C20xe zakuwanie silnika

Tuning Corsy - To forum ma na celu prezentację Waszych projektów, modyfikacji i tego wszystkiego co zrobiliście przy swoich Corsach aby poprawić fabrykę.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
tadex
Świeżak
Posty: 25
Rejestracja: 20 paź 2009, o 22:41
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

C20xe zakuwanie silnika

Post autor: tadex » 3 sie 2020, o 17:43

witam. Po długim czasie zebrałem się do zakuwania silnika. I trochę mnie przyćmiło... w która stronę mają być korby (natrysk, zamki) bo stare wyrzuciłem? I drugie pytanie, czy wiercić dziury w korbowodach czy sobie darować? Jest to potrzebne do kutych tłoków. Szukałem informacji w sieci i opinie są sprzeczne... co o tym myślicie?
Tadex

Awatar użytkownika
Gracu
Świeżak
Posty: 56
Rejestracja: 31 mar 2008, o 12:48
Lokalizacja: Krosno
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: C20xe zakuwanie silnika

Post autor: Gracu » 6 sie 2020, o 15:55

Natrysk pewnie w strone zaworów wydechowych bo tam większa temperatura.

Awatar użytkownika
ja37
Support Team
Support Team
Posty: 1890
Rejestracja: 2 lut 2007, o 01:12
Imię: Grzesiek
Model auta: Astra H GTC
Silnik: Z20LEH
Lokalizacja: Łódź
Podziękował;: 2 razy
Otrzymał podziękowań: 22 razy

Re: C20xe zakuwanie silnika

Post autor: ja37 » 6 sie 2020, o 23:14

I tu się mylisz.
Tryskanie jest od ssących.

Awatar użytkownika
Gracu
Świeżak
Posty: 56
Rejestracja: 31 mar 2008, o 12:48
Lokalizacja: Krosno
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: C20xe zakuwanie silnika

Post autor: Gracu » 7 sie 2020, o 19:53

Być może, w xe już nie pamietam, ale w Leh są dysze natrysku od strony wydechowej.

Awatar użytkownika
ja37
Support Team
Support Team
Posty: 1890
Rejestracja: 2 lut 2007, o 01:12
Imię: Grzesiek
Model auta: Astra H GTC
Silnik: Z20LEH
Lokalizacja: Łódź
Podziękował;: 2 razy
Otrzymał podziękowań: 22 razy

Re: C20xe zakuwanie silnika

Post autor: ja37 » 7 sie 2020, o 23:16

Ja w xe nie miałem.
W ler miałem od ssącej.
w let tez od sśącej.
Czemu się upierasz na wydechowej?
Zdjęcia masz?
Bo ja mam.

Czemu tłok sie psuje zawsze od strony ssącej?
Dlatego jest natrysk na ssącą.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze Projekty”