Strona 1 z 1
swap na C20XE
: 20 mar 2015, o 20:42
autor: seba
Witam czy przy swapie na silnik C20XE zmieści się klimatyzacja w Corsie B, czy jednak musiałbym z tej klimatyzacji zrezygnować?
Re: swap na C20XE
: 22 mar 2015, o 11:29
autor: darco16v
Patrzac po tym jaką komorę silnik ma opel tigra a pewnie taka samą to się zmiesci i nawet turbina wchodzi bo mam tak u siebie. Jednak z klimą jest trochę zachodu i trzeba łapę przerobić. Ja mam przerobioną od 1.4 16V x14xe i ompressor wisi. Kóło napedu tylko wypada dosc blisko drążka stabilizatora ale nic nie trze

Re: swap na C20XE
: 17 gru 2017, o 19:22
autor: seba
jestem w trakcie szukania silnika i powie mi może ktoś która z opcji lepsza do cb na szeroki czy na wąski pasek?
Re: swap na C20XE
: 18 gru 2017, o 05:02
autor: ja37
Jak masz poduchę od rozrządu chowaną w podłuznicę, to bez znaczenia.
Jak nie, to lepiej na pasek klinowy.
Re: swap na C20XE
: 18 gru 2017, o 17:23
autor: seba
aktualnie mam cos takiego przy 1.4 a nie znam się na tym także pytam

Re: swap na C20XE
: 18 gru 2017, o 18:28
autor: ja37
No i gitara, masz taką samą jak ja.
Przy niej nawet z20let na ori kółkach działał.
Re: swap na C20XE
: 19 gru 2017, o 02:57
autor: seba
I przy każdym zmieszczę klimę? Czy przy którymś trzeba rezygnować? Jeżeli chodzi o 2.0?
-- 19 gru 2017, o 03:09 --
I przy okazji pytanie czy jest u ciebie ktoś kto umie wykonać taki Swap z podłączeniem klimy bo wszyscy mi sugerują z moich rejonów żeby brać na wąskim pasku bo lepiej się zmieści a z tego co mi wiadomo i biorąc na logikę szeroki jest mocniejszy więc jest mniejsze ryzyko że go wciągnie a przy wąskim ponoć lubi go wciągać
Re: swap na C20XE
: 19 gru 2017, o 04:31
autor: ja37
Będzie rzeźba, ale powinno wejść.
Na pasku wielorowkowym pompa wspomagania była u mnie na górze, bo tak akurat mi pasowały otwory w bloku.
Na dole było sporo miejsca, sprężarka by się zmieściła.
Przy c20xe pewnie bedzie odwrotnie, pompa na dole, a sprężarka na górze.
Niestety tam, gdzie wyjdzie koło altka trzeba trochę postukać w podłuznicę, ja dodatkowo przesunąłem całość w lewo o jakieś 8mm.
Tak mi wyszło, bo koło altka było na pasek 6PK, a reszta na 5PK.
Może jakbym miał koło 5PK nie musiał bym aż tak rzeźbic.