ZAnalazłem schemat i TPS i EVAP jest ten sam te same piny i te same wyprowadzenia. jedyne co to moze byc inny czujnik położenia wału ale raczej nie na schemacie z cali jest z ekranem a w astrze bez , ekran i tak nie podłączony jest to ECU jedyna rzeźba to zmiana połączenia wtryskiwaczy bo w cali jest parami a w astrze spięte w jeden pod pierwszy cylinder. Co do przepływki to podłączenie +12V i masy z AKU odpiąć +5V i dolot z astry na IAT. Patrzyłem też omege B silnik też ten sam tylko osprzęt nowszy ale niestety wszystko ładnie ale krokowy mi nie podejdzie do mnie, EGR wygląda na zwykły zawór więc rezystor 47R 5W i po kłopocie, trzeba dodać stukowy u mnie go nie ma no i w omie wszystkie wtryski oddzielnie są połączone więc pewnie i lepiej by silnik pracował, i komp widzę do zdobycia bez problemu tylko ten krokowy...
-- 18 lut 2016, o 16:06 --
Tak wychodzi z moich poszukiwań mylę się? a co do omy to jeszcze do cewki jakiś dodatkowy przewód idzie nie wiem od czego...
-- 19 lut 2016, o 00:30 --
Co do cewki zaplonowej w omedze jest spoko jest korpus zaplonowy dwucewkowy przykrecany zamiast kopulki do glowicy drugi przewod to najprawdopodobniej pwm drugiej cewki wiec spoko
no ale lipa z krokowcem. Ktos ma jakis pomysl? Bo w sumie comp z onegi fajnie by sie sprawdzil u mnie nowszy dokladniejsza wtryski odzielnie zaplon bez rozdzielacza, no super...
-- 19 lut 2016, o 15:55 --
aj... nie zauważyłem ze silnik z omegi jest inny ... x20se. Także zostaje komp z astry gsi zwykła 2.0 ma klapkę