charakterystyka pracy, i mozliwosci Taniego uzywanego GWINTU

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia Corsy B.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
RotkiV
Swój
Posty: 522
Rejestracja: 27 lut 2008, o 13:38
Imię: Wiktor
Lokalizacja: Bełchatów
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

charakterystyka pracy, i mozliwosci Taniego uzywanego GWINTU

Post autor: RotkiV »

jako ze niemam mozliwosci kupna wszystkiego odrazu a jeden MOD wyklucza drugi...
- hample 256 to musze zalozyc wieksze kola.. jak juz kola zmieniac to na alu 15 jak kola to zawias musze wymienic... jako ze polubilem jazde na glebie.. i marzy mi sie hardcore gleba prawie zeby zderzak szorował :-D
zaczolem sie rozgladac za tanimi uzywanami gwintami... i mozna trafic czasem za bardzo atrakcyjna cene :)2
Podobno pasuja rowniez od GOLFA MKI ( moze ktos to potwierdzic?)
tylko teraz tak... licze sie z tym ze bedzie DESKA( boje sie tego;/)
ale czy :
- jest mozliwosc poznijszej regeneracji takiego gwintu ?
- ewentulanie zmiana jego charakterystyki (utwrdzenie/zmiejszenie twardosci) lub wymiane sprezyn?

Wole kupic gwinta za pare set zl. niz kupic jakies KYB gazowe za tez pare stowek ktore mi wyleja za ,,pol" roku ;/
Wszelkie sugestie mile widziane :)2
Awatar użytkownika
Porszak
Support Team Leader
Support Team Leader
Posty: 5671
Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
Imię: Marcin
Lokalizacja: EBE-Bełchatów
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Kontakt:

Re: charakterystyka pracy, i mozliwosci Taniego uzywanego GWINTU

Post autor: Porszak »

w gwincie masz mozliwosc wymiany sprezyn, tzn helperow. pozostaje kwestia dostepnosci takich sprezyn na wymiane. mozliwosc regneracji(moze to tez sie rownac regulacji odbicia i dobicia) zalezy od konkretnego amorka.
Obrazek
C16XE stage 0.5 158KM/195Nm
stage 0.75 :) 176KM/187Nm
detal
Bez listowiec ;-)
Posty: 3
Rejestracja: 4 lip 2009, o 23:04
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: charakterystyka pracy, i mozliwosci Taniego uzywanego GWINTU

Post autor: detal »

Hej jestem nowy wiec moze jeszcze do konca nie pojmuje jak pisac na waszym forum wiec jak cos sie nie zgadza to bardzo przepraszam :) A mam pytanie co do gwintu takie ze tez wlasnie sie zastanawiam nad gwintem ale jak widze na allegro np. to ludzie raz pokazuja gwinty do corsy b gdzie z TYLU sprezyna jest na amorku a na drugim gwincie znowu oddzielnie... rozwiazanie jak w seri .. wiecie moze jakie powinno byc poprawne jakie zastosowac i moze co byscie polecali? Wiem tez ze moga byc regulacje twardosci i wysokosci i w zwiazku z tym tez chcialbym sie zapytac o jakas charakterystyke takiego gwintu jak sie zachowuje z jednej strony i z dugiej strony. Wole sie upewnic w co mam zamiar wejsc niz kupic a pozniej narzekac :) dziekuje bardzo za odpowiedzi i pozdrawiam fanow corsy :d
Awatar użytkownika
Porszak
Support Team Leader
Support Team Leader
Posty: 5671
Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
Imię: Marcin
Lokalizacja: EBE-Bełchatów
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Kontakt:

Re: charakterystyka pracy, i mozliwosci Taniego uzywanego GWINTU

Post autor: Porszak »

czy tyl jest regulowany to zalezy od samego gwintu. sa kompelty, ktore mozna regulowac na tylniej osi, sa takie ktore obnizaja o 60mm i regulacji juz nie ma (tyl wyglada jak seria)
Obrazek
C16XE stage 0.5 158KM/195Nm
stage 0.75 :) 176KM/187Nm
Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
Imię: mihau
Lokalizacja: waw
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Re: charakterystyka pracy, i mozliwosci Taniego uzywanego GWINTU

Post autor: !markos »

detal pisze:ludzie raz pokazuja gwinty do corsy b gdzie z TYLU sprezyna jest na amorku a na drugim gwincie znowu oddzielnie... rozwiazanie jak w seri .. wiecie moze jakie powinno byc poprawne jakie zastosowac i moze co byscie polecali?
pytasz serio? :zakrecony: ci sprzedawcy, ktorzy zamieszczaja w wypadku corsowego gwintu zdjecia kitu ze sprezyna na amortyzatorze z tylu to dziecioly i nawet nie chcialo im sie zamiescic zdjecia odpowiedniego zawieszenia. krotko mowiac - zdjecie pogladowe, ktore nic nie mowi.

wracajac na chwile do tego co duzo wczesniej napisal porszak - troche minal sie z faktami. helper to sprezyna pomocnicza, nie glowna. wymienia sie raczej glowne. helper w zawieszeniu tak prostej budowy jak w corsie sluzy glownie temu, zeby zawias przy odbiciu nie rozluznial sprezyny glownej. helper nie ma wplywu na prace zawieszenia pod obciazeniem, bo i tak jest ciagle zgnieciony.
Obrazek
metius1
Świeżak
Posty: 18
Rejestracja: 20 kwie 2009, o 21:56
Lokalizacja: Łęczyca
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: charakterystyka pracy, i mozliwosci Taniego uzywanego GWINTU

Post autor: metius1 »

Sorka że tutaj ale chciałbym dowiedzieć się jakie amorki polecacie. Na allegro można znaleźć gwinty ta-technic za 1100zł. Zastanawiam się czy nadają się one do codziennej jazdy. duzo jezdze ale tez lubie poszalec :-D Czy możne kupić jakaś kayabe?? co polecacie??
Awatar użytkownika
-=m&m=-
Website Admin
Website Admin
Posty: 4925
Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
Imię: Michał
Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
Podziękował;: 7 razy
Otrzymał podziękowań: 12 razy
Kontakt:

Re: charakterystyka pracy, i mozliwosci Taniego uzywanego GWINTU

Post autor: -=m&m=- »

metius1 pisze:co polecacie??
na poczatek uzycie wyszukiwarki forum :)10 temat jest bardzo szeroko opisany :oko:
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
detal
Bez listowiec ;-)
Posty: 3
Rejestracja: 4 lip 2009, o 23:04
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: charakterystyka pracy, i mozliwosci Taniego uzywanego GWINTU

Post autor: detal »

ja wracajac do tematu troszke nie zagladalem przyepraszam, ale no to jak do corsy b gwint z tylu wyglada tam ze oddzielnie jest sprezyna (kulka) i amorek o jak w tym przypadku wyglada regulacja? bo jak na gwint to to regulowane powinno byc, da sie czy regulacja w tych modelach cors przy gwincie odpada?
Awatar użytkownika
-=m&m=-
Website Admin
Website Admin
Posty: 4925
Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
Imię: Michał
Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
Podziękował;: 7 razy
Otrzymał podziękowań: 12 razy
Kontakt:

Re: charakterystyka pracy, i mozliwosci Taniego uzywanego GWINTU

Post autor: -=m&m=- »

jesli tył jest regulowany to przed sprezyna jest pierscien dzieki któremu mozna regulowac wysokosc...

viewtopic.php?f=43&t=65339&
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie”