu zmierzyc czasy mojej serii

No i wyszło że najlepszy czas jaki robie w obecnym setupie czyli... niemalze bez opon - zimówki jakies i ciągle nie wychudzonym autem to ET 14.776

a najlepszy ET + RT (z innego przejazdu) to 15.079 przy czym ET było 14.999

ogólnie jestem zadowolony, ale jak bedzie r888 to sie poprawie

Re: Czarnulka DaroXE (Gnejsika)
: 25 kwie 2010, o 21:28
autor: Gesio_CB
Heh niewierze że jest 14.7
Ja bym pojechał na hamownie bo seria to to napewno nie jest

Re: Czarnulka DaroXE (Gnejsika)
: 26 kwie 2010, o 15:21
autor: Tschoob
gratki czasu

mam pytanie kolego - z czego te fotele ?
Re: Czarnulka DaroXE (Gnejsika)
: 26 kwie 2010, o 16:09
autor: DaroXE
Fotele no name składane/ z pełną regulacją

Koszt jednego ok 350-400zł
Re: Czarnulka DaroXE (Gnejsika)
: 23 maja 2011, o 19:15
autor: DaroXE
pare zmian zagościło od czasu poprzedniego postu... a mianowicie:
Silnik 2.0 8V, nowe felgi (od Berta), zderzaczek Irmschera

to tak po krótce
