Korsza by Turbo
: 14 gru 2011, o 23:00
Witam wszystkich chciałbym wam przedstawić moją Corse;]która została ściągniętą z Niemiec w 2010 roku i jestem pierwszym właścicielem jej w kraju. jak została przywieziona to była czysta seria z skromnym napisem Irmischer. Tak naprawdę nie wiem co w niej jest z Irmischer'a, a tak teraz krótki opis mojego samochodzika
rocznik samochodu 1995
Silnik:
-x12sz z wymienionym wałkiem rozrządu
-układ dolotowy został zmieniony
-układ wydechowy został przerobiony a mianowicie wycięty został katalizator, końcowy tłumik został zaczerpnięty z Astry GSI
Zawieszenie:
-zostały wymienione wszystkie sprężyny na sportowe -40/-40 firmy TA-Technix
-amortyzatory przód gazowe o skróconym skoku firmy TA-Technix
-przednia górna rozpórka firmy TA-technix
Koła:
-na początku były stalówki oryginalne GM 13" z oponami 145/70
-później alusy 15" z rantem z oponami 195/45
-w tym momencie są założone alusy 14' oryginalne VW z oponami przód 175/60 tył 185/50
-zimówki 14' z oponami 165/60
Buda:
-zmienione zderzaki z wersji po liftowej
Wnętrze:
-2 poduchy
-licznik zmieniony na licznik od tigry z obrotkiem
-zmienione podświetlenie licznika i TID'a
Audio:
-jednostka centralna Pionner
-przód głośniki 16cm pioner
-tył głośniki 13cm peying
-wzmacniacz 4 kanałowy peying
-skrzynia basowa 2 głośnikowa Blow Adrenaline
A teraz historyjka
jakiś czas temu corsunia miała mały incydent w którym musiałem wymienić przednie obie lampy maskę szybę czołowa podszybie, a to wszystko przez jednego nie myślącego chłopaka który mi wbiegł pod samochód.... na szczęście nic poważnego się nie stało bo ten typek szybko otrzepał się i dalej spier... uciekł
oczywiście cała sytuacja znalazła miejsce na komisariacie policji ale tego typa nie znaleziono wiec all poszło z mojego ubezpieczenia .:-/
Zmiany jakie chce dokonać w najbliższym czasie to są takie:
-wymiana zawieszenia na gwintowane
-założenie elektrycznych szyb i lusterek
-lotka GSI na tylną klapę
-wymiana silnika na 1,4
-wymiana fotele na fotele z Tigry
no i jeszcze kilka rzeczy ale to po kolei wszystko
Fotki dodam jak ogarnę drugi dysk
rocznik samochodu 1995
Silnik:
-x12sz z wymienionym wałkiem rozrządu
-układ dolotowy został zmieniony
-układ wydechowy został przerobiony a mianowicie wycięty został katalizator, końcowy tłumik został zaczerpnięty z Astry GSI
Zawieszenie:
-zostały wymienione wszystkie sprężyny na sportowe -40/-40 firmy TA-Technix
-amortyzatory przód gazowe o skróconym skoku firmy TA-Technix
-przednia górna rozpórka firmy TA-technix
Koła:
-na początku były stalówki oryginalne GM 13" z oponami 145/70
-później alusy 15" z rantem z oponami 195/45
-w tym momencie są założone alusy 14' oryginalne VW z oponami przód 175/60 tył 185/50
-zimówki 14' z oponami 165/60
Buda:
-zmienione zderzaki z wersji po liftowej
Wnętrze:
-2 poduchy
-licznik zmieniony na licznik od tigry z obrotkiem
-zmienione podświetlenie licznika i TID'a
Audio:
-jednostka centralna Pionner
-przód głośniki 16cm pioner
-tył głośniki 13cm peying
-wzmacniacz 4 kanałowy peying
-skrzynia basowa 2 głośnikowa Blow Adrenaline
A teraz historyjka
Zmiany jakie chce dokonać w najbliższym czasie to są takie:
-wymiana zawieszenia na gwintowane
-założenie elektrycznych szyb i lusterek
-lotka GSI na tylną klapę
-wymiana silnika na 1,4
-wymiana fotele na fotele z Tigry
no i jeszcze kilka rzeczy ale to po kolei wszystko
Fotki dodam jak ogarnę drugi dysk









