Strona 1 z 1
Corsa B swap na c20ne i problem z wiązką i przekaznikiem:)
: 5 maja 2015, o 13:21
autor: Ray
Witam mam problem taki ze dostałem swapa c20ne kompletnego z wiazką silnikową itd lecz wiazka jest ori z kadetta i teraz nie wiem gdzie wpiąc się przekaznikiem z pompy paliwa bo przy wiazce z 1.4 miejsce jest. czy ktoś wie i mogłby mi rozpisać które kalbe rozciąc lub gdzie się wpiać w wiazke aby ten przekaznik zainstalować.
Pozdrawiam RAy !
Re: Corsa B swap na c20ne i problem z wiązką i przekaznikiem
: 5 maja 2015, o 21:44
autor: yosh
Ray pisze:gdzie wpiąc się przekaznikiem z pompy paliwa bo przy wiazce z 1.4 miejsce jest. czy ktoś wie i mogłby mi rozpisać które kalbe rozciąc lub gdzie się wpiać w wiazke aby ten przekaznik zainstalować.
Czasem warto trochę poszukać nim założy się kolejny wątek
post1039543.html?hilit=wi%C4%85zka%20silnika#p1039543
post766230.html?hilit=kolory%20wi%C4%85zki#p766230
W twoim c20ne podstawowe kolory wiązki powinny być takie same.
Wszystkie kable do połączenia znajdziesz w 9cio stykowej kostce która łączy instalację silnika z kabiną , kostkę znajdziesz w okolicy schowka , zresztą gdy odłączysz starą instalację to ją zlokalizujesz .
Re: Corsa B swap na c20ne i problem z wiązką i przekaznikiem
: 6 maja 2015, o 05:00
autor: ja37
Jedyne, co może się zdarzyć, to że w wiązce kadetta przewód do pompy może być niebieski.
Re: Corsa B swap na c20ne i problem z wiązką i przekaznikiem
: 7 maja 2015, o 15:48
autor: Ray
Dobra panowie jak widzicie w wiazce z kadeta od wtyczki z kompa az do gumy która wchodzi do grodzi nie ma zadnej kostki 9-pinowej, sa tylko 2 kostki po 2 piny. Nie ogarniam tego....
Re: Corsa B swap na c20ne i problem z wiązką i przekaznikiem
: 7 maja 2015, o 16:28
autor: ja37
Sorry, a ktoś pisał, że złączki/kostki będą takie same?
Kolory kabli cię interesują, nic więcej.
Ciężko uciąć i zlutować?