Strona 1 z 1

Montaż BLOS-a

: 18 kwie 2013, o 17:15
autor: wafel
Witam
Zastanawiam się nad założeniem blos-a,byłem dzisiaj u gazownika u którego serwisuje swoją Corsę z zapytaniem o możliwość założenia takowego urządzenia ,Gaz II generacji silnik x14xe,powiedział mi że w tym silniku jest to trudne i czasochłonne(czas chyba zmienić serwis z gazem)i on się tego nie podejmie.Chciałbym się dowiedzieć może ktoś z was ma założonego blos-a w swoim 1.4 16v i czy rzeczywiście jest on trudny do założenia i jak się spisuje(plusy i minusy) :)5

Re: Montaż BLOS-a

: 18 kwie 2013, o 22:33
autor: wolga85
Nie lepiej zmienić na sekwencje przy x14xe. Wypadnie zwężka w dolocie ,silnik odzyska moc i spalanie powinno trochę spaść. Do x14xe zalecana jest sekwencja.

Re: Montaż BLOS-a

: 19 kwie 2013, o 07:53
autor: wafel
Wiem że sekwencja jest lepsza,nie tylko przy tym silniku ale ogólnie(ale wiąże się to też z większymi kosztami) .Ale gaz już w samochodzie jest.A poza tym mam okazje kupić blosa-a,prawie nowego za śmieszne pieniądze.

Re: Montaż BLOS-a

: 19 kwie 2013, o 10:33
autor: wolga85
Minusy np na przeglądzie się czepiają ,ze zamiast krokowca od LPG masz BLOS-a.

Re: Montaż BLOS-a

: 19 kwie 2013, o 17:17
autor: morhol
Interesowałem się kiedyś montażem blosa i od znajomego gazownika dostałem informację że najlepiej sprawuje się w silnikach o większej pojemności (1.6 i więcej), w mniejszych gra nie warta świeczki. Tak jak pisze wolga85, jeśli już coś grzebać przy gazie to tylko zmiana na sekwencję.

Re: Montaż BLOS-a

: 22 kwie 2013, o 09:51
autor: Mat
Jakby co mam po taniości instalke na sprzedaż oprócz butli i przewodu z butli a mianowicie BRC sequent 24 (cała wiązka, sterownik, przelacznik itp...)