Strona 1 z 1

Swap 1.2 8v na 2.0 8v problem z licznikiem

: 12 kwie 2011, o 20:29
autor: Wydra9
Mam w swojej corsie licznik elektroniczny planuje zrobić swapa na 2.0 8v z calibry tam jest linka. Co zrobić?? czy jak przełożę mechanizm od tego z calibry będzie pokazywał prawidłową prędkość? Czy moze maja skrzynia bedzie pasowac ? (obawiam sie ze raczej bedzie za slaba) Ale moze jakas inna skrzynia od smallblock'a bedzie pasowac i bedzie wyjscie na licznik elektroniczny?

Re: Swap 1.2 8v na 2.0 8v problem z licznikiem

: 12 kwie 2011, o 20:37
autor: mehes
najlepsza opcja zmień licznik

Re: Swap 1.2 8v na 2.0 8v problem z licznikiem

: 12 kwie 2011, o 20:54
autor: Wydra9
ale na jaki ten z calibry?? Przecież on nie pasuje :( chyba ze są jakieś inne liczniki od corsy (tigry) na linkę co pasują współczynnikiem W do tej skrzyni??

Re: Swap 1.2 8v na 2.0 8v problem z licznikiem

: 12 kwie 2011, o 21:04
autor: mehes
tak, są ja jak zmieniałem x10xe licznik elektroniczny na x16xel skrzynia z astry napęd prędkościomierza linka
kupiłem licznik z tigry

Re: Swap 1.2 8v na 2.0 8v problem z licznikiem

: 12 kwie 2011, o 21:09
autor: Wydra9
ale to jest 2.0 wiec moze byc z licznikeim bo takie silniki nie byly w corsach ani w tigrach :(

Re: Swap 1.2 8v na 2.0 8v problem z licznikiem

: 12 kwie 2011, o 21:17
autor: mehes
ŁOPATOLOGICZNIE
robisz swapa silnik, skrzynia z napędem licznika na linke -kupujesz licznik z corsy/tigry z napędem na linke z takim indeksem jak masz obecnie
Jaki masz indeks prędkości?

Re: Swap 1.2 8v na 2.0 8v problem z licznikiem

: 12 kwie 2011, o 21:32
autor: Wydra9
K = 16676

-- 12 kwi 2011, 2011 21:33 --

indeks prędkości nie jest zależny od skrzyni pytam z ciekawości ?

-- 13 kwi 2011, 2011 23:14 --

Dla potomnych - wystarczy przełożyć czujnik z tego na linkę na ten z czujnikiem elektronicznym :) zamykam temat :)

-- 10 lip 2011, o 14:04 --

czujnik pasuje a;e nic nie pokazuje, pewnie brakuje czegoś w skrzyni. Pytanie do użytkowników forum czy ma ktoś na sprzedaż czujnik prędkościomierza pod linkę bo mój uszkodził się przy demontażu :(

Re: Swap 1.2 8v na 2.0 8v problem z licznikiem

: 5 paź 2011, o 11:05
autor: ja37
Kupuje się impulsator na przykład z kadetta, albo nexi i już masz impuls na licznik.

Re: Swap 1.2 8v na 2.0 8v problem z licznikiem

: 5 paź 2011, o 11:38
autor: Wydra9
jak taki impulsator wygląda?? Mam linke teraz ale strasznie cos trzeszczy ten licznik pyka i w ogóle jest to uciążliwe chętnie bym wrócił do elektrycznego

-- 5 paź 2011, o 11:42 --

No i nie ma oryginalnego otworu na linke więc jest ona teraz jakoś dziwnie puszczona

Re: Swap 1.2 8v na 2.0 8v problem z licznikiem

: 5 paź 2011, o 12:02
autor: ja37
http://img18.allegroimg.pl/photos/orygi ... 1805212283
Na przykład takie coś, tu jest wyjście i elektryczne i linkowe.

To tylko fotka poglądowa.

Re: Swap 1.2 8v na 2.0 8v problem z licznikiem

: 7 paź 2011, o 11:57
autor: Wydra9
Fajna sprawa :) ma ktos takie cos na zbyciu? :)

Re: Swap 1.2 8v na 2.0 8v problem z licznikiem

: 7 paź 2011, o 12:21
autor: ja37
Szukaj na allegro, jest pełno.
Ta zębatka na fotce, to nie jest część impulsatora, to normalnie jest w skrzyni, a impulsator jest nakrecany jak linka.

Re: Swap 1.2 8v na 2.0 8v problem z licznikiem

: 2 cze 2012, o 01:21
autor: Wydra9
mam w końcu impulsator :D pytanie jest inne gniazdo niz w oryginale bo okrągłe 3 pinowe ze ścianką na środku identyczna wtyczka jest w drzwiach do zamka :) potrzebuje pomocy w rozmieszzeniu przewodów.
W wiązce mam brązowy, niebiesko czerwony i czarny. wielkie dzieki za pomoc :)

Re: Swap 1.2 8v na 2.0 8v problem z licznikiem

: 2 cze 2012, o 06:08
autor: ja37
Brązowy i czarny to zasilanie, niebiesko/czerwony to sygnał.
Myślę, że brązowy i czarny to jakas cewka, da się zmierzyć oporność, może tak dojdziesz do ładu.