swap 1.9 cdti

Tematy nie związane bezpośrednio z Corsa. Zastosuj się do regulaminu działu.
Regulamin forum
Luźne rozmowy są "bonusowym" działem przeznaczonym dla uzytkowników CorsaSport.pl do dyskusji na tematy nie związane bezpośrednio z Corsą. Jakkolwiek zachęcamy do rozmów na każdy temat to forum to nie służy do pisania "o wszystkim i o niczym".Reguły forum obowiązują.
Awatar użytkownika
mojo
Nowy
Posty: 180
Rejestracja: 15 gru 2009, o 10:03
Imię: Artur
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

swap 1.9 cdti

Post autor: mojo »

Pisze to w luźnych rozmowach bo to luźna rozmowa :D
Czy ktoś coś słyszał o wrzuceniu silnika Z19DTH?
Czytałem coś na angielskim forum że to raczej nie pojedzie bo będzie problem z wrzuceniem odpowiedniego układu przeniesienia napędu (skrzynia, półosie).
Sam silnik jest fajny bo można go podkręcić do ok 180KM i 360Nm a spalanie sądzę nie przekroczy 10 litrów.
doszedł nowy wynalazek 3.0 160 PS 400Nm
Awatar użytkownika
nolack
Nowy
Posty: 272
Rejestracja: 15 lut 2007, o 12:50
Imię: Krzysiek
Lokalizacja: NowyDwórMazowiecki/Jabłonna
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: swap 1.9 cdti

Post autor: nolack »

Wszystko sie da a problemu z półosiami i skrzynia niema :D , No tylko skrzynia bedzie 5 bom32trocheza duza lub jak to mówia na corsa-c.uk kierownica u nas po nie własciwej stronie :D
www.corsaclub.pl/sklep NOWE I UŻYWANE CZĘŚCI DO OPLA
Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
Imię: mihau
Lokalizacja: waw
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Re: swap 1.9 cdti

Post autor: !markos »

jak pomyslales o swapowaniu combo na 1.9... to kup sobie jakies vw z duza buda. taniej i lepiej na tym wyjdziesz. serio.
Obrazek
Awatar użytkownika
mojo
Nowy
Posty: 180
Rejestracja: 15 gru 2009, o 10:03
Imię: Artur
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: swap 1.9 cdti

Post autor: mojo »

!markos pisze:jak pomyslales o swapowaniu combo na 1.9... to kup sobie jakies vw z duza buda. taniej i lepiej na tym wyjdziesz. serio.
Combo jest za nowe i ma jeździć codziennie dlatego w nim dłubać nie będę :D
Pomyślałem o kupieniu jakieś 5-letniej C i ewentualnie tym się pobawić. To na razie bardzo luźne myśli i zbieram informację. Wiem, że zaraz ktoś napisze że lepiej let20 od Calibry ale diesle maja swoją potencję i o ile na torze pewnie na starcie je benzyna połknie (choć nie koniecznie) to później biją momentem petrol.

VW'ja nie kupię bo to w końcu CS :-D
Mnie corsa urzeka skromnością, nie lubię bryk uważanych za marki "wypasione" (bmw, honda, audi czy nawet vw)) a opel mi się sprawdzał jak do tej pory.
doszedł nowy wynalazek 3.0 160 PS 400Nm
Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
Imię: mihau
Lokalizacja: waw
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Re: swap 1.9 cdti

Post autor: !markos »

ja pierdziele co za bzdury, wypasione marki :lol: kupowac samochod producenta, ktory nie ma dobrego dizla w ofercie i kombinowac swap, to bez kitu trzeba miec cos nie po kolei :lol:

czy ci sie to podoba, czy nie: jesli dizel, to tylko vag.

albo bmw, na ktore nie masz budzetu :pig:
Obrazek
Awatar użytkownika
mojo
Nowy
Posty: 180
Rejestracja: 15 gru 2009, o 10:03
Imię: Artur
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: swap 1.9 cdti

Post autor: mojo »

!markos pisze:ja pierdziele co za bzdury, wypasione marki :lol: kupowac samochod producenta, ktory nie ma dobrego dizla w ofercie i kombinowac swap, to bez kitu trzeba miec cos nie po kolei :lol:

czy ci sie to podoba, czy nie: jesli dizel, to tylko vag.

albo bmw, na ktore nie masz budzetu :pig:
Twoja ulubiona Honda wstawia Z17DTH do swoich aut tak na marginesie.
Tak się też składa że są różne podejścia do życia i nie każdy się musi ani afiszować tym co ma ani mieć bryki żeby sie inni oglądali. Jest snobizm i jest ascetyzm.
Jeżdżę oplami od jakiegoś czasu i mi odpowiadają a jeśli w ogóle zrobię jakiś projekt bo na razie zbieram sobie informację to dla zabawy. Zdaje sobie sprawę że 1.9 tdi "dłubią" się najlepiej co do bmw to jakoś mnie ta marka nie kręci. Mam jednak szacunek do ludzi, którzy właśnie z corsy coś zrobili bo kupić sportowe auto i zrobić z niego sportowe to żadna sztuka.
Lepsza też Corsa zrobiona z w miarę nowej budy i z w miarę nowych podzespołów niż sklejane z 5 złomów bmw niż inna extra marka.
A tak w ogóle to jak masz coś merytorycznego w temacie do napisani to zachęcam pisz ale nie filozofuj. Mnie się np Honda nie podoba ale się nie wypowiadam i tyle.
doszedł nowy wynalazek 3.0 160 PS 400Nm
Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
Imię: mihau
Lokalizacja: waw
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Re: swap 1.9 cdti

Post autor: !markos »

pozwol, ze wytlumacze ci pewna roznice, ktorej nie rozumiesz i nie zanosi sie, zebys cokolwiek zrozumial, bo w 2 postach zawarles taka ilosc belkotu, ze ciezko sie to czyta.

honda nie musi ci sie podobac, mnie to calkowicie wali, ale zrozum, ze jest to ZAJEBISTA platforma jesli chodzi o wszelkiego rodzaju modyfikacje. platforma miliard razy lepsza niz 5 letnia corsa, w ktorej wymysliles sobie niejezdzacego dizla, bo tak. to jest wlasnie pierwszy moment, w ktorym gadasz straszne bzdury.

drugi moment to ten, w ktorym napisales o snobizmie i ascezie - dawno takiego shitu nie czytalem. to sa brednie na miare naszych politykow. stworzyles wlasnie ultraglupie stwierdzenie, z ktorego kompletnie nic nie wynika. samochod do dlubania to ma byc dobra podstawa, dobra buda do tego, zeby cos fajnego mozna w niej bylo relatywnie latwo zrobic i osiagnac jak najlepszy efekt. a nie zaden snobizm, szpan, czy asceza :lol:

trzeci hiperbzdet to sklejane z 5 zlomow bmw. ktos ci je kaze sklejac ze zlomu? i o ile nie zrozumiales - mowie o nowych dizlach bmw. tych duzych takich. u kno? te takie co maja pierdylion koni w serii, a po programie maja moment, ktorym pociagniesz pelna smieciarke.

merytorycznie to napisales same bzdury. chcesz fajna, ascetyczna (WTF??????), 5 letnia corse, do ktorej wlozysz sobie dizelka, co nie ma wiekszego sensu, ale nie kupisz superlatwego do dlubania vaga, bo to szpan i snobizm. no zajebiscie. gratuluje.

ach, bylbym zapomnial, ten dizel, co to go z opla do hondy wzieli, to chodzilo o to, ze to fajnie? bo ja mysle, ze to niefajnie, poniewaz ten silnik jest z dupy. z reszta zawsze byl, nic sie w tej materii nie zmienilo. ma niska kulture pracy, jest glosny i poza tym, ze robi duzo kilometrow bez remontu nie mozna o nim nic dobrego powiedziec.
slyszales moze o pierwszym dizlu hondy? tym co go pare lat temu wypuscili jako swoj pierwszy silnik dizla? ten wiesz, no, jak mu tam, 2.2 i-ctdi. czy opel ma, albo kiedykolwiek mial tak dobrego dizla w ofercie? no zastanow sie chwile.. tak sie smiesznie sklada, ze ten jeden jedyny dizel, ktory honda zaprojektowala od zera, ma do dzis dnia opinie jednego z najlepszych w swojej klasie. i chocbys klasnal dupa, to tego nie zmienisz.


pozwol, ze oddale sie i zaczne sobie juz marzyc o wiosennym szpanowaniu civikiem :lol:
Obrazek
Awatar użytkownika
mojo
Nowy
Posty: 180
Rejestracja: 15 gru 2009, o 10:03
Imię: Artur
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: swap 1.9 cdti

Post autor: mojo »

!markos pisze:pozwol, ze wytlumacze ci pewna roznice, ktorej nie rozumiesz i nie zanosi sie, zebys cokolwiek zrozumial, bo w 2 postach zawarles taka ilosc belkotu, ze ciezko sie to czyta.

honda nie musi ci sie podobac, mnie to calkowicie wali, ale zrozum, ze jest to ZAJEBISTA platforma jesli chodzi o wszelkiego rodzaju modyfikacje. platforma miliard razy lepsza niz 5 letnia corsa, w ktorej wymysliles sobie niejezdzacego dizla, bo tak. to jest wlasnie pierwszy moment, w ktorym gadasz straszne bzdury.

drugi moment to ten, w ktorym napisales o snobizmie i ascezie - dawno takiego shitu nie czytalem. to sa brednie na miare naszych politykow. stworzyles wlasnie ultraglupie stwierdzenie, z ktorego kompletnie nic nie wynika. samochod do dlubania to ma byc dobra podstawa, dobra buda do tego, zeby cos fajnego mozna w niej bylo relatywnie latwo zrobic i osiagnac jak najlepszy efekt. a nie zaden snobizm, szpan, czy asceza :lol:

trzeci hiperbzdet to sklejane z 5 zlomow bmw. ktos ci je kaze sklejac ze zlomu? i o ile nie zrozumiales - mowie o nowych dizlach bmw. tych duzych takich. u kno? te takie co maja pierdylion koni w serii, a po programie maja moment, ktorym pociagniesz pelna smieciarke.

merytorycznie to napisales same bzdury. chcesz fajna, ascetyczna (WTF??????), 5 letnia corse, do ktorej wlozysz sobie dizelka, co nie ma wiekszego sensu, ale nie kupisz superlatwego do dlubania vaga, bo to szpan i snobizm. no zajebiscie. gratuluje.

ach, bylbym zapomnial, ten dizel, co to go z opla do hondy wzieli, to chodzilo o to, ze to fajnie? bo ja mysle, ze to niefajnie, poniewaz ten silnik jest z dupy. z reszta zawsze byl, nic sie w tej materii nie zmienilo. ma niska kulture pracy, jest glosny i poza tym, ze robi duzo kilometrow bez remontu nie mozna o nim nic dobrego powiedziec.
slyszales moze o pierwszym dizlu hondy? tym co go pare lat temu wypuscili jako swoj pierwszy silnik dizla? ten wiesz, no, jak mu tam, 2.2 i-ctdi. czy opel ma, albo kiedykolwiek mial tak dobrego dizla w ofercie? no zastanow sie chwile.. tak sie smiesznie sklada, ze ten jeden jedyny dizel, ktory honda zaprojektowala od zera, ma do dzis dnia opinie jednego z najlepszych w swojej klasie. i chocbys klasnal dupa, to tego nie zmienisz.


pozwol, ze oddale sie i zaczne sobie juz marzyc o wiosennym szpanowaniu civikiem :lol:

No comments
Ostatnio zmieniony 1 lut 2010, o 23:28 przez mojo, łącznie zmieniany 1 raz.
doszedł nowy wynalazek 3.0 160 PS 400Nm
Awatar użytkownika
kerni
Nowy
Posty: 237
Rejestracja: 8 cze 2008, o 16:40
Lokalizacja: kernigarage.pl
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: swap 1.9 cdti

Post autor: kerni »

!markos pisze:
czy ci sie to podoba, czy nie: jesli dizel, to tylko vag.

www.vwszrot.pl
Obrazek
Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
Imię: mihau
Lokalizacja: waw
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Re: swap 1.9 cdti

Post autor: !markos »

buahahahahaha :lol: tak sie smiesznie sklada, ze pracuje w pzmot, ktory to ogarnia bezplatna pomoc dla opla. wiesz jak czesto prawie nowa insignia staje i nie chce dalej jechac? :lol: :lol:

no po prostu kocham takie bzdurne dyskusje :lol: dzieki spojrzeniu kolegi od dzisiaj zupelnie inaczej patrze na kierowcow corsy - zyja w biedzie, pod schodami, bez zbednego szpanu, nie snobuja sie i z ogromna wewnetrzna przyjemnoscia ujezdzaja swojego ascetycznego opla :lol: :lol: czy da sie tam zatankowac jakies ascetyczne paliwo??? :pig:
Obrazek
Awatar użytkownika
STELMI
Moderatorzy
Moderatorzy
Posty: 1331
Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
Imię: Piotr
Lokalizacja: Bydgoszcz
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 3 razy
Kontakt:

Re: swap 1.9 cdti

Post autor: STELMI »

przekładając powyższe na bardziej przyswajalny język i przyznając !markosowi rację:
Można wstawić ten silnik, wszystko się da, ale czy to ma sens, skoro można w tych samych funduszach zrobić coś o wiele szybszego, z bardziej otartych szlaków i mniej awaryjnego? Jak chcesz auto na tor, to wogóle sobie corsą głowy nie zawracaj, bo i tak o wiele słabsza Honda Ciebie złoi na zakrętach jak dziecko. To nie chodzi tylko o osiągi, a również o prowadzenie w zakręcie. Corsa z belką z tyłu nie jest najlepiej skręcającym samochodem.
Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
Imię: mihau
Lokalizacja: waw
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Re: swap 1.9 cdti

Post autor: !markos »

nie znasz sie.. przeciez kolega nie bedzie latal snobistyczna honda, ani szpanerskim bmw, tylko ascetycznym oplem z dizlem, ktory ma potencje (nie mylic z potencjalem). i wszystko na temat.

ps.
od dzisiaj duzo gorzej mi sie jezdzi jak uzmyslowilem sobie ilu mamy na ulicach snobow :(
Obrazek
Awatar użytkownika
mojo
Nowy
Posty: 180
Rejestracja: 15 gru 2009, o 10:03
Imię: Artur
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: swap 1.9 cdti

Post autor: mojo »

STELMI pisze:... mniej awaryjnego ...
Obecnie wszystkie auta są dużo bardziej awaryjne co przewija się w wielu wątkach także na CS - patrz choćby link kolegi Kerniego. Ja do tej pory nie kupiłem jeszcze żadnego auta używanego i stwierdzam, że od ok 10 lat widać wsiadając już do "nówki" jak pogorszyła się jakość nawet u tego samego producenta. Jeśli nie można nic z tym zrobić bo w takim kierunku idą producenci to lepiej od razu kupić coś nowszego czyli nie budę 17 letnią ale 5 letnią to samo tyczy się innych podzespołów. Oczywiście 17 lat temu auta były jakościowo lepsze ale z czasem zużywają się wszystkie elementy nawet w tych "niezniszczalnych". Dużo można by o tym pisać ale żadna marka nie jest już taka jakościowo jak kiedyś bo to się nie opłaca - patrz ostatnie problemy tak do tej pory bezawaryjnej Toyoty.
STELMI pisze:.....Jak chcesz auto na tor ......
Nie, nie chce auta na tor bo nie mam zamiaru aspirować do miana kierowcy wyścigowego choć prawo jazdy posiadam 28 lat i nie uważam się za kompletnego ciapę za kierownicą. Żeby być dobrym to potrzebne są tysiące kilometrów praktyki np po torze lub w rajdach lub F1 a na to nie mam możliwości jak chyba większość ludzi także tu piszących.
STELMI pisze:.wogóle sobie corsą głowy nie zawracaj, bo i tak o wiele słabsza Honda Ciebie złoi na zakrętach jak dziecko.
Ale ja nie zamierzam nikogo łoić :D A tak na poważnie to wobec tego jaki sens ma w ogóle wobec tego istnienie CorsySport bo mam wrażenie że koledzy się z lekka zapętlili. Corsę weźmie Civic, Civic'a Impreza, Imprezę Porsche, Porsche bolid F1 - był w jakimś programie taki filmik pokazujący możliwości właśnie na torze poszczególnych rodzajów aut.
STELMI pisze: To nie chodzi tylko o osiągi, a również o prowadzenie w zakręcie. Corsa z belką z tyłu nie jest najlepiej skręcającym samochodem.
No to jest wreszcie coś merytorycznego i należałoby to rozważyć choć temat dotyczy możliwości włożenia do Corsy C Z19TDH a nie polemiki, które z aut jest lepsze w określonych warunkach. Czy się w ogóle zmieści wraz z układem przeniesienia napędu, czy dużo trzeba przerabiać itp.

Zabawa z tuningiem polega raczej na tym żeby zrobić coś nietypowego a nie na tym żeby z Corsy zrobić Astona Martina bo się zwyczajnie nie da :D

Strasznie odbiegliśmy od tematu :D

PS
Na chamskie odzywki i styl nie zamierzam reagować bo to jest niezgodne z regulaminem forum i wyrosłem już z przepychanek pod śmietnikiem więc proszę kolegę !markosa aby jeśli ma wiedzę to pisał merytorycznie bez zbędnych uwag w formie akceptowanej przez średnio kulturalnego człowieka lub nie wypowiadał się w cale bo to niczemu nie służy.
doszedł nowy wynalazek 3.0 160 PS 400Nm
Awatar użytkownika
Tom
Nowy
Posty: 195
Rejestracja: 29 sty 2009, o 18:20
Lokalizacja: SJZ
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: swap 1.9 cdti

Post autor: Tom »

Ja popieram tutaj !markosa.
Nie widzę tutaj sensu w kombinowaniu z Z19DTH w CC.
Przedstawię to w ten sposób:
-Za gołą budę dasz 10 tyś zł
-Za dobry silnik ze skrzynią, osprzętem, elektroniką itp. dasz następne 10 tyś zł, jeżeli uda się w ogóle w tym budżecie zmieścic.
-Musisz zapłacic mechanikowi za zrobienie tego wszystkiego, po drodze napotykając milion innych problemów i mniejszych lub większych wydatków.
-Nawet jeżeli udałoby się zmieścic w budżecie 25 tyś zł (co uważam za nie realne) to śmiem stwierdzic, że 1000000 razy bardziej wolałbym dołożyc 5 tyś zł i kupic Ibizę Cuprę TDI, która w serii złoi dupę bez problemu takiej corsie, jest to konstrukcja oryginalna, czyli można miec pewnośc że po 3 ostrym starcie miska olejowa nie będzie tarła po asfalcie bo się dorabiana łapa urwie itp itd.
Druga sprawa to kwestia prowadzenia takiego auta, jego stosunek masy (przód, tył) i wiele innych czynników.
Taka ibiza ma odpowiedni układ hamulcowy do takiego silnika, corsa nie ma, co wiąże się z następnymi wydatkami...
Dla mnie ładowanie takiego silnika do CC to totalny bezsens, lepiej kupic auto, które ma już fabrycznie mocnego diesla pod maską a gabarytowo odpowiada CC. Jeżeli ja zastanawiałbym się nad takim czymś bez wahania kupiłbym Cuprę TDI, łatwo z niej wyciągnąc ponad 200KM i ma sprawdzonego diesla.

-
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
STELMI
Moderatorzy
Moderatorzy
Posty: 1331
Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
Imię: Piotr
Lokalizacja: Bydgoszcz
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 3 razy
Kontakt:

Re: swap 1.9 cdti

Post autor: STELMI »

to w takim razie zapytam:
Do czego mialoby takie auto służyć? Bo jeżeli nie na tor, nie na 1/4 mili, nie dla lansu i masturbacji umysłu jak u !markosa ( :lol: ) to do jakich celów? Łatwiej byłoby przedstawić konkretniejsze pomysły czy to przeróbki corsy czy propozycji na auto innej marki.
Odnośnie łojenia Porshe/BMW/ czy czego tam jeszcze to są pojęcia względne, bo zawsze się znajdzie ktoś szybszy i to bez znaczenia jaką marką przyjedzie.
Awatar użytkownika
savila
Świeżak
Posty: 55
Rejestracja: 17 gru 2009, o 20:36
Lokalizacja: WM/WS
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: swap 1.9 cdti

Post autor: savila »

skoro tak popieracie !markosa to czemu jezdzicie jeszcze oplami? tak czytam te posty obserwuje dyskusje i widze ze !markos jest przeciwnikiem opla zapatrzonym tylko w swoją honde, krytykuje wszystko i wszystkich, a co do mojo to: jego pomysł-jego kasa... jak chce tak zrobic to i tak to zrobi przeciez to nie idzie z waszej kieszeni a tak mu wszystko wyliczacie czy sie oplaca czy nie....
Awatar użytkownika
przyciaga
Moderatorzy
Moderatorzy
Posty: 1083
Rejestracja: 28 maja 2008, o 08:20
Imię: Ania
Lokalizacja: Częstochowa
Podziękował;: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: swap 1.9 cdti

Post autor: przyciaga »

savila pisze:widze ze !markos jest przeciwnikiem opla zapatrzonym tylko w swoją honde,
!markos jest nie tylko przeciwnikiem opla, on jest przeciwnikiem wszystkiego :lol: Czepia się wszystkiego i wszystkich (no może prawie :D ) ale dzięki temu powstają na forum ciekawe dyskusję :)2 Rozpatruje się wszystkie mozliwe opcje i kazdy ma prawo do wyrazenie swojej opinii i opowiedzeniu się po jedenej ze stron "sporu". Ja tam generalnie się nie znam :D , ale tym razem równiez stanę po stronie !markosa (i nie tylko) - słusznie prawi (ą).
Każdego dnia rośnie liczba osób, które mogą mnie pocałować w d...

Pamiętaj, wymień świece.
Awatar użytkownika
mojo
Nowy
Posty: 180
Rejestracja: 15 gru 2009, o 10:03
Imię: Artur
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: swap 1.9 cdti

Post autor: mojo »

STELMI pisze:to w takim razie zapytam:
Do czego mialoby takie auto służyć?
Do tego do czego 90% aut z działu "Nasze Projekty" :D
Chodzi o poprawienie osiągów modelu fabrycznego a nie tworzenie auta wyczynowego
Wstępne założenia:
auto ma jeździć lepiej od serii (możliwie jak najlepiej), jeździć względnie bezawaryjnie i nie tylko przez 1 sezon, jazda ma być w miarę opłacalna dlatego:
- buda nie za stara
- motor, skrzynia itd też nie złom
- osiągi poprawi silnik a z Z19DTH można wycisnąć 180KM i 360Nm ale czy to spełni resztę kryteriów (bezawaryjność czyli w miarę bezproblemowy swap)? , jeśli nie 1.9 to dobrze się prezentuje Z17DTR bo go można zrobić na 150KM i 340Nm i Z17DTR powinien wejść idealnie bo to modyfikacja Z17DTH (czekam na info od znajomego z Opla czym się te silniki fabrycznie różnią)
- aby do tego motoru poprawić poprawić trochę trakcję to zawieszenie sportowe no i hamulce nieseryjne

Zawieszenie i hamulce to wejdą bezproblemowo nawet nie mam co pytać bo są takie tematy na forum :D
Wszystko natomiast skupia się wokół silnika i jego adaptacji do CC.
Czy dużo trzeba przerabiać? Czy np łapy oryginalne wystarczą czy trzeba dorabiać? Czy szyna komunikacyjna jest taka sama i nie trzeba zbytnio ingerować w elektronikę? - dlatego założyłem ten wątek :D
Jak to ustalę to zacznę szacować koszty.

Rany ale się zrobił temat z zupełnie prostego pytania :grin:
Może wyjść coś ciekawego i nie typowego i byłoby to też pewne wyzwanie dla twórczego mechanika bo w corsach dieslach nikt za bardzo nie grzebał.
Zbieram informację a koledzy jak czytałem na forum macie doświadczenie.

A no i ma nie wybuchać !!!!!!!!!! :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:
STELMI pisze:Odnośnie łojenia Porshe/BMW/ czy czego tam jeszcze to są pojęcia względne, bo zawsze się znajdzie ktoś szybszy i to bez znaczenia jaką marką przyjedzie.
Zgadzam się w 100% :D

PS

Ok. Skoro nikt nie ma doświadczenia w swapach diesla w CC to nie ma co ciągnąć tej dyskusji bo się zrobił wątek "o wyższości Świąt Wielkiej Nocy nad Świętami Bożego Narodzenia". Temat uważam za zawieszony. Jak sam dojdę jak to jest z możliwością wrzuceniem tych motorów to napiszę :D
doszedł nowy wynalazek 3.0 160 PS 400Nm
Awatar użytkownika
Tom
Nowy
Posty: 195
Rejestracja: 29 sty 2009, o 18:20
Lokalizacja: SJZ
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: swap 1.9 cdti

Post autor: Tom »

Nie ma po co zawieszac dyskusji...

Z17DTR różni się od Z17DTH bardzo niewiele... inne turbo, elektronika, konstrukcja silnika jest nadal ta sama.
Co do hamulców to w Z17DTH uważam je za wystarczające jak na masę auta. Są tarcze 280mm więc swoją robotę robią, jedynie brak tarcz z tyłu no ale można je zaadaptowac np z COMBO.

@savila: już odpowiadam na Twoje pytanie: jeżdżę oplem bo do niedawna uważałem to za słuszne rozwiązanie.
Gdybym z wypłaty mojej i mojej narzeczonej nie musiał utrzymywac dużego domu, płacic rachunków z tym domem związanych, remontowac etc, nie licząc już kosztów samego życia, na pewno nie jeździłbym corsą.
Nie powiem że będę nią jeździł długo bo to nie prawda (sprzedana) ale dla osób na dorobku jest to samochód jak najbardziej :)2
Kilka osób ma corsę jako 2 auto i poświęcają na nią tyle funduszów ile tylko mogą. Myśle że ta odpowiedź Cię usatysfakcjonowała :lol:
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
savila
Świeżak
Posty: 55
Rejestracja: 17 gru 2009, o 20:36
Lokalizacja: WM/WS
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: swap 1.9 cdti

Post autor: savila »

a ja moja corse D mam bo chciałam a nie bo musiałam "cos" kupić, dodatkowo zarabiam dzieki niej, jeździłam różnymi samochodami (jestem kierowcą zawodowym, nie niedzielnym) lubie ten samochod, lubie nim jezdzic.... jeśli jest ktoś jeszcze kto podziela moje zdanie to fajnie
Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
Imię: mihau
Lokalizacja: waw
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Re: swap 1.9 cdti

Post autor: !markos »

to fantystycznie, ale obydwoma swoimi postami nie wnioslas do tej dyskusji kompletnie nic.

poza honda cenie miliard innych rzeczy, ale NIE JEST to corsa c ze swapowanym dizlem. ogolnie rzecz ujmujac, jesli mowimy o jakims dlubaniu, to jestem zwolennikiem budowania samochodow na dobrej podstawie i z dobrymi modami. niekoniecznie kocham sie w pogoni za oryginalnoscia, preferuje raczej rozwiazania efektywne. co jakis czas oczywiscie musi znalec sie ktos, kto uwaza inaczej i on zrobi po swojemu mimo, ze wszyscy dookola mowia, ze to nie ma sensu. swiat jest dzieki temu ciekawszy, jest sie z kogo posmiac jak taki zapaleniec dojdzie juz do sciany, ktora bedzie mogl przeskoczyc tylko przesiadka w inny samochod - czasem bywa, ze w ten, o ktorym mowili doradcy zewnetrzni :lol:

na marginesie, to gdyby nie te idiotyzmy o ascezie, szpanie i snobizmie, to dyskusja moglaby wygladac troche inaczej. normalniej. rzuca mnie jak czytam takie bzdury.

ps.
to, ze jezdzisz jako kierowca zawodowy nie znaczy, ze nie jezdzisz jak niedzielny :lol: nie, nie bierz tego do siebie, taka tam luzna uwaga :lol:


i juz zupelnie na koniec:
snobom w volkswagenach, audi, bmw i hondach mowimy NIE!!!! :lol:
Obrazek
Awatar użytkownika
savila
Świeżak
Posty: 55
Rejestracja: 17 gru 2009, o 20:36
Lokalizacja: WM/WS
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: swap 1.9 cdti

Post autor: savila »

!markos pisze:to fantystycznie, ale obydwoma swoimi postami nie wnioslas do tej dyskusji kompletnie nic.
za to Ty swoimi wnosisz aż za dużo, "mistrzu kierownicy"-nie bierz tego do siebie
Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
Imię: mihau
Lokalizacja: waw
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Re: swap 1.9 cdti

Post autor: !markos »

wnioslem sporo informacji, ktore moga uchronic nieswiadomego swoich bezsensownych decyzji czlowieka przed wydaniem duzej ilosci gotowki, a nastepnie obudzeniem sie z reka w nocniku, bo skonczyly sie mozliwosci i cos nie dziala tak jak to sobie wydumal.

ty natomiast wnioslas jedynie jakies pierdy na moj temat. bo markos ma honde, bo ja go czytam i costam widze, bo blablablasrutututu, a kogo to tutaj obchodzi?
Obrazek
Awatar użytkownika
savila
Świeżak
Posty: 55
Rejestracja: 17 gru 2009, o 20:36
Lokalizacja: WM/WS
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: swap 1.9 cdti

Post autor: savila »

to sie zastanów skad sie biorą te pier... na twoj temat bo nie tylko ja tak uwazam i mozesz mi nie odpisywac bo czytac twoich bredni nie bede, szkoda mi juz czasu na twoje nie zwiazane z niczym wywody jestes tak mądry w każdym temacie że .... szkoda gadac
Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
Imię: mihau
Lokalizacja: waw
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: !markos »

to straszne, ze nie tylko ty tak uwazasz, ale pragne poinformowac, ze w ogole mnie to nie interesuje.

a skad sie biora? no jak to skad.. z dupy!!!! dokladnie z tego samego miejsca, z ktorego pochodza wszystkie inne brednie kalibru snobistycznego volkswagena, szpanerskiej hondy i ascetycznego opla. to w ogole trzeba gdzies zapisac, warto, zeby nie zostalo zapomniane. hit miesiaca.
Obrazek
Awatar użytkownika
mojo
Nowy
Posty: 180
Rejestracja: 15 gru 2009, o 10:03
Imię: Artur
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: swap 1.9 cdti

Post autor: mojo »

Dostałem od znajomego i wklejam dla zainteresowanych. Nie weszły obrazki ale postaram sie to do jakiego pliku wrzucić tak aby było pięknie dostępne:

Witam
do Corsy C raczej na pewno nie da się włożyć silnika 1.9 150km , ponieważ jest to szeroki silnik i ledwo mieści się w oplu astra H
. nie zmieści się pomiędzy podłużnicami, inne są poduszki silnka, wiązka elektyczna silnika, moduł sterujący silnika.
silnik 1.9 występuje w oplu vectra i zafira, trzeba by było przekładać razem ze skrzynią, długie są półosie i jedna z nich ma podporę (jest ułożyskowana ) czego w corsie nie ma, inny jest też mechanizm zmiany biegów na skrzyni.
w porównaniu do silnika 1.3 jest to gabarytowo dużo większy silnik.

raczej przekładka się nie uda.

dane silników Z17DTH, Z17DTR

Silnik wysokoprężny DOHC Z 17 DTH

Od roku modelowego 2004 w modelu Corsa-C i Meriva będzie stosowany silnik Z 17 DTH. Silnik Z 17 DTH stanowi dalszą kontynuację znanego z modelu Astra-G silnika Z 17 DTL.

Przegląd najważniejszych zmian w silniku Z 17 DTH w porównaniu z silnikiem Z 17 DTL:

Turbosprężarka w technologii VNT
System Common Rail marki Denso
Pompa wysokociśnieniowa marki Denso
Chłodnica AGR
Rozrząd silnika
Dwumasowe koło zamachowe
System nadzoru stanu oleju silnikowego (Oil-Life-Monitoring)
Parametry specyficzne dla silnika

Typ silnika
Z 17 DTL
Z 17 DTH

Linia modelowa
Astra-G
Corsa-C i Meriva

Pojemność skokowa
1686 cm 3
1686 cm 3

Tuleja
79 mm
79 mm

Skok tłoka
86 mm
86 mm

Moc przy prędkości obrotowej
59 kW / 4400 obr/min
74 kW / 4400 obr/min

Moment obrotowy przy prędkości obrotowej
170 Nm / (1800...2800) obr/min
240 Nm / 2300 obr/min

Regulacja ciśnienia doładowania
Zawór "Waste-Gate"
Zmienna geometria turbodoładowania

System sterowania silnikiem
Bosch
Denso

Turbosprężarka

Silnik Z 17 DTH jest wyposażony w turbosprężarkę, która pracuje ze zmienną geometrią dolotu turbiny spalinowej. Dzięki regulacji ciśnienia doładowania w technologii VNT (Variable Nozzle Turbine), ciśnienie doładowania jest dopasowywane w zależności od obciążenia i prędkości obrotowej poprzez przestawienie łopatek kierownicy w turbinie spalinowej. Łopatki kierownicy są przestawiane przez sterowany zaworem elektromagnetycznym siłownik podciśnieniowy.

System Common Rail marki Denso

W silniku Z 17 DTH zastosowano system Common Rail produkcji Denso.

Najistotniejsze cechy systemu Common Rail:

Pompa wysokociśnieniowa ze zintegrowaną pompą zasilającą
Zasobnik ciśnieniowy (rail), który ma zadanie akumulować paliwo pod wysokim ciśnieniem.
Iniektory (wtryskiwacze z elektrycznie sterowanymi zaworami), które mają za zadanie dokładnie dozować wielkość wtrysków.
Iniektor

Iniektor to precyzyjnie wykonana część z tolerancją wykonania rzędu do ok. 3µm przy trzonku iglicy i tłoczku wysokociśnieniowym. Podczas pracy przy tych częściach należy zachować możliwie największą czystość. Nawet najmniejsze zanieczyszczenia wielkości 1/1000 mm powodują zakłócenia w działaniu, a nawet trwałe uszkodzenie iniektora. Wtryskiwana ilość paliwa zmienia się od 5 mm 3 przy obrotach jałowych do 50 mm 3 przy pełnym obciążeniu. Wymagana w zależności od obciążenia ilość paliwa jest wtryskiwana przez maks. 1 ms. Iniektor jest obciążany przez moduł sterujący silnika, przy czym początek wtrysku i wielkość wtrysku są określane w zależności od obciążenia na podstawie parametrów.

Działanie iniektora

Zawór elektromagnetyczny nie jest w stanie sam wytworzyć siły potrzebnej do otwarcia i zamknięcia iglicy rozpylacza. Dlatego też iglica rozpylacza jest niebezpośrednio sterowana przez hydrauliczny system wspomagania.

I Początek wtrysku

W wyniku otwarcia zaworu elektromagnetycznego, paliwo wypływa z komory zaworowej do odpływu paliwa. Dławik dopływowy zapobiega całkowitemu wyrównaniu ciśnienia, ciśnienie w komorze zaworowej spada. Nadciśnienie w komorze ciśnieniowej podnosi iglicę rozpylacza pokonując siłę docisku sprężyny rozpylacza i rozpoczyna się wtrysk.



II Koniec wtrysku

Zawór elektromagnetyczny nie jest już obciążony i zamyka wylot do odpływu paliwa. Wraz z ciśnieniem w komorze zaworowej wzrasta siła, oddziałująca na tłoczek rozrządu. Tym samym iglica rozpylacza zostaje zamknięta i wtrysk zostaje zakończony.




Wymiana iniektora

Każdy iniektor jest zaopatrzony w indywidualny kod (QR-Code). QR-Code zawiera dane korygujące do kompensacji różnych tolerancji wykonania. W przypadku wymiany iniektora konieczne jest wczytanie nowego iniektora do modułu sterującego silnika za pomocą TECH 2. Dzięki tej procedurze moduł sterujący silnika rozpozna niezbędne parametry korygujące iniektora, co umożliwi dokładne dozowanie wielkości wtrysku.







Chłodnica AGR

Jak w przypadku silnika Z 17 DTL, również silnika Z 17 DTH jest wyposażony w chłodzoną płynem chłodzącym chłodnicę AGR. Wydajność chłodzenia wzrosła w wyniku zwiększenia objętości. Wraz z niższą temperaturą recyrkulowanych spalin uzyskuje się obniżenie emisji No x , jak również redukcję emisji cząsteczek sadzy.


Rozrząd silnika Z 17 DTH wywodzi się z silnika Y 17 DT, również wyposażonego w system sterowania silnikiem marki Denso.

System nadzoru stanu oleju silnikowego (Oil-Life-Monitoring)

W silniku Z 17 DTH zastosowano znany już z modelu Vectra-C system nadzoru stanu oleju silnikowego Oil-Life-Monitoring, OLM). Funkcja nadzoru jest realizowana przez moduł sterujący silnika (ECM) oraz zestaw wskaźników. Wskazanie wynika z oprogramowania zmodyfikowanego pod kątem OLM wzgl. ECO Service-Flex.






Pompa wysokociśnieniowa w silniku Z 17 DTH

Silnik Z 17 DTH jest wyposażony w pompę wysokociśnieniowa HP 3 marki Denso.

Zadaniem pompy wysokociśnieniowej jest zasysanie paliwa i wytwarzanie żądanego ciśnienia systemowego w zasobniku ciśnieniowym.

Ciśnienie wstępne niezbędne do działania pompy wysokociśnieniowej jest wytwarzane przez zintegrowaną w korpusie pompy wysokociśnieniowej mechaniczną pompę zasilającą.

Pompa wysokociśnieniowa działa na zasadzie pompy tłoczkowej podwójnego działania. Pompa stanowi złącze pomiędzy stroną niskiego ciśnienia a stroną wysokiego ciśnienia i w sposób ciągły wytwarza ciśnienie systemowe dla zasobnika ciśnieniowego.

Pompa wysokociśnieniowa jest zamontowana od tyłu na obudowie rozrządu i jest napędzana przez pasek zębaty wałka rozrządu.

• Serwis:
System Common Rail w silniku Z 17 DTH nie wymaga odpowietrzenia po montażu. System odpowietrza się samoczynnie. Aby zapobiec przegrzaniu rozrusznika można odpowietrzyć system włączając rozrusznik tylko na 40 sekund bez przerwy. Następnie należy odczekać określoną ilość czasu, aby rozrusznik ostygł. Procedurę odpowietrzania można powtarzać według potrzeb.

Zespół dawkujący

Zespół dawkujący reguluje ciśnienie systemowe w zasobniku ciśnieniowym poprzez ograniczenie ilości paliwa w pompie wysokociśnieniowej. Zespół dawkujący jest zintegrowany w pompie wysokociśnieniowej i jest sterowany przez moduł sterujący silnika.

Ogranicznik ciśnienia

Mechaniczny ogranicznik ciśnienia jest zamontowany w zasobniku ciśnieniowym. Ogranicza wartość najwyższą ciśnienia w zasobniku ciśnieniowym.

System sterowania silnikiem w silniku Z 17 DTH

Silnik Z 17 DTH jest wyposażony w system sterowania silnikiem marki Denso.

System sterowania silnikiem musi w sposób ciągły korygować schemat wtrysku, liczbę wtrysków, jak również wtryskiwaną ilość oleju napędowego w zależności od temperatury, obciążenia i liczby obrotów.

Silnik wysokoprężny Z 17 DTR

Wraz z wprowadzeniem modelu Corsa-D jest stosowany również nowy silnik wysokoprężny Z 17 DTR.

Ważniejsze zmiany nowej generacji silników wysokoprężnych 1,7 litra:

Głowica cylindrów
Pompa próżniowa jest napędzana przez wałek rozrządu.
Regulacja luzu zaworowego odbywa się przez wymianę popychaczy zaworu.
Chłodnica EGR z zaworem obejściowym sterowanym podciśnieniem w celu ominięcia chłodnicy EGR w fazie nagrzewania.
Szyna jest zamontowana powyżej kolektora dolotowego (lepszy dostęp dla serwisu).
Nowy zawór EGR (przejęty z silnika wysokoprężnego Z 30 DT).
Rura ssąca
Dane techniczne

Z 17 DTR

Moc
92 kW

Moment obrotowy
280 Nm

Cylindry / układ
4 / w rzędzie

Pojemność skokowa
1686 cm 3

Średnica otworu
79 mm

Skok
86 mm

Stopień sprężania
18,2

Norma emisji spalin
Euro 4


System Common Rail

Istotną zmianą systemu Common Rail w nowym silniku Z 17 DTR w stosunku do dotychczasowego silnika Z 17 DT jest przesunięcie konstrukcyjne zbiornika ciśnieniowego (szyny). Szyna jest teraz przykręcona od góry na kolektorze dolotowym. Dzięki temu polepszyła się dostępność dla serwisu.

Ciśnienie w szynie wynosi 1800 barów i jest możliwych do 5 wtrysków na cykl roboczy.

Ponieważ ze względu na wysokie ciśnienie w szynie powstają wysokie temperatury w układzie paliwowym, w pompie wysokociśnieniowej jest zamontowany czujnik temperatury. Moduł sterujący silnika, wykorzystując informacje z czujnika temperatury, może przeciwdziałać zbyt wysokim temperaturom paliwa dzięki działaniom zachodzącym wewnątrz silnika.

Regulacja zaworów

Nowy silnik wysokoprężny Z17 DTR jest wyposażony w popychacze zaworów. Z tego powodu uległa zmianie procedura regulacji luzu zaworowego.

--------------------------------------------------------------------------------

Kadłub silnika

Aby w nowym silniku wysokoprężnym Z 17 DTR zapewnić lepsze odprowadzenie ciepła, została zwiększona liczba otworów dla cieczy chłodzącej między cylindrami o 3 dodatkowe otwory.


Kolektor dolotowy

Kolektor dolotowy nowego silnika wysokoprężnego Z 17 DTR składa się z dwóch części. Nie wolno odkręcać śrub mocujących między górną i dolną częścią kolektora dolotowego. Należy wymienić cały moduł.

Przed kolektorem dolotowym jest zamontowana nowa rura ssąca. W celu lepszego napełniania komór spalania w rurze ssącej są zamontowane żebra poprzeczne, które wprowadzają w zawirowanie powietrze zasysane.

Na rurze ssącej jest zamontowany zawór EGR, znany z silnika wysokoprężnego Z 30 DT.

Chłodnica układu recyrkulacji spalin

Silnik Z17 DTR posiada nową chłodnicę układu recyrkulacji spalin z kanałem obejściowym.

Przy zimnym silniku sterowana pneumatycznie przepustnica obejściowa otwiera kanał obejściowy i omija w ten sposób chłodnicę układu recyrkulacji spalin. W tym stanie 70% spalin jest kierowanych przez kanał obejściowy, a 30% - przez chłodnicę układu recyrkulacji spalin. Na skutek doprowadzenia nieochłodzonych spalin ich temperatura wzrasta szybciej. Ma to tę zaletę, że przy rozruchu na zimno bardziej efektywnie jest redukowana emisja węglowodoru (HC) w katalizatorze, a ponadto w wyniku kontrolowanego spalania w fazie rozruchu na zimno zmniejszają się hałasy, tzw. "klekotanie" silnika wysokoprężnego.

Po osiągnięciu przez silnik temperatury roboczej przepustnica obejściowa całkowicie się zamyka, a spaliny ochłodzone przez chłodnicę układu recyrkulacji spalin i regulowane za pomocą zaworu EGR są kierowane do silnika. Technologia ta w znacznym stopniu redukuje tworzenie się tlenku azotu (NO x ), ponieważ przy zwiększonym chłodzeniu spalin możliwe jest zwiększenie recyrkulacji spalin przy niezmienionym tworzeniu się cząstek.

Przepustnica obejściowa może być całkowicie zamknięta lub otwarta. Położenie pośrednie między obiema pozycjami nie jest potrzebne. Zawór elektromagnetyczny wymagany do sterowania jest zamontowany na kolektorze dolotowym.

PS
Reasumując:
Ani Z19DTH nie da się wrzucić bo się
1 nie zmieści
2 ma szynę CAN i trzeba by wymienić praktycznie całą instalację
ani Z17DTR nie da się wrzucić bo
1 ma szyne CAN i trzeba by wymienić praktycznie całą instalację

W ogóle ten znajmy jest sceptycznie nastawiony do swapów z użyciem nowoczesnych silników i mówił że już próbowali odpalać poswapowe auta ze skutkiem 10%

To tyle i oczekiwałem tego typu konkluzji a nie dyskusji bez konkretyzacji faktograficznej.

Przepraszam za pewien chaos w tym poście ale kogo to zainteresuje to ma opisane jakie są różnice pomiędzy Z17DTH 100KM a Z17DTR 125KM. Nie jest to identycznie ten sam silnik - to dla tych, którzy myślą że jakiś czarodziej bez uszczerbku na trwałości przerobi za pomocą chipa DTH na DTR
Ostatnio zmieniony 3 lut 2010, o 10:10 przez mojo, łącznie zmieniany 3 razy.
doszedł nowy wynalazek 3.0 160 PS 400Nm
Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
Imię: mihau
Lokalizacja: waw
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: !markos »

przepraszam, czy nie dalo sie tego skrocic do "tego silnika nie da sie wlozyc do cc, bo jest za duzy"? :lol:
Obrazek
kruszyn1
Swój
Posty: 992
Rejestracja: 22 sie 2006, o 19:02
Imię: Mateusz
Lokalizacja: wawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: swap 1.9 cdti

Post autor: kruszyn1 »

"już próbowali odpalać poswape auta ze skutkiem 10%"

to znaczy że odpalił w 10%? czy że zapaliły się tylko kontrolki?
Kadett 2.0 8v aktualna zbawka
Opel Corsa B GSi++... c20xe on board... była...
nie polecam usług tuningowych z "NowyDwórMazowiecki/Jabłonna"...
Awatar użytkownika
bix
Nowy
Posty: 163
Rejestracja: 15 gru 2008, o 11:53
Imię: Bartek
Model auta: Grande Punto
Silnik: 1.2
Lokalizacja: warszawa/siewierz
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: swap 1.9 cdti

Post autor: bix »

Pewnie, że działał jak był podłączony druciarsko (czyli że bez komputera itp.) i strzykawką było podawane paliwo :D
Była: Corsa B x12sz + LPG
Był: Rover 416
Była: Audi A6 C5 1.8T
Jest: Grande Punto 1.2
Awatar użytkownika
szajboos
Nowy
Posty: 343
Rejestracja: 23 sie 2005, o 08:14
Lokalizacja: Racibórz
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: swap 1.9 cdti

Post autor: szajboos »

kruszyn1 pisze:"już próbowali odpalać poswape auta ze skutkiem 10%"

to znaczy że odpalił w 10%? czy że zapaliły się tylko kontrolki?
Pewnie chodzi że 10% aut odpaliło. Czyli 1/10
Nowy silnik mode-in progress...

Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Luźne rozmowy”