tutaj filmiki w lepszej jakosci. Myslalem ze pomylilem przewowy paliwowe po odwroceniu nadal nie
dziala jak powinno
drugi filmik
robi tak jak na tym filmiku
Silnik zalany niby wszystko podlaczone(nie wiem czy dobrze ale chyba tak) sonda jest wspawana pod silnikiem do wydechu i na sondzie sie konczy nie wiem czy to roznica jakas no i nie wiem co z podcisnieniami jak to zrobic bo nie chce chodzic, odpalila na kilka sekund baaaaaaaaaardzo nie rowno szarpala i musiala byc potrzymywana gazem, ale sie dusila i tak. Nie wiem jakie wezyki gdzie maja byc bo miejs jest duzo a pola puste nie wiem czy tam musi cos byc czy nie musi, nie mam pojecia, no i ten kabel w kabinie i reszta kabli. Czy gdybym pomylil powrot z odplywem? jest to mozliwe?
Nie wiem czy w tych miejscach powinno byc cos podlaczone.
Silnik z calibry.
Re: problem z odpaleniem c20ne
: 12 wrz 2013, o 00:52
autor: yosh
Zdjęcie pierwsze przedstawia prawdopodobnie powrót cieczy chłodzącej podgrzewania przepustnicy , przewód należy podłączyć do odpowietrzenia zbiorniczka cieczy , jeśli zbiorniczek ma jedno , odpowietrzenie to wstaw trójnik i wepnij przy zbiorniczku w odpowietrzenie z chłodnicy (to rozwiązanie może powodować problem z odpowietrzeniem układu) najlepiej zaopatrz się w zbiornik wyposażony w dwa odpowietrzenia.
Zdjęcie 3 przedstawia zawór par paliwa , przyłącze na drugim zdjęciu to prawdopodobnie podciśnienie zaworu z 3ciego zdjęcia .
Jeden koniec zaworu par paliwa powinien być podłączony do podciśnienia , drugi do pochłaniacza par paliwa http://www.google.pl/imgres?imgurl=http ... g&dur=2898
i w dalszej części do trzeciego przewodu odprowadzającego opary ze zbiornika paliwa.
Twoja CA prawdopodobnie nie ma pochłaniacza ani trzeciego przewodu oparów paliwa.
Z filmu wynika jak by brakowało paliwa (pompa lub regulator ciśnienia ) proponuję zmierzyć ciśnienie paliwa na listwie .
Pompa paliwa jak mniemam została wymieniona na właściwą od wielopunktu ??
Może mi się tylko wydaje, czy na 4tym i ostatnim zdjęciu w środkowym zaznaczeniu widzę nie podłączony powrót listwy ?
Re: problem z odpaleniem c20ne
: 12 wrz 2013, o 12:32
autor: kubzik123
yosh pisze:
Z filmu wynika jak by brakowało paliwa (pompa lub regulator ciśnienia ) proponuję zmierzyć ciśnienie paliwa na listwie .
Pompa paliwa jak mniemam została wymieniona na właściwą od wielopunktu ??
Może mi się tylko wydaje, czy na 4tym i ostatnim zdjęciu w środkowym zaznaczeniu widzę nie podłączony powrót listwy ?
pompa paliwa zostala zmieniona na inna przed chwila dla sprawdzenia wlozylem poprzednia ale bez rezultatu.
a na tym czwartym i ostatnim, zdjeciu gdzie mam to podlaczyc? bo nie mam zielonego pojęcia.
pytanie to jeszcze ta kostka i czerwony przewod, Czy on ma gdzies isc czy ma tak zostac bo wyglada na uciety ale nie wiem.
Re: problem z odpaleniem c20ne
: 12 wrz 2013, o 13:27
autor: yosh
Przewód z listwy wtryskowej (pod warunkiem że dobrze zauważyłem na zdjęciach) powinien być podłączony do przewodu powrotnego zbiornika paliwa.
Dodam tylko że jeśli do tej pory powrotem nie poleciało paliwo a to oznacza to zbyt niskie ciśnienie pompy , pompa wielopunktu powinna wytwarzać ciśnienie minimum 3bar.
Czerwony przewód powinien pójść do zasilnia (+12V ) obowiązkowo przez jakiś bezpiecznik , z tego przewodu czerpane jest główne zasilanie i podtrzymywana jest pamięć sterownika dlatego powinien być podłączony bezpośrednio.
Dosyć często w oryginale bezpiecznik tego zasilania w innych oplach był montowany zaraz przy akumulatorze w puszce z bezpiecznikami (podłączony oczywiście do klemy plusowej) , tak też możesz zrobić tylko pamiętaj o bezpieczniku.
czerwony z niebieskim paskiem - pompa paliwa
zielony - obrotomierz
brązowy z białym paskiem (jeśli dobrze widzę) to kontrolka check
-- 12 wrz 2013, o 13:30 --
Nasuwa się jeszcze jedno pytanie , ile przewodów idzie ze zbiornika paliwa ?
Re: problem z odpaleniem c20ne
: 12 wrz 2013, o 14:00
autor: kubzik123
dzieki wielkie za pomoc okazalo sie ze powodem byl regulator cisnienia paliwa a dokladnie jego brak, wszystko chodzi.
Re: problem z odpaleniem c20ne
: 12 wrz 2013, o 14:13
autor: -=m&m=-
kubzik123 pisze:dzieki wielkie za pomoc okazalo sie ze powodem byl regulator cisnienia paliwa a dokladnie jego brak, wszystko chodzi.
Olać podgrzewanie przepustnicy, nie podłączałem nigdy.
Druga fotka - tu ma byc podciśnienie do regulatora ciśnienia paliwa.
Podciśnienie do zaworu par paliwa jest od dołu przepustnicy, tuż za nia jak pamiętam.
Na check idzie brązowo/niebieski.
Brazowo/biały i brązowo/żółty do gniazda diagnostycznego, ale może go nie masz.
To olej brązowo/biały, a do brązowo/żółtego podłącz jakis przełącznik i do masy.
To się przyda do odczytu kodów błędów.