Strona 1 z 1

LPG, a EGR

: 15 lip 2012, o 17:56
autor: kunso
Witam
Mam problem na biegu jałowym, po zmianie EGR na drugi (poprzedni zawiesil sie na stale) samochod na benzynie dziala prawidlowo, natomiast po przelaczeniu na gaz auto spada z obrotów do zera i gasnie.
Dzieje sie tak na ciepłym silniku od około 90 stopni, wczesniej bylo wszystko w porzadku, dodam, ze musiałem odpiać akumulator, aby skasować błędy (43 i 47) czy czasem nie musze odnowa programowac komputera? Jezeli tak jak to zrobic domowymi sposobami.
Chcialem jeszcze dodać, ze na zaslepionym EGR bylo dobrze, albo poprostu tego nie zauwazyłem.

Re: LPG, a EGR

: 15 lip 2012, o 22:45
autor: wolga85
Instalacja do wyregulowania. Egr doprowadza dodatkowe powietrze i instalacja gazowa tego nie uwzglednia.

Re: LPG, a EGR

: 15 lip 2012, o 23:06
autor: kunso
da sie to wyregulowac samemu czy gdzies do mechanika trzeba podjechac?

Re: LPG, a EGR

: 16 lip 2012, o 18:28
autor: mr_luke
kunso pisze:da sie to wyregulowac samemu czy gdzies do mechanika trzeba podjechac?
Ja bym powiedział, że nawet trzeba pojechać do gaziarza bo samemu tego nie zrobisz, nie masz sprzętu i wiedzy na ten temat. Dobry gaziarz i wyjdzie Ci tylko na dobre :oko:

Re: LPG, a EGR

: 21 sie 2012, o 23:59
autor: alban
Jakiej firmy masz instalacje?? Mam w jednej ze swoich cors ten sam silnik co twój i zrobiłem na gazie ok 200tys i tylko raz regenerowałem parownik. Wszystko sam bo nie ufam gazownikom bo on za wszystko kupę kasy kasują i i tak nie działa a zwykła instalacja nie sekwencyjna jest strasznie prosta i można wszystko samemu zrobić. A EGR wstawiłeś taki sam czy jakiś inny?? Podejrzewam, ze wystarczy na parowniku podkręcić obroty ja mam u siebie dwie śrubki jedna od obrotów druga od powietrza starsze parowniki maja tylko jedna.

Re: LPG, a EGR

: 22 sie 2012, o 13:13
autor: wolga85
Tylko jeszcze czasami trzeba skorygować przedział działania silnika krokowego. Do tego kręcenie śrubą reduktora na pałę to kiepski pomysł. Można też kupić interfejs do gazu i z pomocą odczytu z sondy lambda wszystko wyregulować (ja jeszcze robię przejazd z lapkiem i patrze jak się zachowuje podczas normalnej jazdy) lub druga opcja analizator spalin w rurę i regulacja.