Miękki pedał dziwny problem
: 17 lis 2012, o 14:31
POMOCY ! ! ! !
Witam otóż mam dziwny problem z hamulcami w Corsie B 1.4 16V wersja Sport. Od zawsze odkąd pamiętam diagnosta na przeglądzie mówił że na przedniej osi jest dość znaczna różnica w sile hamowania. miałem dość miękki pedał hamulca ale dobre hamowanie które zaczynało się w połowie skoku pedału hamulca, miałem to odpowietrzać bo czułem jakby były zapowietrzone ale jakoś nigdy nie miałem na to czasu bo byłem pewny że przyczyna tkwi w tym i to nic poważnego. Ostatnio zrobiło się tak że pedał jest strasznie miękki a hamowanie rozpoczyna się gdy pedał juz praktycznie depcze do podłogi.
Dziś pojechałem z kumplem odpowietrzyliśmy układ w zasadzie nie było widać pęcherzyków powietrza może troszkę ale ten zabieg nic nie dał jak było tak jest! płyn nie ubywa pedał miękki i co tu może być ? ? ? Pompa ? Serwo ? jak myślicie?
Dodam jeszcze że wiem iż w corsie jest układ hamulcowy typu X czyli powinno się odpowietrzać: prawy tył-lewy przód-lewy tył-prawy przód i tak też zrobiliśmy z pominięciem lewego tyłu gdyż odpowietrznik miał objechaną główkę.
Witam otóż mam dziwny problem z hamulcami w Corsie B 1.4 16V wersja Sport. Od zawsze odkąd pamiętam diagnosta na przeglądzie mówił że na przedniej osi jest dość znaczna różnica w sile hamowania. miałem dość miękki pedał hamulca ale dobre hamowanie które zaczynało się w połowie skoku pedału hamulca, miałem to odpowietrzać bo czułem jakby były zapowietrzone ale jakoś nigdy nie miałem na to czasu bo byłem pewny że przyczyna tkwi w tym i to nic poważnego. Ostatnio zrobiło się tak że pedał jest strasznie miękki a hamowanie rozpoczyna się gdy pedał juz praktycznie depcze do podłogi.
Dziś pojechałem z kumplem odpowietrzyliśmy układ w zasadzie nie było widać pęcherzyków powietrza może troszkę ale ten zabieg nic nie dał jak było tak jest! płyn nie ubywa pedał miękki i co tu może być ? ? ? Pompa ? Serwo ? jak myślicie?
Dodam jeszcze że wiem iż w corsie jest układ hamulcowy typu X czyli powinno się odpowietrzać: prawy tył-lewy przód-lewy tył-prawy przód i tak też zrobiliśmy z pominięciem lewego tyłu gdyż odpowietrznik miał objechaną główkę.