Strona 1 z 1
"swap" c20ne vs c20xe ??? jaki wybrac? :)
: 3 lis 2011, o 10:51
autor: chomik92
Witam wszystkich Klubowiczów

chciałbym sie was poradzic jaki silnik wybrac??? wiadomo ze 16v ma większe kopytko ale za to 8v pancerniak

i małe pyt. Jak juz 8v to jak mozna go zmodowac zeby miał te 150 km i jaki byłby koszt takiego tuningu silniczka

dziękuje z góry i pozdrawiam

Re: "swap" c20ne vs c20xe ??? jaki wybrac? :)
: 3 lis 2011, o 13:22
autor: Cyna
c20xe to nic innego jak c20ne tylko z głowicą 16 zaworową:) jest to bardzo udana konstrukcja, jak będziesz dbał to nie zajedziesz go nigdy. Więc nie oglądaj się i ładuj XE.
Re: "swap" c20ne vs c20xe ??? jaki wybrac? :)
: 3 lis 2011, o 17:16
autor: -=m&m=-
c20xe
Re: "swap" c20ne vs c20xe ??? jaki wybrac? :)
: 6 lis 2011, o 10:32
autor: Bear_
x30xe

Re: "swap" c20ne vs c20xe ??? jaki wybrac? :)
: 6 lis 2011, o 14:37
autor: Marcin '2F'
c20ne z gora od c18xe i masz na dzien dobry okolice 140km (czyli to co zajezdzone c20xe) i opierdzielasz wszystkie c20xe

Re: "swap" c20ne vs c20xe ??? jaki wybrac? :)
: 14 lis 2011, o 10:05
autor: chomik92
a ta głowica przypasi?????????;]
-- 14 lis 2011, o 10:06 --
3.0 to przesada dla mnie

Re: "swap" c20ne vs c20xe ??? jaki wybrac? :)
: 14 lis 2011, o 23:02
autor: Marcin '2F'
z tego co gadalem z kolega FIsherem ( on ma taka kroste

z corsa-a team) to chyba tak, ale nie jestem pewien w 100%
-- 14 lis 2011, o 23:16 --
tu jest zdjecie "silnik C20ne na kompletnej gorze 18e spiete na skrzyni f18"

Re: "swap" c20ne vs c20xe ??? jaki wybrac? :)
: 15 lis 2011, o 11:02
autor: nolack
Marcin '2F' pisze:c20ne z gora od c18xe i masz na dzien dobry okolice 140km (czyli to co zajezdzone c20xe) i opierdzielasz wszystkie c20xe

c18xe to głowica 16 zaworowa do c20ne nie pasuje a głowica 18 e to głowica 8 zworowa i pasuje

Re: "swap" c20ne vs c20xe ??? jaki wybrac? :)
: 15 lis 2011, o 13:11
autor: chomik92
Co zrobic zeby c20ne miał te 150 km

??
Re: "swap" c20ne vs c20xe ??? jaki wybrac? :)
: 15 lis 2011, o 14:39
autor: G4lu5
chomik92 pisze:Co zrobic zeby c20ne miał te 150 km

??
Ile razy będziesz pytał o to samo? dostałeś odpowiedź parę postów wyżej co należy zrobić...

Re: "swap" c20ne vs c20xe ??? jaki wybrac? :)
: 16 lis 2011, o 18:07
autor: chomik92
Widzę ale nie bede fiziował z głowicą .. wiec sportowy wałek, wydajniejsza pompa i program ;p i moze uzyskam te 140/150

Re: "swap" c20ne vs c20xe ??? jaki wybrac? :)
: 16 lis 2011, o 20:39
autor: koza149
no no i sportowa naklejka i co jeszcze ? Chcesz 150 to wrzuć tłoki seha, głowicę ze ssącym od 18e , wydech rurowy c20xe i porządne strojenie i coś moze z tego wyjdzie, c20ne to bardzo oporny silnik na mody, ładuj zdrowe c20xe i bez modzenia mocy ci wystarczy.. Tutaj masz pomodzone c20ne
corsa-b-c20ne-t58016.html?hilit=c20ne%20ja37
Re: "swap" c20ne vs c20xe ??? jaki wybrac? :)
: 16 lis 2011, o 20:57
autor: G4lu5
chomik92 pisze:Widzę ale nie bede fiziował z głowicą .. wiec sportowy wałek, wydajniejsza pompa i program ;p i moze uzyskam te 140/150

w takim razie powodzenia

heh daj wykres z wynikiem po modach

Re: "swap" c20ne vs c20xe ??? jaki wybrac? :)
: 24 lis 2011, o 07:58
autor: xantos89
c20ne i c20xe są już silnikami które mają swoje przebiegi więc prędzej czy późnej jakiś remont będzie cie czekał. Ja bym na twoim miejscu kupił C20XE jak potrzeba to zrobił podstawowy remont i wsadzał do corsy. A jak kupisz C20NE to remont też cię czeka a do tego mody żeby uzyskać te 150KM. Kiedyś na forum rajdowym z poznania chłopaki wyliczali że koszt podniesienia mocy silnika o 1KM to mnie więcej 100zł więc policz sobie co ci się bardziej opłaca. Oczywiście jest to cena orientacyjna zawsze moze się uda na czymś zejść np. jeśli mody wykonuje się samemu mając odpowiednie zaplecze i umiejętności.
Ktoś sprzedawał pare dni temu na forum C20XE po remoncie... poszukaj.
Re: "swap" c20ne vs c20xe ??? jaki wybrac? :)
: 28 lis 2011, o 16:25
autor: chomik92
nie no jak juz kupywac to XE wiadomo ze odrazu sie zrobi remont silnika ... ale wes znajdz w miare dobry silnik..
-- 30 lis 2011, o 17:12 --
ale słyszałem ze remont c20xe jest b.drogi .. popychacze Hydrauliczne sa droge !

Re: "swap" c20ne vs c20xe ??? jaki wybrac? :)
: 10 sty 2012, o 11:21
autor: -=kLaRi=-
Cyna pisze:c20xe to nic innego jak c20ne tylko z głowicą 16 zaworową:) jest to bardzo udana konstrukcja, jak będziesz dbał to nie zajedziesz go nigdy. Więc nie oglądaj się i ładuj XE.
Cyna - nie tak do końca

)) inny blok , inne tłoki ,inny wał , inne korbowody , góra wiadomo

) chyba nie ma ani jednej rzeczy ,która by je łączyła poza pojemnością i marką

))
chomik92 pisze:nie no jak juz kupywac to XE wiadomo ze odrazu sie zrobi remont silnika ... ale wes znajdz w miare dobry silnik..
-- 30 lis 2011, o 17:12 --
ale słyszałem ze remont c20xe jest b.drogi .. popychacze Hydrauliczne sa droge !

Zgadza się - musisz liczyć ok 5-6tyś zł. żeby wyremontować c20xe...
Re: "swap" c20ne vs c20xe ??? jaki wybrac? :)
: 10 sty 2012, o 12:43
autor: kruszyn1
chomik92 pisze:nie no jak juz kupywac to XE wiadomo ze odrazu sie zrobi remont silnika ... ale wes znajdz w miare dobry silnik..
-- 30 lis 2011, o 17:12 --
ale słyszałem ze remont c20xe jest b.drogi .. popychacze Hydrauliczne sa droge !

zaprzeczasz sam sobie, najpierw piszesz ze od razu sie zrobi remont, a pozniej znajdz wmiare dobry silnik - co za roznica jaki znajdziesz jesli i tak bedziesz robil remont?
kupno silnika i remont to dopiero poczatek, wychodzi duuzo rzeczy przy przekladce i nagle okaze sie ze 10tys zl to malo
Re: "swap" c20ne vs c20xe ??? jaki wybrac? :)
: 10 sty 2012, o 14:53
autor: mehes
kruszyn1 pisze:
kupno silnika i remont to dopiero poczatek, wychodzi duuzo rzeczy przy przekladce i nagle okaze sie ze 10tys zl to malo
dokładnie
sprawdź stan portfela,niemniej jednak powodzenia w modach
chomik92 pisze:
-- 30 lis 2011, o 17:12 --
ale słyszałem ze remont c20xe jest b.drogi .. popychacze Hydrauliczne sa droge !

ok 500 zł
Re: "swap" c20ne vs c20xe ??? jaki wybrac? :)
: 10 sty 2012, o 22:41
autor: -=kLaRi=-
mehes pisze:
ale słyszałem ze remont c20xe jest b.drogi .. popychacze Hydrauliczne sa droge !

ok 500 zł[/quote]
ale to chyba na farcie

) normalnie trzeba za nowe ok 700-800zł wydać

a to dopiero wierzchołek góry lodowej
Re: "swap" c20ne vs c20xe ??? jaki wybrac? :)
: 10 sty 2012, o 22:51
autor: gtszudi
-=kLaRi=- pisze:Cyna pisze:c20xe to nic innego jak c20ne tylko z głowicą 16 zaworową:) jest to bardzo udana konstrukcja, jak będziesz dbał to nie zajedziesz go nigdy. Więc nie oglądaj się i ładuj XE.
Cyna - nie tak do końca

)) inny blok , inne tłoki ,inny wał , inne korbowody , góra wiadomo

) chyba nie ma ani jednej rzeczy ,która by je łączyła poza pojemnością i marką

))
chomik92 pisze:nie no jak juz kupywac to XE wiadomo ze odrazu sie zrobi remont silnika ... ale wes znajdz w miare dobry silnik..
-- 30 lis 2011, o 17:12 --
ale słyszałem ze remont c20xe jest b.drogi .. popychacze Hydrauliczne sa droge !

Zgadza się - musisz liczyć ok 5-6tyś zł. żeby wyremontować c20xe...
c20ne ma ten sam blok co c20xe , wal tak naprawde mozna powiedziec ze to to samo gdyby nie montaz kola zamachowego , i i pompy oleju czasami.
c20xe jest tak samo pancerne jak c20ne , ale pod jednym warunkiem , ze katowanie bedzie tylko jak sie rozgrzeje silnik do temp roboczej , i glowica coscast badz ks700 po naprawie kanalu olejowego.
c20ne mozna katowac na zimno , zreszta sam katowalem przez 30000 doslownie od odpalenia , po przegrzewanie , itp. i na koniec po rozbiorce , tuleje jak nowe.
Re: "swap" c20ne vs c20xe ??? jaki wybrac? :)
: 10 sty 2012, o 23:35
autor: Fifo
gtszudi pisze:
c20ne ma ten sam blok co c20xe
prawie...
gtszudi pisze:,,,i glowica coscast badz ks700 po naprawie kanalu olejowego.
mit