Strona 14 z 16

Re: groszek - ja37

: 21 lip 2017, o 22:55
autor: Porszak
ejjj u mnie 205/50/15 wchodzi bez problemu. michelin sport cup, kupuj jakies semi i beda kleiły

Re: groszek - ja37

: 22 lip 2017, o 14:49
autor: ja37
A przy skręcie nie trą o nadkole?
Najbardziej obawiam się skrętu w lewo, bo może mi zawadzać o węże chłodnicy oleju.

Re: groszek - ja37

: 22 lip 2017, o 23:09
autor: Porszak
nie,et jest 35 lub 37.

Re: groszek - ja37

: 23 lip 2017, o 08:38
autor: ja37
W sumie ja teraz mam ET35 i 10mm dystans :)

Re: groszek - ja37

: 17 wrz 2017, o 19:19
autor: ja37
Żeby nie było, że nic sie nie dzieje.
https://www.facebook.com/AutoPasjaPulawy/

Dziś odebrałem ;)

Re: groszek - ja37

: 18 wrz 2017, o 22:27
autor: Alm
Chyba zadowolony ? :) Pakietu Gsi brakuje jako wisienki na torcie :)

Re: groszek - ja37

: 18 wrz 2017, o 22:56
autor: ja37
Nie chciałem.
Mam pecha do zderzaków, więc taki szybko się wymieni.

Re: groszek - ja37

: 23 wrz 2017, o 16:47
autor: ja37
Hamulce w końcu założone, czekam, jak się dotrą ;)

Re: groszek - ja37

: 24 wrz 2017, o 00:01
autor: raf02
Ładnie te nadkola wyszły muszę Ci powiedzieć :wink:
Ale widzę że sporo wycięte jest belki zderzaka, może być tak ze przy byle stuknięciu przodem nie ucierpi tylko zderzak ale też cooler turbiny, lampy i maska :no:

Re: groszek - ja37

: 24 wrz 2017, o 06:42
autor: ja37
Powiem ci, że z tymi hamulcami nie przewiduję stuknięcia przodem :)

Re: groszek - ja37

: 29 wrz 2017, o 20:11
autor: Porszak
te tarcze to 280 czy 288?

Re: groszek - ja37

: 29 wrz 2017, o 20:13
autor: ja37
256.
Ale mimo, że niedotarte jeszcze, jest różnica kolosalna w stosunku do dotartych TRW/Pagid.

Re: groszek - ja37

: 1 paź 2017, o 03:02
autor: Porszak
to wcześniej miałeś 236 czy po prostu stary zestaw 256? czemu nie poszedłeś w 288? (mam wrazenie, że juz o to pytałem, ale 3 str wstecz nie widze)

Re: groszek - ja37

: 1 paź 2017, o 04:12
autor: ja37
Cały czas było 256.

Marcin, podpowiedz, jak odpowietrzyć hamulce.
Bo mam wrażenie, że jakiś bąbel powietrza krąży i nie mogę sobie rady dać.
Przepompowane z litr płynu mam.
A hamulec jest za nisko moim zdaniem, jak podczas jazdy zagada abs to wtedy jest wysoko, jak powinien być.
Pompa odpowietrzona, pompa abs też i zaciski i cylinderki też.
W takiej kolejności.

Re: groszek - ja37

: 1 paź 2017, o 20:36
autor: Porszak
a na krzyz odpowietrzałeś? pompe cjak, tradycyjnie(pompuj, trzymaj)? spuszczałeś cały płyn z układu czy nie?

Re: groszek - ja37

: 1 paź 2017, o 22:47
autor: ja37
Nie spuszczałem całego, ale pompowaniem jest cały wymieniony.
Spróbuję jeszcze na włączonym zapłonie poppompować.

Re: groszek - ja37

: 1 paź 2017, o 23:46
autor: Porszak
pompy moze Ci sie nie udać odpowietrzyc tradycyjnie. lepiej podcisnieniowo i na krzyz od najdalszego koła.

Re: groszek - ja37

: 4 paź 2017, o 05:54
autor: ja37
Właśnie z abs jest inaczej, najpierw przód, później tył i jeszcze jakieś myki z włączaniem zapłonu są.

Re: groszek - ja37

: 5 paź 2017, o 13:25
autor: Porszak
nie mam kurde tisa na zadnym kompie to nie sprawdze niestety

Re: groszek - ja37

: 31 paź 2017, o 23:50
autor: ja37
Hamulce już są ok.

Z nowości - jeszcze nie posprzątałem, nie mam kiedy :)
Ale komorę silnika umyłem.
W IC jest fajny płyn, psik psik, z 5 minut oczekiwania i dalej pojechałem karcherem z gorącą wodą.
Nie patrzyłem, czy kable, czy komputer, pojechałem po całości.
Poczekałem ze 20 minut i odpaliłem, jak gdyby nigdy nic ;)

Wleciała piąta z kolei skrzynia......
W F18 tradycyjnie wytarły się satelity na ośce i sama ośka, ze 2mm luzu jest oś/satelita......
Wleciała D16 z przebiegiem 104kkm.
Wytrzymuje mocne kopniecia gazu, tyle, że jakaś krótka jest.....6000 obr i 200km/h.
No i już słychać łożyska różnicówki, chyba spróbuję podkręcić z 10* nakrętkę koronową.
Docelowo już czeka skrzynia F23 z mery 1,7, ale dopiero na wiosnę - muszę przerobić ją na linkę i zastanowić się, skąd wziąć sygnał prędkości.
Może uda się z ABS, ale nie wiem jeszcze.

Re: groszek - ja37

: 1 lis 2017, o 07:41
autor: Corsillac
A myślałeś może o skrzyni M32?

Re: groszek - ja37

: 1 lis 2017, o 09:24
autor: ja37
Nie myślałem.
Poczytałem i stwierdziłem, że nie chcę.

Re: groszek - ja37

: 1 lis 2017, o 20:32
autor: Porszak
to powiedz co tam było z heblami.

M32 to syf, nie bez powodu kosztuja ile kosztuja-jest popyt na nie :lol: . Jak pamietam anglicy kombinowali i nie wchodziła do CB bez cięcia podłużnicy

Re: groszek - ja37

: 1 lis 2017, o 20:53
autor: ja37
Z heblami?
No pompa 4-letnia się poddała.
Założona nowa i jest gitara.

Re: groszek - ja37

: 25 lut 2018, o 13:12
autor: ja37
No i panamera wygrała........
Zimófffki mam z indexem T więc poszła......
Ale do 180 podejścia nie miała ;)

Czekam z utęsknieniem na ciepło.......

Re: groszek - ja37

: 25 lut 2018, o 21:34
autor: Porszak
do 200 byś poleciał na tym indeksie :wink: , co to za panamera?

Re: groszek - ja37

: 25 lut 2018, o 21:47
autor: raf02
Nieźle :wink: masz pełne wnętrze? czy wywalony jakiś zbędny balast?
Ale jaka to była panamera? myślę że nie była to zbyt mocarna wersja :smile:
Zrób raz czasem jakieś fotki tej strzały lub jakieś nagrania jak to jedzie :smile:

Re: groszek - ja37

: 26 lut 2018, o 04:48
autor: ja37
w bagażniku jeździ nawet F23, nie ma tylko kilku plastików, po lakierowaniu nie zdążyłem jeszcze założyć, kamerki też jeszcze nie założyłem, jeździ w schowku....

Po ciemku nie widać, co tam było, kierownikiem była kobitka ;)

Re: groszek - ja37

: 24 cze 2018, o 08:58
autor: ja37
Dawno nie pisałem....
Skrzynia D16 z lanosa znosi ostre kopnięcia gazu już rok :)
Trochę słychać różnicówkę, zgrzyta trójka, ale wytrzymuje ;)

Oczywiście już popsułem maskę, bo zostawiłem na silniku jakieś graty i chciałem zamykać.....se pękło na badlooku.....- cza naprawić.
Pompa hamulcowa - już daje podobne oznaki, co poprzednia, trzeba szukać chyba oryginału, póki mam czas.

Z nowości dla innych posiadających z20let i borykających się z problemem niebieskiego dymu z wydechu.

Też miałem ten problem - rok temu na zlocie było widać w kolejce na ściganie - puszczałem bąki.
Robiłem wszystko, najbardziej czepiałem się turbiny, teraz mam z 5 turbin zapasowych.....
A niestety w tych silnikach "lecą" prowadnice zaworów......
Uszczelniacze zaworów zmieniałem ze 3 razy i bez efektów.
A okazuje się, że wyjechane prowadnice zaworów mogą zrobić taki kłopot - na zdjęciu dopiero wyjete, nic nie ruszałem poza ustawieniem do zdjęcia
Obrazek

Jak widać 2 uszczelniacze poszły na spacer, a 3 następne już się na niego wybierają.

Poświęciłem całą sobotę na robotę i się udało.
Koszt nieduży, ale roboty dużo.
Prowadnice jakieś 6zł/szt + inne uszczelki, ale myślę że warto i pluję sobie w brodę, że nie zrobiłem tego 2 lata temu.

Podsumowując - z20let, to plastikowe silniki, nie ma w nich nic trwałego, są projektowane przez księgowych, a nie przez inżynierów.

Słyszał ktoś z Was , żeby w c20xe/c20let/c20ne trzeba było prowadnice zaworów wymieniać?
Ja nie.
Tylko kiedyś robili je z brązu, a teraz są z żeliwa.

Podsumowując - szukam sondy afr na wypożyczenie na miesiąc - atakujemy nową moc :)

Re: groszek - ja37

: 24 cze 2018, o 22:13
autor: Porszak
bieda, a czemu nie wrzuciłes prowadnic z brązu w takim razie?
Jak piszesz o cenie prowadnic to rozumiem, że sam ogarniałeś? nie piszesz tez o innych uszczelkach np pod głowice wiec z góry szarpałeś?