Strona 1 z 2
Corsa B bez pozdrowień - nisko i szeroko w dieslu :)
: 7 maja 2010, o 13:49
autor: bez pozdrowień
Corsa nr. 3 w moich rękach, tym razem B. 1.5 Isuzu bez turbo. Miała być seria żeby pojeździć i dozbierać do czegoś fajnego.
Ale skoro to wcale nie jedzie to niech przynajmniej coś wygląda, i tak kupiłem gwint Weiteca.
Potem chwile miałem moje stare Schmidty 14", ale jako że było za wysoko na nich to wjechały 13" Power Techy 7j ET20 przód, i 8j ET15 tył z oponami 195/45.
Kółka małe jak od deskorolki. Z tyłu wystają "troche", ale dowód jeszcze mam
kilka zdjęć
W tej chwili mam pod autem prześwit mniej więcej taki jak w tym Golfie..
z ciekawostek gwint jeszcze można dalej skręcać, ale już teraz ciężko jeździć nawet po teoretycznie równej drodze...
: 7 maja 2010, o 14:23
autor: !markos
dasz rade nizej, nie moze byc takiego przeswitu!!!
Re: Corsa B bez pozdrowień - nisko i szeroko w dieslu :)
: 7 maja 2010, o 15:28
autor: gawron73
Markos dlaczego jestes taki anty gleba ?? fajnie siedzi ;D modż dalej

Re: Corsa B bez pozdrowień - nisko i szeroko w dieslu :)
: 7 maja 2010, o 15:49
autor: -=m&m=-
gleba-przerost formy nad treścią

Re:
: 7 maja 2010, o 16:18
autor: bez pozdrowień
!markos pisze:dasz rade nizej, nie moze byc takiego przeswitu!!!
na Twój komentarz czekałem najbardziej
-=m&m=- pisze:gleba-przerost formy nad treścią

możesz wyjaśnić ?
mam małego bzika na punkcie gleby, a, że auto do szybkich nie należy to niech chociaż dobrze siedzi - z takiego założenia wychodze.
a tak to z tyłu wystaje..

Re: Corsa B bez pozdrowień - nisko i szeroko w dieslu :)
: 7 maja 2010, o 16:26
autor: -=m&m=-
bez pozdrowień pisze:możesz wyjaśnić ?
większość z nas obniża samochód w celu porawienia jego własności jezdnych w zakrętach itp., Ty natomiast zafundowałeś sobie glebę dzięki której:
już teraz ciężko jeździć nawet po teoretycznie równej drodze...
Re: Corsa B bez pozdrowień - nisko i szeroko w dieslu :)
: 7 maja 2010, o 16:34
autor: bez pozdrowień
-=m&m=- pisze:bez pozdrowień pisze:możesz wyjaśnić ?
większość z nas obniża samochód w celu porawienia jego własności jezdnych w zakrętach itp., Ty natomiast zafundowałeś sobie glebę dzięki której:
już teraz ciężko jeździć nawet po teoretycznie równej drodze...
dokładnie tak jak piszesz,
moim celem (przynajmniej w aucie o takich osiagach) była gleba z prawdziwego zdarzenia, to udało mi się to osiagnąć

Re: Corsa B bez pozdrowień - nisko i szeroko w dieslu :)
: 7 maja 2010, o 17:30
autor: corsarz
strasznie śmiesznie wygląda z taką glebą, tyłu nie da się niżej posadzić?
Re: Corsa B bez pozdrowień - nisko i szeroko w dieslu :)
: 7 maja 2010, o 17:45
autor: STELMI
Slow and low

Mi się podoba ta gleba

Tak jak powyżej, przydałoby się tyłek jeszcze posadzić troszkę

: 7 maja 2010, o 18:14
autor: !markos
gawron73 pisze:Markos dlaczego jestes taki anty gleba ??
bo samochody sa do jezdzenia..
tak, tez mam gwint. w dodatku takiej budowy, ze niezaleznie od obnizenia mam zawsze pelny skok zawieszenia, ale jakos mimo takiej mozliwosci - moj samochod stoi normalnie, bo ma jezdzic.
odnoszac sie do postu, ktory juz zniknal - aktualnie nie jezdzi, ale powodem raczej nie jest bezsensownie niski zawias

Re: Corsa B bez pozdrowień - nisko i szeroko w dieslu :)
: 7 maja 2010, o 18:49
autor: gawron73
skoro samochod ma jezdzic to po co kupowałes jak sie domyślam drogi gwint ??
Re: Corsa B bez pozdrowień - nisko i szeroko w dieslu :)
: 7 maja 2010, o 19:10
autor: bez pozdrowień
STELMI pisze:Slow and low
to tłumaczy w sumie wszystko.
Markos, moje auto jeździ, codziennie. Pokonuje nie tylko miasto, ale krajowymi drogami z niemałymi koleinami też czasem śmigne. Troche trzeba się gimnastykować, ale SAM TEGO CHCIAŁEM. Chciałem taki "bezsensownie niski zawias".
a z tyłem już sam nie wiem. Mam mocno uklepane sprężyny -60, więc jest jeszcze niżej niż te 6cm, bez żadnych gum, nakrętek nic. Sama sprężyna. Więc chyba jedyny sposób, żeby urwać jeszcze coś to 2 worki z cementem do bagażnika

Re: Corsa B bez pozdrowień - nisko i szeroko w dieslu :)
: 7 maja 2010, o 21:00
autor: Gesio_CB
No szkoda że tyłu nieidzie dac nizej...
Mam tez bzika ale nie takiego jak ty

przód siedzi że ała i to bez gumy!
: 7 maja 2010, o 21:10
autor: !markos
gawron73 pisze:skoro samochod ma jezdzic to po co kupowałes jak sie domyślam drogi gwint ??
bo bardzo dobrze sie na nim jezdzi, co za durne pytanie

ma twardosc odpowiednia do mocy samochodu i jego zastosowan. chciales napisac, ze gwint = decha? nie. to tylko germanskie gwinty takie sa. amerykanskie sa takie, ze mozna sobie do nich zamowic sprezyny jakie sobie chcesz.
Re: Corsa B bez pozdrowień - nisko i szeroko w dieslu :)
: 8 maja 2010, o 01:26
autor: bez pozdrowień
Gesio_CB pisze: przód siedzi że ała i to bez gumy!
na szczęście już przy zakupie nie było "hokeja" pod zderzakiem...
na to wszystko dodam, że gdybym skręcił gwint maksymalnie, to auto oparłoby się o tłumik lub miske

Re: Corsa B bez pozdrowień - nisko i szeroko w dieslu :)
: 8 maja 2010, o 09:46
autor: cwirus88
Jak zwykle 7 tysięcy postów o zadku maryny nie wnoszących nic do tematu

kolega ma fajną glebę, cieszy się z tego i tak ma być

i like it

Re: Corsa B bez pozdrowień - nisko i szeroko w dieslu :)
: 8 maja 2010, o 12:26
autor: corsarz
o tłumik nie sparłoby się jeśli tył nie pójdzie w dół, ja zainwestowałbym w te 2 worki cementu, bo teraz to naprawdę nie za dobrze wygląda...
Re: Corsa B bez pozdrowień - nisko i szeroko w dieslu :)
: 8 maja 2010, o 13:23
autor: Cyna
szczerze to czekałem na Twoje autko tutaj, słyszałem od kogoś, albo gdzieś przeczytałem że masz zmienić na corsę B. bardzo mi się podobała Twoja poprzednia Corsinka i wiedziałem że drugie autko też będzie mi się podobać:) nie myliłem się, jest świetne:) tak trzymać! jest Cultowy Germanik

Re: Corsa B bez pozdrowień - nisko i szeroko w dieslu :)
: 8 maja 2010, o 13:53
autor: pajak2444
zawsze można przemieścic górne lub dolne podparcie sprężyny

Jak patrze na Twoje auto to widzę moja corse- kolor- tyle, że twoja ma ładniejszy lakier i większą glebe
Stabilnośc corsy na zawiasie 70/50 jest rewelacyjna, więc szybkie/bardzo szybkie łuki to jej żywioł, jedyne co trzeba zrobić to wstawić płytę z blachy 5mm pod miskę i solidnie ja w kilku punktach na nadwozia podeprzeć, a wtedy na ta corsę nie będzie bata w zakrętach.
Jak widzę GSi idące w zakręcie w przechyle godnym tytanica przy zwrocie przez lewą burtę, to mi się smiać chce.
Corsą z silnikiem 1.2 leczyłem auta z 2L silnikami, więc wiem z autopsji jak dobrze się sprawuje obniżone auto.
A co do kupna gwintu dla twardości sprężyn lub regulowanych amorów......... KONI albo bilsteiny załatwiłyby sprawę bez konieczności wydawania takiej sumy.
German dla każdego

Re: Corsa B bez pozdrowień - nisko i szeroko w dieslu :)
: 8 maja 2010, o 14:34
autor: bez pozdrowień
corsarz pisze:o tłumik nie sparłoby się jeśli tył nie pójdzie w dół, ja zainwestowałbym w te 2 worki cementu, bo teraz to naprawdę nie za dobrze wygląda...
pamiętaj, że w dieslu pod autem wygląda trochę inaczej niż w benzynowych..
będzie chwila wolna po maturach, to może coś pokombinuje z tyłem.
póki co jest niezły klin, ale mi tam pasuje
Cyna, Ciebie sie wypytywałem o gwint i o obcieranie kół, bo szerokości mamy podobne, tyle że cal mniejsze, trochę mi pomogłeś
jeśli tył pójdzie niżej, wtedy konieczny będzie negatyw, co mi osobiście odpowiada.
: 8 maja 2010, o 14:41
autor: !markos
do toczenia sie to najmarniej po 3 stopnie w minusie. z przodu nie mniej niz 4.
i na glebe go, bo teraz ma przeswit jak kozica!!!!
Re: Corsa B bez pozdrowień - nisko i szeroko w dieslu :)
: 8 maja 2010, o 16:51
autor: bez pozdrowień
w codziennym życiu też taki jesteś ?

Re: Corsa B bez pozdrowień - nisko i szeroko w dieslu :)
: 8 maja 2010, o 19:09
autor: Gesio_CB
bez pozdrowień pisze:w codziennym życiu też taki jesteś ?

on już tak ma, przyzwyczaj sie

Re: Corsa B bez pozdrowień - nisko i szeroko w dieslu :)
: 8 maja 2010, o 19:52
autor: pablo1208
przekozak jesteś ..gleba idealna, lecz ten tył jakoś psuje całokształt.. jakby tak
siedział 2cm niżej to byłoby lepiej ..
..też bym chciał taką glebę, ale żal mi miski i wydechu

, ale moje autko akurat służy
do dosyć szybszego przemieszczania się i musi dobrze się trzymać drogi, a nie
koniecznie odlotowo wyglądać ..
..powiem tak "nisko i szeroko" z prawdziwego zdarzenia

Re: Corsa B bez pozdrowień - nisko i szeroko w dieslu :)
: 8 maja 2010, o 21:50
autor: marmi
łooo masakra jaka gleba pełny hardcor... ciekawe gdzie teraz tym autem się jeździ.... przy tym rzuceniu na asfalt to raczej jest kamien kompletny...
Re: Corsa B bez pozdrowień - nisko i szeroko w dieslu :)
: 9 maja 2010, o 00:52
autor: bez pozdrowień
marmi pisze:łooo masakra jaka gleba pełny hardcor... ciekawe gdzie teraz tym autem się jeździ.... przy tym rzuceniu na asfalt to raczej jest kamien kompletny...
jeździ się wszędzie w sumie hehe...
bo ja wiem czy kamień.. nie jest skręcony maksymalnie i jako taki komfort da sie czuć nawet (tak mi się przynajmniej wydaję)
Re: Corsa B bez pozdrowień - nisko i szeroko w dieslu :)
: 9 maja 2010, o 13:03
autor: kerni
jak dla mnie jest przyzwoicie

Re: Corsa B bez pozdrowień - nisko i szeroko w dieslu :)
: 14 maja 2010, o 12:41
autor: Fazzie
Jak dla mnie gleba konkret i fajnie to wyglada. Osobiscie nie wiem czy bym sie zdecydowal na tak nisko.

Ktos juz powiedzial ze "dupcia" troche za wysoko wzgledem przodu. I wedlug mnie na Schmidtach wyglada lepiej.

Re: Corsa B bez pozdrowień - nisko i szeroko w dieslu :)
: 14 maja 2010, o 14:39
autor: bez pozdrowień
wzór Schmidtów ML jest zajebisty i mi się podobały, jednak chciałem małe kółka a nie było mnie stać na opony 195/40 R14 żeby zostawić Schmidty, dlatego sprzedałem i wrzuciłem 13"
tutaj ostatnia przymiarka przed samą sprzedażą
Aha. Może jest ktoś chętny na moje Power Techy ?
viewtopic.php?f=53&t=68243
Re: Corsa B bez pozdrowień - nisko i szeroko w dieslu :)
: 3 cze 2010, o 23:45
autor: Lichacsw
Na tyl mozesz dac sprezyny -100 i dupa wtedy ladnie lezy