W trakcie ciągłych modyfikacji auto jeździło na obręczach 17 cali jednak szybka jazda po naszych drogach zmusiła mnie do założenia mniejszych obręczy.
Końcowo wybór padł na obręcze 15 cali. Nowe firmy Speedline Corse white 6,5cala ET35. Felgi z rajdów szutrowych bardzo wytrzymałe co potwierdzam bo do dziś są proste.
Hamulce jak wyżej pisałem 284mm zaciski calibra turbo , tarcze TRW Fiat grande punto 4x100
Doskonale dają radę nawet grubo z ponad 200km/h
Samochód jak widać na zdjęciu wyżej wygląda na całkowitą serię z zewnątrz i takie było założenie
Kilka słów o silniku.
Do tego celu była zakupiona cała calibra z xe za dosłownie śmieszne pieniądze. Silnik nie był w stanie agonalnym ale buda niestety sypała się strasznie. Zostały zabrane silnik , skrzynia. Wiązka i komp odeszły na bok bo całość i tak była remontowana i w zamiarach było doładowanie tego a wieć komp seryjny nie nadawał się już. Wszystko z silnika zostało wyciągniete , cześci zakupione i nastepnie złożone do kupy.
Blok silnika został całkowicie oczyszczony co pochłoneło sporo czasu.
Skrzynia F16 także została pozbawiona wszystkich nieczystości zewnętrznych
Miska została wyczyszczona i w poszła w mat.
Więcej opiszę jak znajdę czas i z edytuje to w odpowiedniej kolejności.
-- 31 lip 2014, o 19:57 --
kruszyn1 pisze:x3...
dupy nie urywa
Jeżeli dla ciebie ponad 420Nm w tak lekim aucie nie urywa dupy to nie mam pytań ....