C20xe zakuwanie silnika
Regulamin forum
PRZECZYTAJ: Główne Reguły CorsaSport.pl
PRZECZYTAJ: Główne Reguły CorsaSport.pl
C20xe zakuwanie silnika
witam. Po długim czasie zebrałem się do zakuwania silnika. I trochę mnie przyćmiło... w która stronę mają być korby (natrysk, zamki) bo stare wyrzuciłem? I drugie pytanie, czy wiercić dziury w korbowodach czy sobie darować? Jest to potrzebne do kutych tłoków. Szukałem informacji w sieci i opinie są sprzeczne... co o tym myślicie?
Tadex
- Gracu
- Świeżak
- Posty: 56
- Rejestracja: 31 mar 2008, o 12:48
- Lokalizacja: Krosno
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: C20xe zakuwanie silnika
Być może, w xe już nie pamietam, ale w Leh są dysze natrysku od strony wydechowej.
- ja37
- Support Team
- Posty: 2084
- Rejestracja: 2 lut 2007, o 01:12
- Imię: Grzesiek
- Model auta: Astra H GTC
- Silnik: Z20LEH
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował;: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 26 razy
Re: C20xe zakuwanie silnika
Ja w xe nie miałem.
W ler miałem od ssącej.
w let tez od sśącej.
Czemu się upierasz na wydechowej?
Zdjęcia masz?
Bo ja mam.
Czemu tłok sie psuje zawsze od strony ssącej?
Dlatego jest natrysk na ssącą.
W ler miałem od ssącej.
w let tez od sśącej.
Czemu się upierasz na wydechowej?
Zdjęcia masz?
Bo ja mam.
Czemu tłok sie psuje zawsze od strony ssącej?
Dlatego jest natrysk na ssącą.
- ja37
- Support Team
- Posty: 2084
- Rejestracja: 2 lut 2007, o 01:12
- Imię: Grzesiek
- Model auta: Astra H GTC
- Silnik: Z20LEH
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował;: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 26 razy
Re: C20xe zakuwanie silnika
Coś cisza nastała, zdjęć nie ma na potwierdzenie swoich wpisów?
W kuciźnie nie ma natrysku wcale i jest rozrząd bezkolizyjny.
8,5:1 tłoki są.
Kieszonki zaworów są baaaaarddddzooooo głębokie.
W kuciźnie nie ma natrysku wcale i jest rozrząd bezkolizyjny.
8,5:1 tłoki są.
Kieszonki zaworów są baaaaarddddzooooo głębokie.