Strona 1 z 1

C0RSA by GTSZUDI

: 18 sie 2010, o 19:11
autor: gtszudi
No to i ja zaprezentuje moje wozidełko.

Moim wzorem , a własciwie sciezka ktora staralem sie podazac bylo Corsche KLARI'ego ale niestety finanse i narodziny potomka , zmusily mnie do czesciowego odpuszczenia prac.

Na chwile obecna wyglada tak:

Obrazek

Corsa B 95 SWING

C14NZ

lakier E276

Silnik : C20XE mit Coscast

Skrzynia biegow : F16cr + polosie i piasty Kadett GSI

Zawieszenie : Weitec + Bilstein B6

Koła : Powertech 7Jx14 Et 33 + Dunlop SP 2000 195/45/14

Wydech : 2,25 cala srodkowy od civic 1.4Si , koncowy WM sport

Wnetrze : elektryka szyb , fotele z calibry , niedlugo KLIMA

Nadwozie : ARTEB , MHW , lotka GSI

Plany : w garazu lezy C25XE , lecz brakuje wiazki , kompa , kolektora ssacego. Potem lakierowanie całego auta na obecny kolor , i zmiana wnetrza na czarne.


Obrazek

Obrazek

Obrazek

tu za czasow 15' - zima 2008

Obrazek

podczas SWAP na C20NE

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Re: C0RSA by GTSZUDI

: 18 sie 2010, o 19:35
autor: -=m&m=-
cieszy fakt, że klubowe auto stało się dla Ciebie inspiracją :D rozumiem, że nie masz wspomagania hydraulicznego skoro chcesz wsadzić Klime ? oraz czemu chcesz się pozbyć tylnych MHW ?

Re: C0RSA by GTSZUDI

: 18 sie 2010, o 20:30
autor: gtszudi
wspomagania wogole nie ma , Corsche Klariego ujrzalem juz pare lat temu , i tak jakos mnie to zainspirowalo , pamietam ze kiedys tez pomagal mi informacjami na temat SWAPa.

MHW chce sie pozbyc , poniewaz w moim miejscu zamieszkania Policja nie toleruje takich rzeczy, mimo iz sa homologowane to i tak robia mi problemy. fakt faktem zalezy duzo od policjanta , ale szkoda kasy na tracenie dowodu. Klime mam juz nagrana od 1.4 za 800 zl kompletna do przekladki , z kompresorem bede musial cos pomodzic , a ze duzo jezdze z dzieckiem , ktore w foteliku jest doslownie mokre , to klima jest bardzo potrzebna. moznaby powiedziec ze lepiej auto zmienic. ale mam z nim taka sentymentalna przeszlosc , ze szkoda byloby sie go pozbyc. poza tym jako ze wlascicielem jest moja niepelnosprawna mama (ja jako wspolwlasciciel) ktora kupila autko za akcje ktore dostala od Poczty Polskiej , stwierdzilem ze nalezy sie jej "Demo-Car" , a i mialem wiele roznych aut , od Golfa MK1 po BMW E34 535 konczac na Omega B , i w zadnym z nich nie czuje sie jak w Corsie.

Wspomy nie montuje , bo lekko sie kreci , nawet lzej niz na 1.4 , nie wiem czemu , moze dlatego ze mialem regenerowana przekladnie , bo miala lekkie luzy i nowe koncowki drazkow.

Re: C0RSA by GTSZUDI

: 19 sie 2010, o 06:48
autor: STELMI
gtszudi pisze:Plany : w garazu lezy C25XE , lecz brakuje wiazki , kompa , kolektora ssacego.
Mam kolektor ssący do C25XE na sprzedaż jakby co :)

Re: C0RSA by GTSZUDI

: 19 sie 2010, o 19:07
autor: gtszudi
i z dniem dzisiejszym staram sie reaktywowac plan na c25xe , jako ze c20xe ktore mam aktualnie pod maska , lyka spore ilosci oleju , a co najdziwniejsze wogole nie dymi , postanowilem przyspieszyc prace nad swapem.

Re: C0RSA by GTSZUDI

: 19 sie 2010, o 20:35
autor: -=m&m=-
no to szykuje się ciekawy swap, informuj na bieżąco o postępach w pracach

Re: C0RSA by GTSZUDI

: 20 sie 2010, o 21:36
autor: gtszudi
jak to zwykle z moim pechem bywa , jadac dzis po nowy blotnik po krajowej drodze , ni stad ni z owad na akurat moim pasie znalazl sie kamien , a ze jego srednia byla ok 10 cm , i nie mialem jak go ominac , felga i opona poszla sie j...c :placz: 110 zl za spawanie i prostowanie w plecy i szukanie nowej opony. na domiar zlego moja 16v bierze juz 1l oleju na 200 km , motul 10w40 , nie wiem czy przejsc na 15w50 czy brac sie za pierscienie , pech mnie nie opuszcza. o tyle dobrze ze mam juz nowy blotnik i przod juz lepiej wyglada.

Re: C0RSA by GTSZUDI

: 23 sie 2010, o 00:24
autor: Porszak
masz autko w takim kolorze jak ja :D . do c25 zmiesci sie klima? po co lejesz taki drogi olej skoro tyle go lyka no i niemozliwe ze pry tych pochlanianych ilosciach nie dymi.
fajnie ze mimo powiekszenia rodziny nie zmieniles auta no i niech 2 polowa bedzie wciaz tak wyrozumiala :oko:

Re: C0RSA by GTSZUDI

: 23 sie 2010, o 09:44
autor: STELMI
przy takiej ilości brania oleju sama zmiana pierścieni nie pomoże

Re: C0RSA by GTSZUDI

: 23 sie 2010, o 10:59
autor: gtszudi
no wlasnie to mnie zastanawia , bo wogole nie dymi , wyciekow nie ma , a olej znika.

Porszak moj kod lakieru to E276 , fioletowy jak Milka , na zdjeciach wychodzi bardziej granatowo. u Ciebie jest chyba tylko granat.

Czy zmiesci sie klima do C25 nie wiem , ale postawilem sobie to za punkt honoru zeby byla.
nie ma rzeczy niemozliwych , sa tylko trudne do zrobienia.

Re: C0RSA by GTSZUDI

: 4 wrz 2011, o 09:45
autor: ja37
Widzę, że sprawę V6 odpuściłeś.
Szkoda.
Prywatne pytanie - dlaczego sądzisz, ze masz/miałeś 156KM?
Sterownik od kadzia i tyle?

Re: C0RSA by GTSZUDI

: 4 wrz 2011, o 11:37
autor: gtszudi
powiem lepiej , mam 157 km , wykres zamieszcze niedlugo , jak uruchomie skaner po przeprowadzce.

sprawa V6 nie jest odpuszczona , na dowod , wklejam foto :)

Obrazek

tu V6 swiezo po zakupie , na chwile obecna wyglada o wiele ciekawiej , aktualnych foto nie mam , bo jestem w trakcie przeprowadzki , i zajmuje sie remontem chaty , przez co nie mam czasu na to aby siedziec w garazu.

jedyne co przy Milce robilem , to geometria , poniewaz jako mechanik Renault , mam nieograniczone mozliwosci warsztatowe.

Obrazek

przod ustawiony na najbardziej jak sie da zbieznosc w granicach tolerancji , prowadzenie i start o niebo lepsze. jeszcze musze cos zrobic z tylem , bo na zakretach troszke go wyrzuca.

Re: C0RSA by GTSZUDI

: 4 wrz 2011, o 12:21
autor: Julek-koło
Przeczytałem cały temat i się pogubiłem
Najpierw C14NZ, potem C20NE, C20XE a na koniec ma być C25XE
Nie za dużo na jedno autko te 18 garów :)5 :lol:

P.S. nie lepiej już było poszukać 3,0 ?

Re: C0RSA by GTSZUDI

: 4 wrz 2011, o 13:21
autor: gtszudi
do c25 xe wrzucam walki od x30xe , do tego strojenie , poprawienie dolotu , i mam cos kolo 190 KM , co i tak juz wystarczy , a bedzie odglos pod maska :)

Re: C0RSA by GTSZUDI

: 4 wrz 2011, o 22:10
autor: ja37
No to co się nic nie odzywasz i zaniedbujesz temat :-D

Re: C0RSA by GTSZUDI

: 5 wrz 2011, o 18:04
autor: gtszudi
hehe , brak czasu , i checi...

Re: C0RSA by GTSZUDI

: 8 sty 2012, o 17:18
autor: gtszudi
z racji ze ostatnio mam troche wiecej czasu , zabralem sie za v-ke.

czapki poszly w gore , i co mnie zdziwilo , na tulejach widac slady honowania , jutro bede mierzyl tuleje i tloki , i ocenial czy nowe pierscionki , czy polece dalej , i bede szukal tlokow.

Obrazek

Re: C0RSA by GTSZUDI

: 8 sty 2012, o 17:25
autor: Bear_
Nie widać foty ociec :D 8) :pig:

Re: C0RSA by GTSZUDI

: 8 sty 2012, o 18:13
autor: gtszudi
ja ją normalnie widze :zakrecony:

Re: C0RSA by GTSZUDI

: 8 sty 2012, o 18:22
autor: mr_luke
Albo mam wrażenie, albo między 1 i 2 cylindrem ścianka jest megaa cienka. Fote widać ale Fotosik strajkuje i nie da się zobaczyć full size :oko:

Re: C0RSA by GTSZUDI

: 8 sty 2012, o 18:54
autor: gtszudi
takie wrazenie zdjecie robi.

potrzebuje jeszcze 2 kol rozrzadu bo niestety silnik nabylem juz bez nich :/

Re: C0RSA by GTSZUDI

: 8 sty 2012, o 19:02
autor: Bear_
mr_luke pisze:Albo mam wrażenie, albo między 1 i 2 cylindrem ścianka jest megaa cienka. Fote widać ale Fotosik strajkuje i nie da się zobaczyć full size :oko:
Cienie Panie, cienie ;)

Ślady po honowaniu to ja nawet miałem na swoim c16xe ;) także tym się nie sugeruj... Musisz tak jak pisałeś - przemierzyć wsio i wtedy będziesz miał pewność...

Chociaż patrząc po tym, że silnik na pewno nie ma mniej jak te 200+ kKm przebiegu to żeby to wsio było na cacy to mimo wszystkiego to bym zrobił to do porządku z jakimś nadwymiarem czy coś...

Re: C0RSA by GTSZUDI

: 8 sty 2012, o 19:12
autor: gtszudi
jutro okaze sie co pokaze srednicowka i mikromierz.

ktore panewki siadaly w V6 oplowskich ? glowne czy korbowodowe ?

Re: C0RSA by GTSZUDI

: 8 sty 2012, o 21:15
autor: Porszak
nie pytaj, ktore siadaly tylko wymieniaj wszystkie, duzej roznicy nie bedzie, a Ty bedziesz mial pewnosc ze jest ok.

Re: C0RSA by GTSZUDI

: 10 sty 2012, o 10:59
autor: -=kLaRi=-
Dokładnie tak jak pisał Porszak - wymień wszystkie -kosztują naprawdę niewiele i po sprawie .

Re: C0RSA by GTSZUDI

: 18 cze 2012, o 19:37
autor: pawelppr
i jak prace leca?

pokaz zdjecia wałków

Re: C0RSA by GTSZUDI

: 18 cze 2012, o 20:37
autor: Bear_
Jeeeeeeee... jaki wykop :grin: :pig:

BRAWA dla tego Pana :grin:

Re: C0RSA by GTSZUDI

: 19 cze 2012, o 13:09
autor: gtszudi
c25xe chodzi , ale w innej budzie , do CA zeswapowane , jazdu testowe odbyte , wymienione panewki , glowice obrobione , pierscienie , uszczelki , uszczelniacze nowe , takze po 3 city jezdzi juz 2 Corsa z v6