Strona 1 z 1

Przyspieszenie

: 1 cze 2002, o 12:19
autor: Basista
czy 9sek do setki Corsą b Gsi 1.6 16v to normalne czy moze troche za duzo
wie ktos cos na ten temat

: 1 cze 2002, o 12:37
autor: Flipper
Za malo ! :-D :oko: Ja mam tez 9 wiec witaj w klubie :)23

Re: Przyspieszenie

: 1 cze 2002, o 13:31
autor: uBaW
Basista pisze:czy 9sek do setki Corsą b Gsi 1.6 16v to normalne czy moze troche za duzo
wie ktos cos na ten temat
Jak jesteś dobrym kierowcą to i do 8zejdziesz ale do setki zaden wyznacznik.....400m to już coś!

: 1 cze 2002, o 16:28
autor: Flipper
uBaW - daje ci moja bejbe na 8 sekund - zrobisz setke - masz duzego (albo dwa :)23 ) browara !!!!

Wystarczy, ze zalozysz "krutka" skrzynie i bedzie 8sek, ale bez tego nie ma szans urwac 1 sekunde - 9 sek. to max co mozna z A GSi wydusic bez korektu mechaniki :(

....no chyba, ze wywale wszystko co nie powoduje przyrostu mocy...znaczy przede wszystkim pasazera, skrzynke audio, siedzenia, tapicerke, kolo zapasowe etc. :)23 :-D

: 2 cze 2002, o 00:15
autor: SQUAD
to zrób to.no nie ubaw???

: 2 cze 2002, o 00:23
autor: Flipper
na razie sie nie da wszystkiego wywalic wiec sam sie odchudzam ;-) :-D he he

: 2 cze 2002, o 20:03
autor: wow
teeee... chlopaki dziewiecio sekundowcy: z jednej strony to mozecie nic nie robic - bedzie mi Was latwiej dogonic swoimi 60ps'ami, ale z drugiej strony to te 9 sekund to troche duzo... mysle, ze udaloby sie kilkoma fajnymi manewrami zejsc sekundke a moze wiecej.

proponuje jako stage 1: walek i kolektor rurowy
stage 2: unichip

jesli chodzi o moja propozycje stage'a 1 to mowie calkiem powaznie - jesli jestescie zainteresowani to dajcie znac wymyslimy cos fajnego :)

: 2 cze 2002, o 20:15
autor: Basista
myśle że jak troche poćwicze to zejde do 8 sek

: 2 cze 2002, o 20:18
autor: Basista
ja to bym musiał dwa wałki wymienić
a co to jest ten kolektor rurowy

: 2 cze 2002, o 21:51
autor: uBaW
SQUAD pisze:to zrób to.no nie ubaw???
Dokłądnie Squadzik Dokładnie....pozdrówka sorry ze nie zadzwoniłem piliśmy z Civicami :-P

: 2 cze 2002, o 22:46
autor: REN
miales cos jeszcze zrobic i co?

: 3 cze 2002, o 12:33
autor: wow
Basista pisze:ja to bym musiał dwa wałki wymienić
a co to jest ten kolektor rurowy
Ty zmienialbys dwa walki, ale co ciekawe jesli kupujesz dwa walki do dohc to cena jest niewiele wieksza niz jeden do ohc :) walek to tak symbolicznie napisalem :) a kolektor rurowy... kolektor wydechowy tyle, ze nie wykonany z zeliwa czy czegos innego a malo wdziecznego, porowatego w srodku, nieladnie obrobionego etc. tylko z gladkich rur ktore dodatkowo zwijaja sie tak w jedna calosc, aby spaliny z poszczegolnych cylindrow przeszkadzaly sobie nawzajem jak najmniej - te do corsy widzialem w ukladzie 4w2w1 (w koncu w rure i tak nie wpadaja w tym samym momencie tylko w okreslonej sekwencji 1-3-2-4 powiedzmy). kolektor rurowy uwalnia Ci ten naturalny spadek wynikajacy z dupnej konstrukcji seryjnego...

ponawiam propozycje - ktos chetny na stage 1???

zeby nie byc goloslownym - basista cos dla Ciebie - rurowy kolektor wlasnie do Twojego bzyczka. co prawda wczesniej pisalem, ze kolektor mial byc 4w2w1 ale takie sa do mojego silnika. tu jest 4w1 - ot, takie cos :)

Obrazek

: 3 cze 2002, o 18:38
autor: Basista
no i ole to by mialo kosztowac bo narazie to jestem kompletnie spłukany

: 4 cze 2002, o 12:22
autor: wow
no nie ukrywam, ze pare groszy kosztowaloby to... jesli jestes bez kasy to moze nie stresuj sie - nie podam kwoty ;)

: 9 cze 2002, o 08:54
autor: Rav
C20XE ma właśnie taki kolektor :) Tyle że 4-2-1. Takie ładne baranki :)
Rav