Zakuwanie silnika c20xe
Zakuwanie silnika c20xe
witam. Po długim czasie zebrałem się do zakuwania silnika. I trochę mnie przyćmiło... w która stronę mają być korby (natrysk, zamki) bo stare wyrzuciłem? I drugie pytanie, czy wiercić dziury w korbowodach czy sobie darować? Jest to potrzebne do kutych tłoków. Szukałem informacji w sieci i opinie są sprzeczne... co o tym myślicie?
Tadex
- ja37
- Support Team
- Posty: 2084
- Rejestracja: 2 lut 2007, o 01:12
- Imię: Grzesiek
- Model auta: Astra H GTC
- Silnik: Z20LEH
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował;: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 26 razy
Re: Zakuwanie silnika c20xe
W Z20LEH zamki są od strony ssącej.
XE miało natrysk na denko?
Nie sądzę. Nie pamietam, ale moje nie miało raczej.
Ja dałem spokój, nie wierciłem.
XE miało natrysk na denko?
Nie sądzę. Nie pamietam, ale moje nie miało raczej.
Ja dałem spokój, nie wierciłem.
Re: Zakuwanie silnika c20xe
Skoro nie wierciłeś w korbach to zakladaleś panewki odwrotnie? ( dziuraki w dół) czy zostawiłeś normalnie?
Tadex
- ja37
- Support Team
- Posty: 2084
- Rejestracja: 2 lut 2007, o 01:12
- Imię: Grzesiek
- Model auta: Astra H GTC
- Silnik: Z20LEH
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował;: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 26 razy
Re: Zakuwanie silnika c20xe
Zostawiłem normalnie.
Na mostkach wału też mam dziury po smarowaniu wałków balansowych są zaślepione w mostkach i nic nie przeszkadzają.
Na mostkach wału też mam dziury po smarowaniu wałków balansowych są zaślepione w mostkach i nic nie przeszkadzają.