Pare pytań - Swap C20NE + F16
: 11 sie 2016, o 23:46
Witam Was bardzo serdecznie , ostatnio zabrałem się za swapik w swojej Corsie. Podczas prac wyszło pare komplikacji , a wiec do rzeczy .
Silnik jest na szeroki pasek oraz jest wyposażony w pompe wspomagania , dzis jak przykładalem pompe to zdawało mi się ze moze nie wejsc bedzie po prostu za ciasno . Dlatego zastanawiam sie czy przerabiacie na stary typ paska i napinacie go alternatorem ?
Druga sprawa to pół osie , mam długo pół os z vectry a 1.8 i teoretycznie pasuje . Lecz w praktyce wyglada to inaczej , jak dokręcam przegub do zwrotnicy to z czasem nie moge obracac kolem , gdyz cos blokuje . Zobaczylem ze przeguby z vectry maja kolniesz który opiera sie o zwrotnice z Corsy i w tym tkwi problem , myślę aby go zeszlifować .
Silnik juz odpala , w sumie to zostały mi te dwa problemy , przerobić wydech i cieszyc sie z jazdy . Jakies niespodzianki mnie jeszcze czekaja ? czy te plus zrobienie lapy to jest wszystko ?
Silnik jest na szeroki pasek oraz jest wyposażony w pompe wspomagania , dzis jak przykładalem pompe to zdawało mi się ze moze nie wejsc bedzie po prostu za ciasno . Dlatego zastanawiam sie czy przerabiacie na stary typ paska i napinacie go alternatorem ?
Druga sprawa to pół osie , mam długo pół os z vectry a 1.8 i teoretycznie pasuje . Lecz w praktyce wyglada to inaczej , jak dokręcam przegub do zwrotnicy to z czasem nie moge obracac kolem , gdyz cos blokuje . Zobaczylem ze przeguby z vectry maja kolniesz który opiera sie o zwrotnice z Corsy i w tym tkwi problem , myślę aby go zeszlifować .
Silnik juz odpala , w sumie to zostały mi te dwa problemy , przerobić wydech i cieszyc sie z jazdy . Jakies niespodzianki mnie jeszcze czekaja ? czy te plus zrobienie lapy to jest wszystko ?