Strona 1 z 1

Pare pytań - Swap C20NE + F16

: 11 sie 2016, o 23:46
autor: seba01
Witam Was bardzo serdecznie , ostatnio zabrałem się za swapik w swojej Corsie. Podczas prac wyszło pare komplikacji , a wiec do rzeczy .

Silnik jest na szeroki pasek oraz jest wyposażony w pompe wspomagania , dzis jak przykładalem pompe to zdawało mi się ze moze nie wejsc bedzie po prostu za ciasno . Dlatego zastanawiam sie czy przerabiacie na stary typ paska i napinacie go alternatorem ?

Druga sprawa to pół osie , mam długo pół os z vectry a 1.8 i teoretycznie pasuje . Lecz w praktyce wyglada to inaczej , jak dokręcam przegub do zwrotnicy to z czasem nie moge obracac kolem , gdyz cos blokuje . Zobaczylem ze przeguby z vectry maja kolniesz który opiera sie o zwrotnice z Corsy i w tym tkwi problem , myślę aby go zeszlifować .

Silnik juz odpala , w sumie to zostały mi te dwa problemy , przerobić wydech i cieszyc sie z jazdy . Jakies niespodzianki mnie jeszcze czekaja ? czy te plus zrobienie lapy to jest wszystko ?

Re: Pare pytań - Swap C20NE + F16

: 13 sie 2016, o 21:49
autor: darco16v
Ja bym zostawił szeroki pasek bo waski szybko sie zuzywa i piszczy. Półoski w swojej F16 mam z astry F diesel. Jedynie trzeba zrobic dalej rowek na wieloklinie zewnetrznym aby zabezpieczenie przesunac. Wodzic od zmiany biegów bedziesz miał tez za krótki przy skrzyni

Re: Pare pytań - Swap C20NE + F16

: 14 sie 2016, o 18:13
autor: seba01
Troszke juz sobie poradzilem , bo dalem alternator z 1.2 i kolo dalem z szerokiego paska . Teraz musze pasek dobrac bo jest troszke za dlugi i kolo pasowe od alternatora dotyka podluznice. Terez problem mam z dlugo pol osia , mam wsadzona z vectry a 2.0 dluga bez absu. Tylko jest problem ze jest za dluga , plan mam aby wywalic zewnetrzny przegub i pol os skrocic z 2 centta badz do rowka i przetoczyc nowy , a kolo blokowalo sie wystarcz dac podkladke miedzy przegub a lozysko :grin: