Strona 1 z 1

Krótka skrzynia

: 27 lip 2011, o 22:27
autor: Mieszko
Cześć,

Zaczynam budować auto do zawodów. Potrzebuje informacji dotyczących wymiany przełożenia głównego skrzyni biegów. Aktualnie mam f15cr (oryginalna gsi, przełożenie chyba 3.7 lub 3.9) oraz f10 wr od combo (przełożenie główne 4.5). Czy ktoś z Was próbował zmieniać przełożenie główne, czy można swobodnie kombinować pomiędzy skrzyniami f10, f13, f15?

Re: Krótka skrzynia

: 28 lip 2011, o 08:51
autor: mehes
Nie ten dział
A szukajka nie działa?
wartosci-poszczegolnych-przelozen-w-skrzyni-t34451.html

Re: Krótka skrzynia

: 28 lip 2011, o 15:04
autor: Mieszko
mehes pisze:Nie ten dział
A szukajka nie działa?
wartosci-poszczegolnych-przelozen-w-skrzyni-t34451.html
Jak napisałem w poście, chodzi mi konstrukcje skrzyni a nie o przełożenia.

Re: Krótka skrzynia

: 30 lip 2011, o 04:42
autor: Zynio
Mieszko pisze:Cześć,

Zaczynam budować auto do zawodów. Potrzebuje informacji dotyczących wymiany przełożenia głównego skrzyni biegów. Aktualnie mam f15cr (oryginalna gsi, przełożenie chyba 3.7 lub 3.9) oraz f10 wr od combo (przełożenie główne 4.5). Czy ktoś z Was próbował zmieniać przełożenie główne, czy można swobodnie kombinować pomiędzy skrzyniami f10, f13, f15?
witam F15 i f17 to całkiem inna skrzynia niż f10 i f13 bardziej masywniejsze koła zębate i inne skosy na kołach zębatych róznicowe też ma wiekrze satelity (f15 i f17), o 4mm wiekrze łożysko wałka zdawczego to tyle co ja odkryłem

[IMG=http://img5.imageshack.us/img5/8149/dsc01890m.th.jpg][/IMG]

ta po prawej to F15 te dwie po lewej to f13

reszte na prv

: 30 lip 2011, o 13:56
autor: !markos
zyniogs pisze:reszte na prv
Nie sadzisz, ze idea forum jest otwarta wymiana informacji? Jak zamiescisz to tutaj, to jest szansa, ze jeszcze ktos skorzysta..