CB Gsi by koza149
: 19 maja 2011, o 16:12
Siemka, trochę już na forum jestem , a auta nie przedstawiłem , więc do dzieła 
Opel Corsa B GSI , c16xe
MODEL: 93, corsa B 3D
SILNIK: Fabrycznie było c16xe, jednak uległ uszkodzeniu [urwał się zawór i zrobił remont głowicy], potem swap na c20ne, które jeździ do dziś.
UKLAD DOLOTOWY: dolot ze stożkiem, doprowadzone zimne powietrze
UKLAD WYDECHOWY: był przelotowy na koncu omp jednak zakończył żywot, jego miejsce zajął fabryczny tłumik od GSi
UKLAD NAPEDOWY: Skrzynia F15, spięta na patencie który znalazłem na naszym forum tzn. koło zamachowe o x17dtl , docisk od c16xe a tarcza od x17dtl, póki co wszystko daje radę
ZAWIESZENIE: 1 setup eibach - 30 z przodu , tył seria gsi
2 setup - fk - 60 z przodu z amorem fk, tył - 40
3 setup i na nim jeżdżę gwint z przodu marki nie znam, tył - 40
HAMULCE: 256 z klockami bosch-a
BODY: kompletny body kit gsi, założone felgi od calibry w czarnym półmacie, z oponą Toyo 195/45 R15, zmienione kierunki boczne na clear black, w planach czarne arteby na przód , ewentualnie pomalowanie tych o ile się nie rozpadną
WNETRZE: seria , zmienione jedynie zegary [przez poprzedniego właściciela, przez co jest źle wyskalowany obrotomierz i temp w miejscu 100 st jest 110
]
AUDIO: Radio Pioneer DEH-4000UB , na przodzie wrzucony jakiś zestaw odseparowany magnata, z tyłu głośniki no name 6x9
MOC: seria 109 km, po swapie 115 km 170 nm
Samochodzik ma już swoje lata i błaga o malowanie , poprzedni właściciel nie zbyt udanie dobrał kolor do malowania drzwi po jakieś kolizji i bardzo perfidnie się odróżniają.. no ale cóż nie mam takiej waluty, żeby wyłożyć na raz i doprowadzić ją do stanu idealnego
Parę fotek może kiedyś będą lepsze




Komornik




Opel Corsa B GSI , c16xe
MODEL: 93, corsa B 3D
SILNIK: Fabrycznie było c16xe, jednak uległ uszkodzeniu [urwał się zawór i zrobił remont głowicy], potem swap na c20ne, które jeździ do dziś.
UKLAD DOLOTOWY: dolot ze stożkiem, doprowadzone zimne powietrze
UKLAD WYDECHOWY: był przelotowy na koncu omp jednak zakończył żywot, jego miejsce zajął fabryczny tłumik od GSi
UKLAD NAPEDOWY: Skrzynia F15, spięta na patencie który znalazłem na naszym forum tzn. koło zamachowe o x17dtl , docisk od c16xe a tarcza od x17dtl, póki co wszystko daje radę

ZAWIESZENIE: 1 setup eibach - 30 z przodu , tył seria gsi
2 setup - fk - 60 z przodu z amorem fk, tył - 40
3 setup i na nim jeżdżę gwint z przodu marki nie znam, tył - 40
HAMULCE: 256 z klockami bosch-a
BODY: kompletny body kit gsi, założone felgi od calibry w czarnym półmacie, z oponą Toyo 195/45 R15, zmienione kierunki boczne na clear black, w planach czarne arteby na przód , ewentualnie pomalowanie tych o ile się nie rozpadną

WNETRZE: seria , zmienione jedynie zegary [przez poprzedniego właściciela, przez co jest źle wyskalowany obrotomierz i temp w miejscu 100 st jest 110

AUDIO: Radio Pioneer DEH-4000UB , na przodzie wrzucony jakiś zestaw odseparowany magnata, z tyłu głośniki no name 6x9
MOC: seria 109 km, po swapie 115 km 170 nm
Samochodzik ma już swoje lata i błaga o malowanie , poprzedni właściciel nie zbyt udanie dobrał kolor do malowania drzwi po jakieś kolizji i bardzo perfidnie się odróżniają.. no ale cóż nie mam takiej waluty, żeby wyłożyć na raz i doprowadzić ją do stanu idealnego

Parę fotek może kiedyś będą lepsze





Komornik




