Strona 1 z 1
Corsa B GSi KJSowa Nka
: 3 kwie 2011, o 07:47
autor: xantos89
...
: 3 kwie 2011, o 09:27
autor: !markos
1. jest wzor przedstawiania aut w tym dziale
2. seryjne auto raczej nie nadaje sie do tego dzialu
3. jesli myslisz o jezdzeniu tym samochodem na powaznie, to wykresl z listy b4 i dolicz $ za dopasowanie kompletu b6 pod nizsze sprezyny
Re: Corsa B GSi KJSowa Nka
: 3 kwie 2011, o 19:51
autor: Zioo
u mnie edge sport sie nie sprawdzil ( przy x16xe), przepalalo go sporo a do tanich nie nalezy...
ale, jelezli bedziesz mial tak zdrowy silnik jak ten CVH ( mialem kilka podlubanych i tylko na polsyntetyku dawaly rade) to super...
bardziej polecam valvoline 15w50, motula 300v lub liqui molly 10w40 mos2 (ewentualnie jakie kolwiek 10w40 i ceratec'a z Liqui Molly )
tez probowalem rozne oleje do oplowskiego 1,6 16v (ktory - przynajmniej u mnie pracuje caly czas przy bardzo wysokiej temperaturze) i chyba liqui molly byl najlepszy wytrzymal ok 7kkm
a do calego postu zgodze sie z markosem :> i czekamy na wiecej, bo narazie seria
P.S.
pasy ladnie zapiete, pilot wyrywa raczke na zakrecie... ale .. nie tluka u Was, na kazdej próbie, zeby swiatla zapalic ??:P:D (rozumiem, ze to takie upalanie.. ale nawyk powinien po samych startach byc
)
Re: Corsa B GSi KJSowa Nka
: 4 kwie 2011, o 14:58
autor: seboss
kiedyś latałem na lotosie 10w40 i było całkiem spoko
później był motul a teraz jeżdże na tedex wrc 10w40 i raczej jest okej tyle że ja mam 8V
w 16v startujących kjsach kiedyś robiło się taki myk że przy zalewaniu świeżego oleju wlewało się 2 setki nafty- wydawało się że lżej chodzi
jedyny warunek tylko na zdrowy silnik
koleś,który podsunął ten pomysł tak robił gdy był kierowcą rajdowym i później pomagał serwisować fury N-grupowe
co do zawiasu to tak jak marcos pisał b4 to seryjne zawieszeni i długo nie pociągnie na obniżonych springach
b6 to inna liga ale dość droga zabawa
ja latam już od 1,5 na ta-technix + springi FK i trzyma się dzielnie a na zimę i bardzo dziurawe szutry mam serię gsi
Re: Corsa B GSi KJSowa Nka
: 4 kwie 2011, o 20:37
autor: Zioo
seboss pisze:
w 16v startujących kjsach kiedyś robiło się taki myk że przy zalewaniu świeżego oleju wlewało się 2 setki nafty- wydawało się że lżej chodzi
jedyny warunek tylko na zdrowy silnik
jak to niemcy pisza "lekki bieg" czyli dodatek dwusiarczku molibdenu (MOS2) wlasnie takie cuda ma olej liqui molly i ich dodatek ceratec...
Re: Corsa B GSi KJSowa Nka
: 5 kwie 2011, o 09:12
autor: seboss
dobrze wiedzieć
Re: Corsa B GSi KJSowa Nka
: 5 kwie 2011, o 20:17
autor: xantos89
Zdjęcia są jeszcze bez kubłów które już czekają na zamontowanie więc pilot trochę latał, a co do świateł to był tylko trening na zamkniętym terenie, a nie mam nawyku włączania świateł bo w poprzednim samochodzie miałem automat. Co do oleju zobaczymy jak sprawdzi się edge sport przy tym silniku, i ewentualnie dobiorę coś innego.
seboss pisze:ja latam już od 1,5 na ta-technix + springi FK i trzyma się dzielnie a na zimę i bardzo dziurawe szutry mam serię gsi
Jak się sprawują te amorki, nie są za twarde??
Re: Corsa B GSi KJSowa Nka
: 5 kwie 2011, o 21:20
autor: seboss
xantos89 pisze:
Jak się sprawują te amorki, nie są za twarde??
dla mnie jest okej, jest twardo ale dla mnie okej , do tego mam springi fk -20mm.
zawias daje radę zarówno na torze jak i na standardowych dziurawych trasach kjsowych
b6 to inna liga ale jak dobierzesz złe springi to na nic ci się zdadzą te amorki
no i cena b6 powala na kolana
ja traktuję to jako zabawę więc taki wydatek mijał się z celem