SILNIK: odprężenie + turbo, oznaczenie 1.0 nie pamiętam za to ten co będzie C16SE(C16LET

UKLAD DOLOTOWY: turbina, intercooler pod znakiem zapytania?-plany
UKLAD WYDECHOWY:kolektor pospawany własnoręcznie, wydech kwasówka 60mm na dwóch przelotach-plany
ELEKTRONIKA: ECUMaster III - plany
UKLAD NAPEDOWY: skrzynia F13 zwykła + sprzegło sachs.
ZAWIESZENIE:amotki gwint TAtechniks - już są

HAMULCE: 256x24 od calibry
BODY: oryginał nieco wygładzony

WNETRZE: puste + dwa kubły.
AUDIO: ryk silnika

INNE:
Plany duże, ale na dzień dzisiejszy parę fotek a reszta będę opisywał w trakcie.

No to jazda:


troszkę od tyłu



Prze kozaczny środek i koraliki na fotelikach.


i wszystko to przekoszmarnie brudne !!!
Pora na caraudio w wykonaniu home


Super uniwersalne opony rodem z PRL-u


Jednostka jezdno-popychowa.

No i zaczęło się!!!



No i mała dziurka, na szczęście jedna-jedyna

A tak jak widać wszystko w miarę zdrowe.

A oto parę nowych fotek i elementów tej układanki

Oto serce nowej zabawki E16SE

a to jego dawca na konwersje na C16SE

A oto długo oczekiwane tłoki z silnika C16LZ (Pontiac lemanse) trafiły do mnie dzięki Scotty z Corsy A.
Przed czyszczeniem:


i po zabiegach


Hamulce Opel Calibra 256x24 jeszcze przed czyszczeniem.

Używana turbinka z Saab 2.0 Turbo (Benzyna)

No i oryginalny fotel z Corsy A GSI dar od zacnego Gladiego z Corsa A,
są dwa i mocno przytyrane ale nie przeszkadza i tak idą do tapicera!!! Pod znakiem zapytanie
zastanawiam się nad kubełkami


Parę nowych fajnych gratów:
Rozpórki dedykowane właśnie do Corsy A, będą malowane na czerwono i szyby z poliwenglanu przyciemnione własnoręcznie folią 95%.
Szyby fabryczne ważą około 14kg a te








Super kiera, gift od Sergiusza, wielkie dzięki!!!


i troszkę części


Troszkę się ruszyło, są nowe zakupy i postępy w pracy. Nie wielkie ale do przodu

Opisywać nie muszę bo wszyscy wiedzą co to jest




