Strona 1 z 2
Corsa - C20LET + F28.....jak, gdzie i za ile.....
: 14 lip 2002, o 18:57
autor: Flipper
Jezeli kogos interesuje ta kombinacja to goraco polecam strone
http://www.mathijssentechnics.nl/ . Znajdziecie tam wszystko co potrzebne do tuningu mechanicznego Corsy A/B/C Tigry.
Jedyne co jest potrzebne to duuuuza

- bardzo duza kasa. Reszte zrobia za Ciebie. Maja wszystko - zoaczcie tylko na oferte !!! :0
Maja m.in. kity umozliwiajace montaz silnikow:
- 1.8L 8V GSI 115 KM ze skrzynia F16
- 2.0L 8V GSI 115 KM (C20NE) ze skrzynia F16
- 2.0L 16V GSI 150 KM (C20XE) ze skrzynia F20
- 2.0L 16V Turbo 204 KM (C20LET) ze skrzynia F20
Dla przykladu:
Kit do transplantu silnika C20LET (Turbo - 204 KM) ze skrzynia F28 (6 biegowa), ktory zawiera m.in. "lapy" do montazu ciezszego silnika, mocowanie skrzyni, kit do konwersji na naped FWD (Calibra C20LET ma 4x4 - przyp.red.

), przegoby, mocowanie kol (nie wiem jak to nazwac - chodzi o to do czego wchodza zewnetrzne konce przegobow

), sportowy filtr stozkowy etc.
Calosc kosztuje 949 EURO (+/- 4 tys zeta
To tylko przyklad......maja tego o wiele wiecej !!!

Tylko te ceny....
Ehhhhh......i koniecznie zobaczcie na ta Corse C na glownej stronie.....napisze tyle.....315 KM, 484Nm @ 3500obr/min, 5,2 sek do 100km/h.......a jak wyglada .......... hmmm "i've got fire under my hood"
Zycze milego slinotoku, ja juz wymiekam......szkoda, ze to wszystko jest daaaaaleko po za moimi mozliwosciami finansowymi. Dlatego juz od dzisiaj zaczynam szukac BOGATEGO sponsora.....

: 14 lip 2002, o 22:17
autor: REN
ahhhhhhhhhh co tu duzo gadac, jedziemy do holadii!!
: 14 lip 2002, o 23:24
autor: Flipper
Ja tam moge tutaj zostac......jak bede mial sponsora to mi wszystko przywioza....
Tak powaznie to jestem jeszcze bardziej chory na C20LET......okazalo sie, ze jest takie miejsce gdzie ludziska robia alles ......nawet ci silnik zalatwia....po prostu oddajesz 1.6 i odbierasz C20LET......300PS.....400Nm.......5 sek do 100 ..... ehhhh..... zyc nie umierac.....
: 14 lip 2002, o 23:52
autor: Basista
jezu juz jestem chory zaczynam zbierac kase
a ile by cza dopłacic do 1.6 16 v Gsi zeby miec c20let bez montarzu montarz sam sobie zrobie mozesz sie dowiedziec flipper
: 15 lip 2002, o 00:01
autor: Fifo
Flipper jak rozumiesz więcej z holenderskiego niż ja (bo w innych językach w sumie są tylko szczatkowe informacje) to powiedz mi czy za te 1000 euro oni oferuja silnik skrzynke i cały kit razem z przekładka, czy tylko przejładke a silnik trzeba samemu skombinować?? No ale jeszcze do tego trzeba zrobić zawieche, hamulce, inne koła + opony, ale kurde warto jak cholera...wtedy życ nie umierac, ehh
: 15 lip 2002, o 00:27
autor: REN
za okolo 700eur masz sam kit, za reszte trzeba zaplacic dodatkowo, kompletny silnik w dobrym stanie ze skrzynia, wiazka i innymi pierdolami to 1200-1500eur, do tego jeszcze dochodzi robocizna ...
Re: Corsa - C20LET + F28.....jak, gdzie i za ile.....
: 15 lip 2002, o 09:03
autor: cyberpooh
Flipper pisze:
Zycze milego slinotoku, ja juz wymiekam......szkoda, ze to wszystko jest daaaaaleko po za moimi mozliwosciami finansowymi. Dlatego juz od dzisiaj zaczynam szukac BOGATEGO sponsora.....

chyba sponsorki
a tak na serio to milo miec taki silniczek...

: 15 lip 2002, o 09:42
autor: Flipper
Eeeee tam Cyberpooh - jak dla mnie moze byc nawet plci blizej nie okreslonej

jak tylko bedzie kesz dawal na C20LET

: 15 lip 2002, o 10:25
autor: cyberpooh
to juz jest desperacja

: 15 lip 2002, o 15:50
autor: PABLO
quwa mac ja kce

:)16 takie coś taki silnik
: 15 lip 2002, o 22:18
autor: arts
ciekawe jak to jest z powrotem potem do domu, kupujesz taki kit np 2.0 16v ,, a w papierach masz np. 1.0 placisz potem clo i podatek ??
ciekawe ile by wyszla taka impreza silnik + skrzynka na gotowo ? i czy nie bylo by problemu z zarejstrowaniu przciez w corsiakach nie pakowano silnikow 2.0 tylko 1.6 najwiecej
: 15 lip 2002, o 22:40
autor: Jef_058 PTK
Mój kolega i wasz klubowy BASISTA bardzo zachorował na taki zestawik

znając go moze kiedys skoczymy do Holandii po takie cudo

a przy okazji do COFII SHOPU
Poważnie to po zamontowaniu takiego silniczka nie bedzie mocnych
UFFF az strach pomyslec co on by wyczyniał
Pozdrawiam CTM i Basiste
: 16 lip 2002, o 08:58
autor: cyberpooh
arts pisze: placisz potem clo i podatek ??
no oczywiscie !

: 18 lip 2002, o 10:53
autor: AdamXXL
W Autogiełdzie Dolnośląskiej znalazłem coś takiego (ogłoszenia z 12.07)
OPEL CORSA , 1993 r. , kolor grafitowy metalic , 2000 ccm , wtrysk , wspomaganie, ABS, automatic, pełne wyposażenie elektryczne, klimatyzacja, sportowa kierownica, spoiler firmowy, po wymianie, pasków, klocków, kpl. dokumentacja, stan idealny - 19.000 zł (Milicz)
: 18 lip 2002, o 12:23
autor: cyberpooh
2 litry :0
drogo, tym bardziej ze corsa A
: 18 lip 2002, o 13:57
autor: AdamXXL
rocznik 93 to już wersja B
: 18 lip 2002, o 14:49
autor: PABLO
Lukam lukam tą stronkę i ................ szok taki motor. UFFF
A tak na marginesie to co to jest ten KIT
: 18 lip 2002, o 14:52
autor: PABLO
A ten silnik, ten co wstawią to jest nowy czy nie ??
: 18 lip 2002, o 14:56
autor: cyberpooh
jezeli to B to w sumie jest sie nad czym zastanowic
: 20 cze 2004, o 00:47
autor: kubelt
Ale wygrzebales starocia. Moze napisz chociaz, o jakiej corsie mowa, A, B czy C? I czemu 8V a nie od razu 16V? Co do swapa to robilo to pare osob a zapowiada sie jeszcze wiecej. Poczekaj, az ktos, kto przez to przechodzil pojawi sie na forum, moze ci napisze. Chwali ci sie, ze przeszukujesz archiwum - jak pogrzebiesz jeszcze wiecej to gwarantuje ci, ze znajdziesz wiecej interesujacych cie informacji, gdyz o tym wszystkim byla juz mowa.
: 20 cze 2004, o 01:31
autor: arts
ale podgrzewany kotlet ....
: 20 cze 2004, o 09:09
autor: _balt_
cyberpooh pisze:arts pisze: placisz potem clo i podatek ??
no oczywiscie !

w moim przypadku nie koniecznie

: 20 cze 2004, o 10:45
autor: arts
to prace domowa odrobilas barwo

: 20 cze 2004, o 11:02
autor: osman14
hehe :0
co to duzo komentowac
kazdego to za serce lapie nie ma co

: 20 cze 2004, o 23:40
autor: wow
szacunek ze przejrzales archiwum - to sie chwali.. ale skoro chcesz wlozyc 8v do corsy podazaj sciezka z drugiego watku, lub wkrec sie mocniej w google i znajdziesz w necie instrukcje co i jak zrobic zeby ten silnik wsadzic do corsy a bez zadnego kitu i bez wydawania zbednej kasy... co prawda silnik nie bedzie perfekcyjnie wypoziomowany i zmiana rozrzadu moze byc klopotliwa ale bedzie spooooooro taniej...
: 20 cze 2004, o 23:56
autor: shreek
to ja sie wow odrazu zapytam o dwie rzeczy:
jaki ma wplyw na dzialanie/zywtonosc silnika oraz awaryjnosc takiego mocowania, nie wypoziomowanie/ zle wypoziomowanie...
ozraz:
jakie naprezenia przy 2.0 16v musza zniesc lapy oraz polosie...(przyblizone..)
: 21 cze 2004, o 00:25
autor: wow
shreek pisze:to ja sie wow odrazu zapytam o dwie rzeczy:
jaki ma wplyw na dzialanie/zywtonosc silnika oraz awaryjnosc takiego mocowania, nie wypoziomowanie/ zle wypoziomowanie...
silnik nie jest idealnie w poziomie, ale dramatu tez nie ma... nie przychodzi mi do glowy aby moglo to stanowic jakiekolwiek utrudnienie w pracy silnika i moglo miec wplyw na jego awaryjnosc...
shreek pisze:jakie naprezenia przy 2.0 16v musza zniesc lapy oraz polosie...(przyblizone..)
zielonego pojecia nie mam... nawet nie wiedzialbym w jakich jednostkach cos takiego sie mierzy

: 21 cze 2004, o 12:12
autor: shreek
nie pam,ietam juz hehe ale hyba w MPa (ucisk), i momenty jakie przenosi w Nm - to ostanie np dla poloski musi byc o 50% wieksze niz moc silnika - warunek wytrzymalosci aby sie nie ukrecila jak renowi dosc niedawno...., tyle ze ren kupil hyba do 20 16v i zrobil z tego leta wiec przekroczyl hyba o 100% moc silnika...

: 21 cze 2004, o 12:38
autor: wow
ren kupil do xe ale szczerze watpie zeby te letowe sa wykonane jakos lepiej... a co do marginesu momentu... skoro seryjne xe ma 200nm to powinny miec wytrzymalosc 300nm - masz odpowiedz

: 21 cze 2004, o 14:58
autor: shreek
no swietnie ale co z lapami w takim razie - mysle ze sie przyda bo to pozniej mozna policzyc jakie spawy robic : pachwinowe, powierzchniowe zatopowe czy jakies inne....