Wrzucam bieg, auto nie jedzie
-
- Bez listowiec ;-)
- Imię: Grzegorz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Wrzucam bieg, auto nie jedzie
Witam.
Przeszukiwałem forum w celu znalezienia tematu opisującego problem podobny do mojego i nie mogłem znaleźć dlatego rozpoczynam nowy wątek. Do sedna.
Wyjechałem spod domu, przejechałem może 150m, dojechałem do skrzyżowania i zatrzymałem się na skrzyżowaniu na czerwonym. Zaciągnąłem ręczny i wrzuciłem luz żeby nie trzymać nogi na sprzęgle. Wskoczyło zielone, wbijam bieg, zrzucam ręczny chcę ruszać a auto nie jedzie. Co ciekawe, kiedy popuszczam sprzęgło na biegu prędkościomierz się podnosi, obroty rosną, ale auto stoi. Kiedy wbiję wsteczny i popuszczam sprzęgło słychać ten charakterystyczny dźwięk jak przy cofaniu, ale jakby ciszej i dalej nic. Domyślam się, że coś tam się kręci, ale nie napędza kół.
Nie jestem specem od mechaniki dlatego chciałem się dowiedzieć co mogło się popsuć i ile może być z tym roboty.
Jeżeli wątek z podobnym problemem już istnieje to poprosiłbym o link i przepraszam za spam:)
Jeżeli nie to proszę o odpowiedź.
Pozdrawiam
Przeszukiwałem forum w celu znalezienia tematu opisującego problem podobny do mojego i nie mogłem znaleźć dlatego rozpoczynam nowy wątek. Do sedna.
Wyjechałem spod domu, przejechałem może 150m, dojechałem do skrzyżowania i zatrzymałem się na skrzyżowaniu na czerwonym. Zaciągnąłem ręczny i wrzuciłem luz żeby nie trzymać nogi na sprzęgle. Wskoczyło zielone, wbijam bieg, zrzucam ręczny chcę ruszać a auto nie jedzie. Co ciekawe, kiedy popuszczam sprzęgło na biegu prędkościomierz się podnosi, obroty rosną, ale auto stoi. Kiedy wbiję wsteczny i popuszczam sprzęgło słychać ten charakterystyczny dźwięk jak przy cofaniu, ale jakby ciszej i dalej nic. Domyślam się, że coś tam się kręci, ale nie napędza kół.
Nie jestem specem od mechaniki dlatego chciałem się dowiedzieć co mogło się popsuć i ile może być z tym roboty.