Strona 1 z 1
Przyspieszenie
: 1 cze 2002, o 12:19
autor: Basista
czy 9sek do setki Corsą b Gsi 1.6 16v to normalne czy moze troche za duzo
wie ktos cos na ten temat
: 1 cze 2002, o 12:37
autor: Flipper
Za malo !

Ja mam tez 9 wiec witaj w klubie

Re: Przyspieszenie
: 1 cze 2002, o 13:31
autor: uBaW
Basista pisze:czy 9sek do setki Corsą b Gsi 1.6 16v to normalne czy moze troche za duzo
wie ktos cos na ten temat
Jak jesteś dobrym kierowcą to i do 8zejdziesz ale do setki zaden wyznacznik.....400m to już coś!
: 1 cze 2002, o 16:28
autor: Flipper
uBaW - daje ci moja bejbe na 8 sekund - zrobisz setke - masz duzego (albo dwa

) browara !!!!
Wystarczy, ze zalozysz "krutka" skrzynie i bedzie 8sek, ale bez tego nie ma szans urwac 1 sekunde - 9 sek. to max co mozna z A GSi wydusic bez korektu mechaniki
....no chyba, ze wywale wszystko co nie powoduje przyrostu mocy...znaczy przede wszystkim pasazera, skrzynke audio, siedzenia, tapicerke, kolo zapasowe etc.

: 2 cze 2002, o 00:15
autor: SQUAD
to zrób to.no nie ubaw???
: 2 cze 2002, o 00:23
autor: Flipper
na razie sie nie da wszystkiego wywalic wiec sam sie odchudzam

he he
: 2 cze 2002, o 20:03
autor: wow
teeee... chlopaki dziewiecio sekundowcy: z jednej strony to mozecie nic nie robic - bedzie mi Was latwiej dogonic swoimi 60ps'ami, ale z drugiej strony to te 9 sekund to troche duzo... mysle, ze udaloby sie kilkoma fajnymi manewrami zejsc sekundke a moze wiecej.
proponuje jako stage 1: walek i kolektor rurowy
stage 2: unichip
jesli chodzi o moja propozycje stage'a 1 to mowie calkiem powaznie - jesli jestescie zainteresowani to dajcie znac wymyslimy cos fajnego

: 2 cze 2002, o 20:15
autor: Basista
myśle że jak troche poćwicze to zejde do 8 sek
: 2 cze 2002, o 20:18
autor: Basista
ja to bym musiał dwa wałki wymienić
a co to jest ten kolektor rurowy
: 2 cze 2002, o 21:51
autor: uBaW
SQUAD pisze:to zrób to.no nie ubaw???
Dokłądnie Squadzik Dokładnie....pozdrówka sorry ze nie zadzwoniłem piliśmy z Civicami

: 2 cze 2002, o 22:46
autor: REN
miales cos jeszcze zrobic i co?
: 3 cze 2002, o 12:33
autor: wow
Basista pisze:ja to bym musiał dwa wałki wymienić
a co to jest ten kolektor rurowy
Ty zmienialbys dwa walki, ale co ciekawe jesli kupujesz dwa walki do dohc to cena jest niewiele wieksza niz jeden do ohc

walek to tak symbolicznie napisalem

a kolektor rurowy... kolektor wydechowy tyle, ze nie wykonany z zeliwa czy czegos innego a malo wdziecznego, porowatego w srodku, nieladnie obrobionego etc. tylko z gladkich rur ktore dodatkowo zwijaja sie tak w jedna calosc, aby spaliny z poszczegolnych cylindrow przeszkadzaly sobie nawzajem jak najmniej - te do corsy widzialem w ukladzie 4w2w1 (w koncu w rure i tak nie wpadaja w tym samym momencie tylko w okreslonej sekwencji 1-3-2-4 powiedzmy). kolektor rurowy uwalnia Ci ten naturalny spadek wynikajacy z dupnej konstrukcji seryjnego...
ponawiam propozycje - ktos chetny na stage 1???
zeby nie byc goloslownym - basista cos dla Ciebie - rurowy kolektor wlasnie do Twojego bzyczka. co prawda wczesniej pisalem, ze kolektor mial byc 4w2w1 ale takie sa do mojego silnika. tu jest 4w1 - ot, takie cos

: 3 cze 2002, o 18:38
autor: Basista
no i ole to by mialo kosztowac bo narazie to jestem kompletnie spłukany
: 4 cze 2002, o 12:22
autor: wow
no nie ukrywam, ze pare groszy kosztowaloby to... jesli jestes bez kasy to moze nie stresuj sie - nie podam kwoty

: 9 cze 2002, o 08:54
autor: Rav
C20XE ma właśnie taki kolektor

Tyle że 4-2-1. Takie ładne baranki

Rav