WYMIARY TARCZE
GRUBOŚĆ- 24 MM
ŚREDNICIA -256 MM
ILOŚĆ OTWORÓW - 4
ŚREDNICA PIASTY- 60 MM
+ klocki
Jarzma oraz zaciski z vectry a, b, astry f o średnicy tłoczka 52mm jest to widoczne na zacisku jest napis 24/52, 24 to grubość tarczy 52 średnica tłoczka.
Np
http://allegro.pl/opel-vectra-b-zacisk- ... 92467.html
http://allegro.pl/opel-vectra-b-zacisk- ... 91558.html
tylko zapytaj jakie ma oznaczenie co do przesyłki to napisz to się zgodzi wysłać w jednej paczce
od razu zregeneruj, odmaluj, żeby nie było problemów z zapiekaniem zestaw naprawczy np.
http://allegro.pl/zestaw-naprawczy-zaci ... 63646.html
Jeżeli ci te nie pasują to szukaj innych ale żeby były ATE a nie delco
Linki są przykładowe które na szybko znalazłem, jak poszukasz o tych parametrach może będzie tanie,j a tarcze i klocki to już zależy od ciebie i portfela, możesz kupić tarcze ate, bosch, brembo, trw, lub master sport nphttp://allegro.pl/tarcze-przod-klocki-hamulcowe-opel-vectra-b-4sr-i4085734228.html które powiem szczerze że nie są najgorsze, ale też rewelacji nie ma, głównie mam na myśli klocki pylą i robią ślady na tarczy a co do hamowania są naprawdę ok jak na tą cene
A swap wygląda następująco
odkręcasz koło (oczywiście podnosząc samochód z poluźnionymi śrubami
) denotujesz zacisk, jarzmo, następnie tarcze i czyścisz piastę, nie dawaj żadnego smaru pomiędzy tarcze a piastę bo będzie bicie na kierownicy, zakładasz nową większą tarcze, nowe jarzmo, pasuje P&P nowy zacisk do przewodu hamulcowego orz zakładasz klocki hamulcowe i zacisk na jarzmo, skręcasz wszystko porządnie, odczłowieczasz układ dokręcasz koło i cieszysz się nowymi hamulcami
tylko pamiętaj o procesie docierania, klocki i tarcze muszą się ułożyć, wiec nie hamuj na 100% bo klocek się zeszkli i będzie
dupa. hamuj delikatnie przez około 300km oczywiście to jest zależne jak często używasz hamulca, najlepiej przeczytaj o docieraniu jest mnóstwo procedur i nie ma sensu powtarzać