Corsa D OPC Nur waanabe:)
: 17 paź 2013, o 23:06
Przypadkiem kupiłem taki oto sprzęt. w ogóle corsa nie była brana pod uwage bo szukałem auta dla mamy , ale trafila sie w dobrej cenie wiec jest.
taka zabawka, pierwsze wrazenia miałem takie, że jest wolniejsza od niebieskiej, ale niestety nie ma tego jak zweryfikowac bo nibieska już nie ma mantzla i do momentu ogarniecia programu nie bedzie tak szybka jak była.
Tak wygląda. Nurburgring Edition chciałabym to pomysł szwajcarskiego właściciela. szkoda ze dokladki do zderzaka nie dołozyli, ale pewnie było by za nisko bo widac po sladach w nadkolach, że auto na gwincie albo innej za duzej glebie jezdziło. Inny tuning to brak końcowego tłumika. nie jest cicho, jest głośniej niz w niebieskiej, ale fajnie strzela przy zmianie biegów w okolicy czerwonego . Kólka to 215/35/18, a fabrycznie powinno być 225/35/18. jest twardo, ale prowadzi sie bardzo pewnie i ladnie tłumi. jak sie jedzie po nierównościach typu kocie łby to wiadomo ze trzesie się wszystko szczególnie na tej gumie.
W miarę zdrowa...
Corsa nie mogła zostać serią wiec dostała już 3" downpipe, dośc dlugi jak na downpipe bo siega do połowy auta, wyleciały oba katy i o dziwo nie ma błędów. jest sporo głośniej, strzela przy odcieciu jak dzik, na wolnych chodzi jak traktor. jedym słowem masakra . za pierszym przeciągnięciem do końca obrotów wydawało mi sie, że lepiej jedzie, ale później juz takiego wrażenia nie miałem.
To pierwszy z modów, jeszcze cooler i program i będzie do sprzedania .
Dzieki Bear'owi znalazłem ciut tańsze rurki.
i takie coś z nich zrobiłem
Tydzień siedzenia w kanale , ale to był moj pierwszy raz
Tak to jedzie przy 2 osobach czyli całość ok 1400kg. cięzka krowa z krótka skrzynia.
[youtube]9XCmEB7uqAU[/youtube]
p.s. to co brzeczy to taki przywoływacz zdrowego rozsądku
taka zabawka, pierwsze wrazenia miałem takie, że jest wolniejsza od niebieskiej, ale niestety nie ma tego jak zweryfikowac bo nibieska już nie ma mantzla i do momentu ogarniecia programu nie bedzie tak szybka jak była.
Tak wygląda. Nurburgring Edition chciałabym to pomysł szwajcarskiego właściciela. szkoda ze dokladki do zderzaka nie dołozyli, ale pewnie było by za nisko bo widac po sladach w nadkolach, że auto na gwincie albo innej za duzej glebie jezdziło. Inny tuning to brak końcowego tłumika. nie jest cicho, jest głośniej niz w niebieskiej, ale fajnie strzela przy zmianie biegów w okolicy czerwonego . Kólka to 215/35/18, a fabrycznie powinno być 225/35/18. jest twardo, ale prowadzi sie bardzo pewnie i ladnie tłumi. jak sie jedzie po nierównościach typu kocie łby to wiadomo ze trzesie się wszystko szczególnie na tej gumie.
W miarę zdrowa...
Corsa nie mogła zostać serią wiec dostała już 3" downpipe, dośc dlugi jak na downpipe bo siega do połowy auta, wyleciały oba katy i o dziwo nie ma błędów. jest sporo głośniej, strzela przy odcieciu jak dzik, na wolnych chodzi jak traktor. jedym słowem masakra . za pierszym przeciągnięciem do końca obrotów wydawało mi sie, że lepiej jedzie, ale później juz takiego wrażenia nie miałem.
To pierwszy z modów, jeszcze cooler i program i będzie do sprzedania .
Dzieki Bear'owi znalazłem ciut tańsze rurki.
i takie coś z nich zrobiłem
Tydzień siedzenia w kanale , ale to był moj pierwszy raz
Tak to jedzie przy 2 osobach czyli całość ok 1400kg. cięzka krowa z krótka skrzynia.
[youtube]9XCmEB7uqAU[/youtube]
p.s. to co brzeczy to taki przywoływacz zdrowego rozsądku