Strona 1 z 1

C20XE głowica 859

: 7 gru 2017, o 03:33
autor: seba
Siema szukam silnika jak w temacie w związku z tym moje pytanie czy ktoś może mi powiedzieć coś na temat tej głowicy?

Re: C20XE głowica 859

: 8 gru 2017, o 20:00
autor: seba
Jest tu ktoś kto może mi coś powiedzieć o tej głowicy, bo mam okazje na silnik ztaką głowicą i nie wiem czy warto jakie opinie ma ta głowica?

Re: C20XE głowica 859

: 9 gru 2017, o 06:42
autor: ja37
Nowsza wersja KS700, trochę miększa.
Zdarzają się coscasty.
Ogólnie głowica od ML 2.8

Re: C20XE głowica 859

: 9 gru 2017, o 09:03
autor: seba
Są z nią jakieś kłopoty czy nie na co zwrócić uwagę przy tej głowicy? Co masz na myśli mówiąc zdarzają się coscasty? Pierwszy raz słyszę że jest taka głowica jak ks859 brać silnik z taką głowica?

Re: C20XE głowica 859

: 9 gru 2017, o 11:41
autor: ja37
Nie pałować na zimno, to wystarczy.

Widziałem taką z pękniętym kanałem olejowym (niestety kumpel), wina jw.

Na jej miejsce przyszła też 859, miłe zaskoczenie, że coscast.


Nie wiem, czego szukasz, bo były lety z KS400 i jakoś dawały sobie radę.
Boisz się - nie kupuj, x10xe jest bezpieczniejszym silnikiem ;)

Edyta
Niektórzy traktują coscasta jak coś niezniszczalnego (ja kiedyś za swój - sama głowica, zapłaciłem 1200PLN...)
A jeździ tak samo, jak 400, 700, 859, może ciut wiecej wybacza, tyle, że nie słyszałem w takiej głowicy o pęknietym kanale olejowym.

Re: C20XE głowica 859

: 9 gru 2017, o 13:13
autor: seba
Z 1.4 na 1.0 nie chce :P a po czym poznam czy to coscasty czy nie?

Re: C20XE głowica 859

: 9 gru 2017, o 13:41
autor: ja37
Z wierzchu nie poznasz.
Napis jest od dołu przy stronie wydechowej pomiędzy 2 i 3 wyjściem.
Przy starszych CC były parapety, przy 859 nie ma.

Re: C20XE głowica 859

: 9 gru 2017, o 17:53
autor: seba
Parapety? Nie rozumiem zbyt co masz na myśli

Re: C20XE głowica 859

: 9 gru 2017, o 18:15
autor: ja37