Strona 1 z 1

C20xe zakuwanie silnika

: 3 sie 2020, o 17:43
autor: tadex
witam. Po długim czasie zebrałem się do zakuwania silnika. I trochę mnie przyćmiło... w która stronę mają być korby (natrysk, zamki) bo stare wyrzuciłem? I drugie pytanie, czy wiercić dziury w korbowodach czy sobie darować? Jest to potrzebne do kutych tłoków. Szukałem informacji w sieci i opinie są sprzeczne... co o tym myślicie?

Re: C20xe zakuwanie silnika

: 6 sie 2020, o 15:55
autor: Gracu
Natrysk pewnie w strone zaworów wydechowych bo tam większa temperatura.

Re: C20xe zakuwanie silnika

: 6 sie 2020, o 23:14
autor: ja37
I tu się mylisz.
Tryskanie jest od ssących.

Re: C20xe zakuwanie silnika

: 7 sie 2020, o 19:53
autor: Gracu
Być może, w xe już nie pamietam, ale w Leh są dysze natrysku od strony wydechowej.

Re: C20xe zakuwanie silnika

: 7 sie 2020, o 23:16
autor: ja37
Ja w xe nie miałem.
W ler miałem od ssącej.
w let tez od sśącej.
Czemu się upierasz na wydechowej?
Zdjęcia masz?
Bo ja mam.

Czemu tłok sie psuje zawsze od strony ssącej?
Dlatego jest natrysk na ssącą.

Re: C20xe zakuwanie silnika

: 12 sie 2022, o 21:54
autor: ja37
Coś cisza nastała, zdjęć nie ma na potwierdzenie swoich wpisów?
W kuciźnie nie ma natrysku wcale i jest rozrząd bezkolizyjny.
8,5:1 tłoki są.
Kieszonki zaworów są baaaaarddddzooooo głębokie.