Corsa C14NZ from Saint City
: 2 mar 2014, o 01:42
Witam wszystkich bardzo gorąco, jestem mleczny a to mój nowy nabytek którym chciałem przedstawić
Jest to CB C14NZ z roku 93' w wersji VIVA, wymaga włożenia trochę pracy aby cieszyła oko, jak na razie trzeszczy, brzęczy ale nie stuka i nie puka a do fabrycznego Vmax brakło tylko 5 km/h więc tragedii "nima".
Trzeba zrobić:
-prąd (przede wszystkim kable bo kumpla kopło dość zdrowo, kopułka, palec)
-uszczelnić dekiel zaworów (oby tylko nie lało z pod czapki)
-zlikwidować wszystkie ew. luzy (o ile są obecne)
-wymienić wkładkę zamka drzwi kierowcy (podobno efekt włamania a ja myśle, że pijaństwa)
-spasować drzwi do nadwozia (obijają przy domykaniu, strzelają na ogranicznikach)
-doprowadzić do porządku korektor siły hamowania (przy mocniejszym hamowaniu blokuje tył)
-naprawić ręczny (nie czymje)
-ogarnąć okolice koła zapasowego (basen)
-ogarnąć wydech (końcowy obija o zderzak)
-wypruć kata (o ile go zastanę)
-podreperować progi i nadkola (po leku ruda wyłazi ale tragedii nima)
-usprawnić podświetlenie panelu środkowego (ciemno jak w Czeskim Cieszynie)
w przyszłości:
-swap na C14SE
-podtlenek LPG+BLOS
-twardsza zawiecha
-odnowić lakier, chlapnąć zderzaki pędzlem ze dwa razy też by się przydao
-osobne serwo pod ręką na tył
-hample 256 (co to jest 256?)
-elektryczne wspomaganie
-rozpórka kielichów
-audio
-większe koło
-wymiana szyby przedniej (mega poryrana)
-centralny zamek
-zlikwidować nadmierną liczbę tłumików
niekoniecznie w tej samej kolejności, poniżej pare fot:
Jest to CB C14NZ z roku 93' w wersji VIVA, wymaga włożenia trochę pracy aby cieszyła oko, jak na razie trzeszczy, brzęczy ale nie stuka i nie puka a do fabrycznego Vmax brakło tylko 5 km/h więc tragedii "nima".
Trzeba zrobić:
-prąd (przede wszystkim kable bo kumpla kopło dość zdrowo, kopułka, palec)
-uszczelnić dekiel zaworów (oby tylko nie lało z pod czapki)
-zlikwidować wszystkie ew. luzy (o ile są obecne)
-wymienić wkładkę zamka drzwi kierowcy (podobno efekt włamania a ja myśle, że pijaństwa)
-spasować drzwi do nadwozia (obijają przy domykaniu, strzelają na ogranicznikach)
-doprowadzić do porządku korektor siły hamowania (przy mocniejszym hamowaniu blokuje tył)
-naprawić ręczny (nie czymje)
-ogarnąć okolice koła zapasowego (basen)
-ogarnąć wydech (końcowy obija o zderzak)
-wypruć kata (o ile go zastanę)
-podreperować progi i nadkola (po leku ruda wyłazi ale tragedii nima)
-usprawnić podświetlenie panelu środkowego (ciemno jak w Czeskim Cieszynie)
w przyszłości:
-swap na C14SE
-podtlenek LPG+BLOS
-twardsza zawiecha
-odnowić lakier, chlapnąć zderzaki pędzlem ze dwa razy też by się przydao
-osobne serwo pod ręką na tył
-hample 256 (co to jest 256?)
-elektryczne wspomaganie
-rozpórka kielichów
-audio
-większe koło
-wymiana szyby przedniej (mega poryrana)
-centralny zamek
-zlikwidować nadmierną liczbę tłumików
niekoniecznie w tej samej kolejności, poniżej pare fot: