CB + letnie koła.

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
ja37
Support Team
Support Team
Posty: 2072
Rejestracja: 2 lut 2007, o 01:12
Imię: Grzesiek
Model auta: Astra H GTC
Silnik: Z20LEH
Lokalizacja: Łódź
Podziękował;: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 25 razy

CB + letnie koła.

Post autor: ja37 »

Ja mam inny kłopot.
Na zimówkach tego nie czuć.
Jak założę letniaki 195/50/15, to w koleinach jest złoooo
Prowadza, auto myszkuje.
Nie daj boże wyprzedzać, wtedy chce wylecieć z jezdni.
Wyprzedzanie to tragedia, ze stałą prędkością muszę zmienić pas, ogień i ze stałą prędkością wrócić na swój pas.
Geometria wzorcowa.
Poli w wahaczach i reakcyjnych. Dystans z przodu 10mm.
Czy to jest problem z rodzaju TTTM?

Na xe tak nie miałem, no może trochę.
Awatar użytkownika
wolga85
Weteran
Posty: 1035
Rejestracja: 12 sty 2009, o 21:03
Imię: Marcin
Lokalizacja: Gdów (na południe od Krakowa)
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 22 razy

Re: CB + letnie koła.

Post autor: wolga85 »

Właśnie też to zauważyłem jak miałem Corse. Nie musiały być to nawet koleiny wystarczyły ślady po frezarce do asfaltu i już jechała wg nich. Problem pogłębiał się na szerokich felgach z szeroką oponą z ET 46.
6 do 100 czy 6 na 100. Oto jest pytanie
Awatar użytkownika
ja37
Support Team
Support Team
Posty: 2072
Rejestracja: 2 lut 2007, o 01:12
Imię: Grzesiek
Model auta: Astra H GTC
Silnik: Z20LEH
Lokalizacja: Łódź
Podziękował;: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 25 razy

Re: CB + letnie koła.

Post autor: ja37 »

Wychodzi na to, że TTTM.
Nie pozbyłem się efektu myszkowania na koleinach.
Trzeba by tak poszerzyć kosiarkę, żeby trafić w ślady TIR-ów chyba :P

Najgorsze jest wyprzedzanie, bo muszę zmienić pas, dopiero gaz i znów odpuścić, i wrócić na prawo.
inaczej mogę wylecieć z drogi.........
W xe było łatwiej opanować przyspieszanie.....
ODPOWIEDZ

Wróć do „Felgi i Opony”