Zakuwanie silnika c20xe

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych i diesla montowanych w Corsie B.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
tadex
Świeżak
Posty: 25
Rejestracja: 20 paź 2009, o 22:41
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Zakuwanie silnika c20xe

Post autor: tadex »

witam. Po długim czasie zebrałem się do zakuwania silnika. I trochę mnie przyćmiło... w która stronę mają być korby (natrysk, zamki) bo stare wyrzuciłem? I drugie pytanie, czy wiercić dziury w korbowodach czy sobie darować? Jest to potrzebne do kutych tłoków. Szukałem informacji w sieci i opinie są sprzeczne... co o tym myślicie?
Tadex
Awatar użytkownika
ja37
Support Team
Support Team
Posty: 2074
Rejestracja: 2 lut 2007, o 01:12
Imię: Grzesiek
Model auta: Astra H GTC
Silnik: Z20LEH
Lokalizacja: Łódź
Podziękował;: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 25 razy

Re: Zakuwanie silnika c20xe

Post autor: ja37 »

W Z20LEH zamki są od strony ssącej.

XE miało natrysk na denko?
Nie sądzę. Nie pamietam, ale moje nie miało raczej.

Ja dałem spokój, nie wierciłem.
Awatar użytkownika
tadex
Świeżak
Posty: 25
Rejestracja: 20 paź 2009, o 22:41
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Zakuwanie silnika c20xe

Post autor: tadex »

Skoro nie wierciłeś w korbach to zakladaleś panewki odwrotnie? ( dziuraki w dół) czy zostawiłeś normalnie?
Tadex
Awatar użytkownika
ja37
Support Team
Support Team
Posty: 2074
Rejestracja: 2 lut 2007, o 01:12
Imię: Grzesiek
Model auta: Astra H GTC
Silnik: Z20LEH
Lokalizacja: Łódź
Podziękował;: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 25 razy

Re: Zakuwanie silnika c20xe

Post autor: ja37 »

Zostawiłem normalnie.
Na mostkach wału też mam dziury po smarowaniu wałków balansowych są zaślepione w mostkach i nic nie przeszkadzają.
Awatar użytkownika
tadex
Świeżak
Posty: 25
Rejestracja: 20 paź 2009, o 22:41
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Zakuwanie silnika c20xe

Post autor: tadex »

Dzięki.
Tadex
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”