Ustawienie rozkładu hamowania w C20XE (korektor)
: 1 mar 2012, o 15:20
A wiec:
Samochód przygotowywany do sportu
Hamulec przód - 288mm
Tył Bębny
Brak ABS
Pytanie dotyczy rozkładu siły hamowania. Wiadomo silnik cięższy opona slick tył odelżony to wszystko przyczyni się do łatwo blokującego się tyłu w seryjnym układzie.
Pytanie:
Nie lepszym sposobem będzie puszczenie jednego przewodu (w budzie) a obok ręcznego wpiąć taki nie tani regulowany korektor. A na pompie 1 wyjście zaślepić.
http://allegro.pl/korektor-sily-hamowan ... 17429.html
I z tego na tył trójnik i do tylnych kół?
Będzie robić to robote?
Boje się zakładać tak jak leci układ seryjny "H" z powodu kombinacji seryjnymi korektorkami.
Samochód przygotowywany do sportu
Hamulec przód - 288mm
Tył Bębny
Brak ABS
Pytanie dotyczy rozkładu siły hamowania. Wiadomo silnik cięższy opona slick tył odelżony to wszystko przyczyni się do łatwo blokującego się tyłu w seryjnym układzie.
Pytanie:
Nie lepszym sposobem będzie puszczenie jednego przewodu (w budzie) a obok ręcznego wpiąć taki nie tani regulowany korektor. A na pompie 1 wyjście zaślepić.
http://allegro.pl/korektor-sily-hamowan ... 17429.html
I z tego na tył trójnik i do tylnych kół?
Będzie robić to robote?
Boje się zakładać tak jak leci układ seryjny "H" z powodu kombinacji seryjnymi korektorkami.