Nowy Opel Kadett E 88' @ C20LET
: 14 gru 2014, o 14:13
MODEL: Kadett E, 1988r, Hatchback, 3 drzwi
SILNIK: 1.6 c16nz @ 2,0 16v c20xe
UKLAD DOLOTOWY: filtr powietrza
UKLAD WYDECHOWY: kolektor 4-2-1 wydechy Bosal ori 16V 2"
ELEKTRONIKA: wiązka i komputer seria c20xe
UKLAD NAPĘDOWY: skrzynia f20
ZAWIESZENIE: Przód : Kit Apex, tył H&R
UKLAD HAMULCOWY: tarcze 256mm przód, tył ori
BODY-KIT: seria przedlift
ŚRODEK: ori welur, kierownica ori Kadett GSi16V przedlift, licznik przedlift analogowy z obrotomierzem. el. szyby i lusterka.
CAR-AUDIO: Fabryczne
Opis:
Witam. Chciałem wam zaprezentować mój nowy nabytek w postaci prawie nowego 26 letniego Opla Kadetta E. Auto kupiłem od brata Bartka GSi16 . Nazwałem go nowy bo sam jeszcze nigdy w życiu nie widziałem tak zdrowej budy na żywo czy to nawet na zdjęciach. Auto ma przebieg 48tys. km, oryginalny lakier i nawet klocki, tarcze hamulcowe są jeszcze ori w stanie bardzo dobrym. Po raz pierwszy odkręcałem zacisk i tarcz z tego auta . Lewarek i koło zapasowe nigdy nie używane. Zastanawiam się nad montażem zderzaków GSi, lecz nie wiem czy lepiej nie zostawić oryginału przed lifta?
Fotki:
Kilka fotek z montażu stabilizatora 22mm oraz przedniego zawieszenia :
Fotki podłogi, zawieszonego silnika, oraz zamontowanego serwa z Kadetta 16v bez ABSu :
No i kilka foto na dzień dzisiejszy :
SILNIK: 1.6 c16nz @ 2,0 16v c20xe
UKLAD DOLOTOWY: filtr powietrza
UKLAD WYDECHOWY: kolektor 4-2-1 wydechy Bosal ori 16V 2"
ELEKTRONIKA: wiązka i komputer seria c20xe
UKLAD NAPĘDOWY: skrzynia f20
ZAWIESZENIE: Przód : Kit Apex, tył H&R
UKLAD HAMULCOWY: tarcze 256mm przód, tył ori
BODY-KIT: seria przedlift
ŚRODEK: ori welur, kierownica ori Kadett GSi16V przedlift, licznik przedlift analogowy z obrotomierzem. el. szyby i lusterka.
CAR-AUDIO: Fabryczne
Opis:
Witam. Chciałem wam zaprezentować mój nowy nabytek w postaci prawie nowego 26 letniego Opla Kadetta E. Auto kupiłem od brata Bartka GSi16 . Nazwałem go nowy bo sam jeszcze nigdy w życiu nie widziałem tak zdrowej budy na żywo czy to nawet na zdjęciach. Auto ma przebieg 48tys. km, oryginalny lakier i nawet klocki, tarcze hamulcowe są jeszcze ori w stanie bardzo dobrym. Po raz pierwszy odkręcałem zacisk i tarcz z tego auta . Lewarek i koło zapasowe nigdy nie używane. Zastanawiam się nad montażem zderzaków GSi, lecz nie wiem czy lepiej nie zostawić oryginału przed lifta?
Fotki:
Kilka fotek z montażu stabilizatora 22mm oraz przedniego zawieszenia :
Fotki podłogi, zawieszonego silnika, oraz zamontowanego serwa z Kadetta 16v bez ABSu :
No i kilka foto na dzień dzisiejszy :