Kod błędu 17 c14se
: 10 cze 2024, o 19:39
Dzień dobry.
Mam corsę b z silnikiem c14se. Z fabryki wyszedł z x12sz, a całość rocznik 97. Silnik jest z astry 91/92 rok, zapłon na aparacie. Auto ma instalację gazową stag qbox
Jakieś dwa dni temu po odpaleniu i krótkiej jeździe, zapalił się check i tak już mu zostało.
Błyska kod 17, czujnik spalania stukowego. Tylko jak wiecie, ten piec go nie posiada.
Co sprawdziłem:
-korektor oktanowy
-wiązkę do niego idącą
-zapłon lampą czy w ogóle trafia. Czego nie rozumiem to to, że jak bym nie przekręcił aparatem, to cały czas trafia w znak. Robiłem to ze zmostkowanym pinem 5 i 6 ze złącza diagnostycznego.
Kable zapłonowe, kopułka i palec beru, cewka delphi, świece NGK dwuelektrodowe.
Auto zachowuję się normalnie. Nie traci mocy, nie kopci, nie gaśnie nie świruje na obrotach (chociaż w momencie w którym załącza się check, to go przydusza).
Jeżeli mają Panowie jakiś pomysł, to byłbym wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam
Mam corsę b z silnikiem c14se. Z fabryki wyszedł z x12sz, a całość rocznik 97. Silnik jest z astry 91/92 rok, zapłon na aparacie. Auto ma instalację gazową stag qbox
Jakieś dwa dni temu po odpaleniu i krótkiej jeździe, zapalił się check i tak już mu zostało.
Błyska kod 17, czujnik spalania stukowego. Tylko jak wiecie, ten piec go nie posiada.
Co sprawdziłem:
-korektor oktanowy
-wiązkę do niego idącą
-zapłon lampą czy w ogóle trafia. Czego nie rozumiem to to, że jak bym nie przekręcił aparatem, to cały czas trafia w znak. Robiłem to ze zmostkowanym pinem 5 i 6 ze złącza diagnostycznego.
Kable zapłonowe, kopułka i palec beru, cewka delphi, świece NGK dwuelektrodowe.
Auto zachowuję się normalnie. Nie traci mocy, nie kopci, nie gaśnie nie świruje na obrotach (chociaż w momencie w którym załącza się check, to go przydusza).
Jeżeli mają Panowie jakiś pomysł, to byłbym wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam