


Gdzieś już to widziałem...Bert150 pisze:
kółko będzie w poniedziałek zamówione a co do głowicy która i tak jest pęknięta to jeszcze się zastanawiam. Mam na oku 2 costcast-y wiec myślę ze jak wszytko będzie dobrze to za 2 tygodnie auto znów wyjedzie:))) muszę tylko poprosić znajomego mechanika żeby rzucił okiem na tłoki i wal czy sa dobre bo się na tym nie znam.RotkiV pisze:uuuuu... szkoda, wielka szkoda![]()
Jestem zdecydowany ze będzie teraz costcast. A co proponujesz żeby zrobić??Porszak pisze: moze przy okazji zrobisz cos fajnego tej nowej glowicy przed jej instalacja?
Jechałem powoli bo dziury były ;p uprzedzając następne pytanie: niczym nie zahaczyłem, wiec to nie było powodem usterki.Mat pisze:o tak o samo z siebie się stało ?:O nie piłowałeś motorowni za bardzo ? coś mi się zdaje że trochę dałeś po garach, silnik jaką miał przeszłość może poprzedni właściciel nie szczędził
-=m&m=- pisze:szkoda ... śruba na wale była dobrze dokręcona ?
w zaleznosci od planow na przyszlosc to jakas obrobke tj. zrobienie kanalow, prowadnic, obrobka zaworow, gniazd, polerka komory spalania, zaworow, pasowanie kanalow glowicy z kolektorami.Bert150 pisze:Jestem zdecydowany ze będzie teraz costcast. A co proponujesz żeby zrobić??Porszak pisze: moze przy okazji zrobisz cos fajnego tej nowej glowicy przed jej instalacja?![]()
Wreszcie ktoś podziela mój pogląd na kwestię głowic w c20xe-=kLaRi=- pisze:.. ks700 jest dużo wytrzymalsza ,a po naprawieniu kanału olejowego - niezniszczalna!
-=kLaRi=- pisze:U mnie też się popuściła i miałem to samo.
Teraz nie wydawałbym na coscasta -zbędnie wydana kasa.. ks700 jest dużo wytrzymalsza ,a po naprawieniu kanału olejowego - niezniszczalna!
za zrobienie głowicy na gotowo dałem tysiąc złoty. wymienili wszystkie zawory oraz prowadnice, splanowali ja i cos zrobili z gniazdami zaworowymi.-=kLaRi=- pisze:Jaki koszt naprawy główki!?
pewnie przefrezowali gniazdaBert150 pisze: cos zrobili z gniazdami zaworowymi.
fotograf pisze:Czyli ogólnie cała śruba jest krótsza ? Ja bym pojechał i wymienił na takie jak powinny być (o ile poprzednio w silniku były założone prawidłowe), bo wydałeś 1000zł na remont czapki a teraz 50zł Ci będzie szkoda, złożysz na starych śrubach i za chwilę może być powtórka z rozrywki