@Chester - rozpórka z allegro, sprzedawana przez firmę Dars Tuning, nowa - 350zł. Co jakiś czas wystawiają coś na allegro, a ogólnie na ich stronce można coś tam zawsze zamówić - jeździ się fajnie, różnica jest całkiem spora, chociaż nie tak odczuwalna jak się spodziewałem, a to może dlatego, że jak ją założyłem to miałem jeszcze stare opony, a one naprawde były w mizernym stanie, i auto faktycznie zrobiło się sztywniejsze, mniej "składało się" w zakręcie, za to zaczęło mocniej się ślizgać przodem na zewnątrz. Po zmianie opon jak ręką odjął

warto do tego dodać, że jeszcze w zimę wymieniłem maglownicę, co ku mojemu zdziwieniu miało chyba największy wpływ na poprawę prowadzenia. Teraz jestem na prawde zadowolony z tego jak auto się prowadzi, do pełni sukcesu przydałaby się większa felga na mniejszym profilu, no i jak już pisałem w wątku Pirata, miększe springi, najlepiej Koni/Vogtland, żeby również na dziurawych zakrętach można było bezpiecznie przycisnąć

bo niestety te H&R są w porównaniu do Koniego bardzo twarde, i czasem średnio współpracują z tymi amorkami wg mnie

co do tylniej rozpórki myślałem nad wystruganiem czegoś samemu, bo jej budowa wydaje się być prosta, a materiały i spawacza mógłbym mieć po taniości

jeszcze się zobaczy
@Porszak - zaciski rozebrałem niemal na kawałki, jedyne co, to nie mogłem za cholere wypchnąć tłoczków i z dużą niepewnością brałem się za ich montaż, ale na szczęście po podłączeniu i zalaniu zacisku płynem tłoczki elegancko schowały się w zaciski i chodzą jak po maśle. Gumek żadnych nie wymieniałem bo były w dobrym stanie, wszystkie prowadnice poczyściłem i wysmarowałem

co ciekawe, blaszki prowadzące klocki jakie były w komplecie z klockami nie chciały się zmieścić z klockiem w jarzmie

ostatecznie skończyło się piłowaniem mocowań w klockach i założeniem starych blaszek

ze 100 na razie nie cisnąłem ich - dam im się trochę ułożyć

a piszczą przy bardzo delikatnym hamowaniu, im mocniej tym ciszej
