Strona 1 z 1

Maglownice w Corsie

: 23 kwie 2012, o 17:44
autor: smerfetek13
Witam. Czy ktoś może mi powiedzieć jak wygląda przekładnia kierownica(maglownica) w Corsie, która ma wspomaganie EPS..? Wiem że ta z hydraulicznym ma wyprowadzenia przewodów i takie tam.. Ta od Corsy bez wspomagania jest całkiem goła.. A ta od EPS jest jaka..? Czyżby taka sama jak w Corsie bez wspomagania..? Mam nadzieje że ktoś pomoże..

Re: Maglownice w Corsie

: 23 kwie 2012, o 19:53
autor: damianzalesie
w corsie ze wspomaganiem Eps jest maglownica taka sama jak w tej bez, silnik elektryczny jest umieszczony w kolumnie pod kierownicą:-)

Re: Maglownice w Corsie

: 23 kwie 2012, o 20:06
autor: smerfetek13
Ok. Dzięki.. To jest pewna informacja..? Bo cała kolumna kierownicza EPS ma niby mniej obrotów niż ta bez wspomagania więc maglownicy to nie przeszkadza..?

Re: Maglownice w Corsie

: 23 kwie 2012, o 21:13
autor: mr_luke
Tak to jest pewna informacja a kolumna ma tyle samo obrotów bo to maglownica jest "krótsza/dłuższa" :oko:

Re: Maglownice w Corsie

: 24 kwie 2012, o 01:29
autor: gebczyk
nie rozumiem.
to co w końcu jest krótsze (mniej obrotów)?
maglownica czy kolumna?

Re: Maglownice w Corsie

: 24 kwie 2012, o 09:56
autor: mr_luke
maglownica

Re: Maglownice w Corsie

: 24 kwie 2012, o 12:55
autor: smerfetek13
Czyli jak założe kolumne z EPS do maglownicy którą mam to liczba obrotów mi się nie zmniejszy czy zmniejszy..?

Re: Maglownice w Corsie

: 24 kwie 2012, o 13:55
autor: mr_luke
Jeśli zmienisz samą kolumnę bez maglownicy to liczba obrotów pozostanie bez zmian. Kolumną możesz miotać w obie strony ile dusza zapragnie bo to w maglownicy jest "ogranicznik" :oko:

Re: Maglownice w Corsie

: 29 kwie 2012, o 08:24
autor: Porszak
jesli dołożysz EPS do magla, który fabrycznie występował bez wspomagania to kierownicą będziesz krecił dosłownie małym palcem, jest bardzo mały opór nawet jak silnik zgaszony(czasme przepchnąć auto mi się zdaża). natomiast jak masz magaiel, który wyspępuje w komplecie ze wspomaganiem EPS to opór jest większy i trochę czuje się ze sie prowadzi, ale za to bez wspomagania kreci się dość ciężko, szerokość opon nie robi róznicy