CORSA B c16xe KJS - eris
: 26 lut 2015, o 11:52
Witam
Opiszę trochę mój projekcik i dorzucę parę ciekawostek by nie umknęły mi z pamięci a ktoś może skorzysta
jak to ładnie mówi mój kolega mechanik - wiedza tajemna ....
MODEL: 1993, corsa B, ilość drzwi 3szt
SILNIK:C16XE po kapitalnym remoncie głowica - duł x16xe góra c16xe - pasuje
oryginalne wałki c16xe w tej konfiguracji i po pogrzebaniu troszkę kołami rozrządu i dawką paliwa dają MOC !! - dałem dupy przy zmianie paska rozrządu dlatego skończyło się na :
sportowe walki firmy kentcams (symbol COR1602) + regulowane koła od wojtason - pozdrawiam
Odma - przy wyjściu z silnika skryzowana i dołożone z f126p siteczko ogniowe - łapie ładnie olej z bloku , dodano jeszcze między odmą a dolotem oil catch tank ale to gadżet - sitko załatwia temat oleju.
OKŁAD DOLOTOWY: Kolektor ssący "a'la Mantzel" na stożku odizolowanym
- orginalny GSI - plastikowy kolektor dolotowy górny JEST OK jak ktoś nie musi to nie ruszać chyba ze dla lepszego dostępu do elementów osprzętu silnika
OKŁAD WYDECHOWY: jest seria dłubana 45/50/55 z tłumikiem końcowym żużlówki (do 3000 z głośnością jest ok a potem )
ELEKTRONIKA: komputer oryginalny ale był wcześniej dłubany więc delikatnie zalewa (20/100 pali )
ecumaster det2 w trakcie prac
shift-er, obrotomierz temp.oleju itp.. na jednym zegarku
OKŁAD NAPĘDOWY: skrzynia seria f16 C355 - ciut za długa do kjs ;
była f10 w obudowie f15 ale rwała łapy silnika wszystkie praktycznie na raz no i nie miał bym spieka ani szpery - tęsknię za jej przełożeniami no ale .....
sprzęgło spiek
koło nexia 1,5 płaskie
docisk c20xe do koła płaskiego otwory igiełka
szpera 7k najlepsza bo tania
PÓL osie bo temat rzeka a go rozkminiłem z ekipą
f16,18,20 - skrzynia z dużego bloku do zwrotek corsy
!!!! nie ma co kombinować półosie z nexi 1,5 !!!!
ZAWIESZENIE: przód - Sportowe żółte ale na sprężynach z Dizla
tył żółte , sprężyny czerwone twardsze też "sportowe - grube zwoje" - na szutrze też sobie radzi
HAMULCE: przód - calibra wentyle itd. tył seria dobrze odpowietrzona
BODY: bez zmian - troszkę poszerzone ze względu na opony 15' 195 55 - czasem montowane
WNĘTRZE: gołe -kubły, klatka, 3' 4punkty ....
AUDIO: brak lub przenośne
INNE: płyta pod silnikiem ...
MOC: ??? km benz,
NAZWA : długo by opowiadać ale pasuje ..... a klepniesz to odda
Opiszę trochę mój projekcik i dorzucę parę ciekawostek by nie umknęły mi z pamięci a ktoś może skorzysta
jak to ładnie mówi mój kolega mechanik - wiedza tajemna ....
MODEL: 1993, corsa B, ilość drzwi 3szt
SILNIK:C16XE po kapitalnym remoncie głowica - duł x16xe góra c16xe - pasuje
oryginalne wałki c16xe w tej konfiguracji i po pogrzebaniu troszkę kołami rozrządu i dawką paliwa dają MOC !! - dałem dupy przy zmianie paska rozrządu dlatego skończyło się na :
sportowe walki firmy kentcams (symbol COR1602) + regulowane koła od wojtason - pozdrawiam
Odma - przy wyjściu z silnika skryzowana i dołożone z f126p siteczko ogniowe - łapie ładnie olej z bloku , dodano jeszcze między odmą a dolotem oil catch tank ale to gadżet - sitko załatwia temat oleju.
OKŁAD DOLOTOWY: Kolektor ssący "a'la Mantzel" na stożku odizolowanym
- orginalny GSI - plastikowy kolektor dolotowy górny JEST OK jak ktoś nie musi to nie ruszać chyba ze dla lepszego dostępu do elementów osprzętu silnika
OKŁAD WYDECHOWY: jest seria dłubana 45/50/55 z tłumikiem końcowym żużlówki (do 3000 z głośnością jest ok a potem )
ELEKTRONIKA: komputer oryginalny ale był wcześniej dłubany więc delikatnie zalewa (20/100 pali )
ecumaster det2 w trakcie prac
shift-er, obrotomierz temp.oleju itp.. na jednym zegarku
OKŁAD NAPĘDOWY: skrzynia seria f16 C355 - ciut za długa do kjs ;
była f10 w obudowie f15 ale rwała łapy silnika wszystkie praktycznie na raz no i nie miał bym spieka ani szpery - tęsknię za jej przełożeniami no ale .....
sprzęgło spiek
koło nexia 1,5 płaskie
docisk c20xe do koła płaskiego otwory igiełka
szpera 7k najlepsza bo tania
PÓL osie bo temat rzeka a go rozkminiłem z ekipą
f16,18,20 - skrzynia z dużego bloku do zwrotek corsy
!!!! nie ma co kombinować półosie z nexi 1,5 !!!!
ZAWIESZENIE: przód - Sportowe żółte ale na sprężynach z Dizla
tył żółte , sprężyny czerwone twardsze też "sportowe - grube zwoje" - na szutrze też sobie radzi
HAMULCE: przód - calibra wentyle itd. tył seria dobrze odpowietrzona
BODY: bez zmian - troszkę poszerzone ze względu na opony 15' 195 55 - czasem montowane
WNĘTRZE: gołe -kubły, klatka, 3' 4punkty ....
AUDIO: brak lub przenośne
INNE: płyta pod silnikiem ...
MOC: ??? km benz,
NAZWA : długo by opowiadać ale pasuje ..... a klepniesz to odda