Sprzedam Corsa B kjs
: 22 lis 2011, o 11:30
Witajcie.
Trafiła się okazja kupić inną corsę tyle, że nowszą w full opcji i z homologacją do rajdowania i chyba trzeba będzie sprzedać tę ze względu na to że utrzymanie 2 aut do zabawy jest dość kosztowne.
Ogłoszenie póki nie dobiję targu bardziej w formie informacji, żeby ludziska zastanowili się czy chcą coś takiego w tych pieniądzach.
Krótko o aucie:
model : corsa B, 3d
kolor: czarny
rocznik: 1994
Krótko o aucie:
silnik c14se/c16se - dół silnika i kolektor ssący
dól silnika .
- honowanie gniazd tłoków pod nowe tłoki z 79 na 80mm
- planowanie bloku
- szlif wału
- wymiana tłoków - nowe Mahle
- wymiana panewek - nowe KS
- wyważenie tłoków, korbowodów, wału z kołem zamachowym z dociskiem
- wyważanie statycznie i dynamiczne
- odchudzenie koła zamachowego z 7355g na 6225g czyli 15,36 %
głowica:
wymiana zaworów,prowadnic, talerzyków na nowe - oryginał GM
szlifowanie zaworów na 2 kąty
powiększenie kanałów dolotowych
powiększenie kanałów wydechowych
profilowanie kanałów, porting, optymalizacja komory spalania
planowanie,szlif głowicy - około 1mm
silnik obrobiony w Krasnobrodzka Racing
przeniesienie napędu:
skrzynia f13cr
dodatkowo -jest 2 skrzynia z przegubami
elektronika:
jakaś tam mapka jest - około 130km
- wydech
kolektor z cali 4x4
dalej środek z gsi
końcowy przelot - jakoś tam brzęczący szczegółnie na wysokich obrotach
zawias:
amorki -Ta technix
sprężyny - czerwone FK - 30mm
heble
przód:
zaciski z astry gsi
tarcze 256/24 ATE
klocki ATE
płyn ebc dot 4
tył:
seria po remoncie rok temu - złożony na gratach TRW
druga belka u nolacka czeka
blacha:
podwozie zdrowe- zabezpieczone podczas remontu
nadwozie z niewielkimi ogniskami rudego to i tam
jakaś dziurka zrobiła się pod akumulatorem i przy dużych deszczach coś tam podcieka do środka
niestety jest jeszcze szyber ale nie mam kompletnie czasu go zlikwidować
wnętrze:
goło i wesoło boczki z przodnich drzwi są:) tylko
2 kubełki Mirco XL
2 pasy szelkowe- kierowcy z homologacją do 2013 a pasażera homo e4
kierownica momo z homologacją i odsadzeniem
klakson przepięty na deskę
dodatki:
kompletne wnętrze z wersji sport- wszystkie graty jakie tylko mam + dodatakowa kierownica
dodatkowo 2 komplety opon - zima i lato na 14"
opcjonalnie 15" alu BBS bez kapci
wydech z 2.0ne - kolektor
co trzeba poprawić:
mocowania kubełków i pasa biodrowego od strony tunelu(- dorzucam płytki mocujące )bo niektórzy sędziowie techniczni się potrafią przyczepić i chyba tyle
nie działa prędkościomierz - po co mam wiedzieć ile lecę w zakręcie skrzynia z 1999 ma impulsator a licznik jest na linkę i tyle
corsa jeździ dość regularnie - w tym momencie bardziej rekreacyjnie niż sportowo ale daje dużo frajdy z jazdy i potrafi kilować nawet sporo mocniejsze auta
130km w lekkiej budzie daje radę:)
historia opisana tu:
mala-rajdowka-c14se-c16se-by-seboss-t65 ... lit=seboss
cena : 4000zł do negocjacji
możliwy transport na terenie całego kraju za dopłatą oczywiście koszty po stronie kupującego
pytania na prv
Trafiła się okazja kupić inną corsę tyle, że nowszą w full opcji i z homologacją do rajdowania i chyba trzeba będzie sprzedać tę ze względu na to że utrzymanie 2 aut do zabawy jest dość kosztowne.
Ogłoszenie póki nie dobiję targu bardziej w formie informacji, żeby ludziska zastanowili się czy chcą coś takiego w tych pieniądzach.
Krótko o aucie:
model : corsa B, 3d
kolor: czarny
rocznik: 1994
Krótko o aucie:
silnik c14se/c16se - dół silnika i kolektor ssący
dól silnika .
- honowanie gniazd tłoków pod nowe tłoki z 79 na 80mm
- planowanie bloku
- szlif wału
- wymiana tłoków - nowe Mahle
- wymiana panewek - nowe KS
- wyważenie tłoków, korbowodów, wału z kołem zamachowym z dociskiem
- wyważanie statycznie i dynamiczne
- odchudzenie koła zamachowego z 7355g na 6225g czyli 15,36 %
głowica:
wymiana zaworów,prowadnic, talerzyków na nowe - oryginał GM
szlifowanie zaworów na 2 kąty
powiększenie kanałów dolotowych
powiększenie kanałów wydechowych
profilowanie kanałów, porting, optymalizacja komory spalania
planowanie,szlif głowicy - około 1mm
silnik obrobiony w Krasnobrodzka Racing
przeniesienie napędu:
skrzynia f13cr
dodatkowo -jest 2 skrzynia z przegubami
elektronika:
jakaś tam mapka jest - około 130km
- wydech
kolektor z cali 4x4
dalej środek z gsi
końcowy przelot - jakoś tam brzęczący szczegółnie na wysokich obrotach
zawias:
amorki -Ta technix
sprężyny - czerwone FK - 30mm
heble
przód:
zaciski z astry gsi
tarcze 256/24 ATE
klocki ATE
płyn ebc dot 4
tył:
seria po remoncie rok temu - złożony na gratach TRW
druga belka u nolacka czeka
blacha:
podwozie zdrowe- zabezpieczone podczas remontu
nadwozie z niewielkimi ogniskami rudego to i tam
jakaś dziurka zrobiła się pod akumulatorem i przy dużych deszczach coś tam podcieka do środka
niestety jest jeszcze szyber ale nie mam kompletnie czasu go zlikwidować
wnętrze:
goło i wesoło boczki z przodnich drzwi są:) tylko
2 kubełki Mirco XL
2 pasy szelkowe- kierowcy z homologacją do 2013 a pasażera homo e4
kierownica momo z homologacją i odsadzeniem
klakson przepięty na deskę
dodatki:
kompletne wnętrze z wersji sport- wszystkie graty jakie tylko mam + dodatakowa kierownica
dodatkowo 2 komplety opon - zima i lato na 14"
opcjonalnie 15" alu BBS bez kapci
wydech z 2.0ne - kolektor
co trzeba poprawić:
mocowania kubełków i pasa biodrowego od strony tunelu(- dorzucam płytki mocujące )bo niektórzy sędziowie techniczni się potrafią przyczepić i chyba tyle
nie działa prędkościomierz - po co mam wiedzieć ile lecę w zakręcie skrzynia z 1999 ma impulsator a licznik jest na linkę i tyle
corsa jeździ dość regularnie - w tym momencie bardziej rekreacyjnie niż sportowo ale daje dużo frajdy z jazdy i potrafi kilować nawet sporo mocniejsze auta
130km w lekkiej budzie daje radę:)
historia opisana tu:
mala-rajdowka-c14se-c16se-by-seboss-t65 ... lit=seboss
cena : 4000zł do negocjacji
możliwy transport na terenie całego kraju za dopłatą oczywiście koszty po stronie kupującego
pytania na prv