Fioletowa Corsa Borewicz - budowa X14XE 8V
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Re: Fioletowa Corsa Borewicz - budowa X14XE 8V
jak bedziesz nagrzewnice wymienial to odzaluj sobie kase na ori, a nie zamiennik, bo ja kupilem zamiennik za 260 zamiast ori za 400. zamiennik jest mniejszy, gorzej grzeje, mimo wiekszego silnika, a szyby paruja bardziej niz dawniej.
moze nic nie uszkodziles tylko ze starosci cieknie, u mnie tak bylo
moze nic nie uszkodziles tylko ze starosci cieknie, u mnie tak bylo
- fotograf
- Swój
- Posty: 852
- Rejestracja: 12 lip 2007, o 20:41
- Lokalizacja: Środa Wlkp.
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Fioletowa Corsa Borewicz - budowa X14XE 8V
No to mnie Porszak ceną przygiąłeś
Ja bym się zastanawiał nad takim zestawem :
http://allegro.pl/item578703309_nagrzew ... rsa_b.html
http://allegro.pl/item569241088_opel_co ... torem.html
tym bardziej że wentylator jak się rozgrzeje to sobie popiskuje (hałas jak by świerszcz tam siedział)
Co do zamienników trafiłem na 3 rodzaje na allegro o wymiarach :
164x180x36
155x180x36
155x180x22
i oczywiście wszystkie dedykowane do CB
ich cena nie przekracza 120zł
Ciekawe jakie wymiary ma ori nagrzewnica?
EDIT:
Tak się zastanawiam czy aby na pewno to od nagrzewnicy? Płyn jaki się zebrał w gąbce i dywaniku był raczej bezwonny i nie tłusty, może jakąś dziurą mi się woda leje do środka
PS.Pozdrowienia dla pewnej Pani która pewnie przegląda właśnie forum

Ja bym się zastanawiał nad takim zestawem :
http://allegro.pl/item578703309_nagrzew ... rsa_b.html
http://allegro.pl/item569241088_opel_co ... torem.html
tym bardziej że wentylator jak się rozgrzeje to sobie popiskuje (hałas jak by świerszcz tam siedział)
Co do zamienników trafiłem na 3 rodzaje na allegro o wymiarach :
164x180x36
155x180x36
155x180x22
i oczywiście wszystkie dedykowane do CB

Ciekawe jakie wymiary ma ori nagrzewnica?
EDIT:
Tak się zastanawiam czy aby na pewno to od nagrzewnicy? Płyn jaki się zebrał w gąbce i dywaniku był raczej bezwonny i nie tłusty, może jakąś dziurą mi się woda leje do środka

PS.Pozdrowienia dla pewnej Pani która pewnie przegląda właśnie forum

X12SZ+miniLambda ;-/
X12SZ+C16NZ+C18NZ+BLOS
X12SZ+13NB+13S+C14NZ+C14SE+C16SE+X16SZ+A15SMS= moje C14XE 8V
X12SZ+C16NZ+C18NZ+BLOS
X12SZ+13NB+13S+C14NZ+C14SE+C16SE+X16SZ+A15SMS= moje C14XE 8V

- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Re: Fioletowa Corsa Borewicz - budowa X14XE 8V
z wymiarami nie pomoge bo stara juz wywalilem. ale te ktore sa mniejsze niz ori maja jakies gabki i plastiki, kompensujace te niedobory wymiarowfotograf pisze: i oczywiście wszystkie dedykowane do CBich cena nie przekracza 120zł
Ciekawe jakie wymiary ma ori nagrzewnica?
EDIT:
Tak się zastanawiam czy aby na pewno to od nagrzewnicy? Płyn jaki się zebrał w gąbce i dywaniku był raczej bezwonny i nie tłusty, może jakąś dziurą mi się woda leje do środka
plyn z nagrzewnicy bylby tlusty wiec upewnij sie. u mnie tez pod nogami pasazera bylo mokro(do tej pory nie wiem czemu, jak mialem zdjety plastik od kompa to po deszczowej nocy widzialem mokry slad po strozce wody, nigdy w czasie jazdy po mokrym taki slad sie nie pojawil), blizej drzwi, w sumie przy samym progu, ale nie dywanik, a gabka pod nim. sam dywanik z wierzchu byl suchy.
nagrzewnice kupilem nowa bo nie chcialoby mi sie znow wyciagac wszystkiego prac i suszyc.
- fotograf
- Swój
- Posty: 852
- Rejestracja: 12 lip 2007, o 20:41
- Lokalizacja: Środa Wlkp.
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Fioletowa Corsa Borewicz - budowa X14XE 8V
Nadal nie wiem co tam leci - spróbowałem i nie smakuje jak płyn chłodniczy
przy jakimś ciepłym dniu muszę wszystko obejrzeć, może gdzieś się dziura w kaście zrobiła i leci.
Dzisiaj wielki dzień bo Corsa przeszła pierwszy przegląd techniczny na nowym silniku
niby nic wielkiego ale jak to Mihó określił żyję z corsą "na kocią łapę" i w dowód nigdzie nie jest wbite 1.4, ale mimo baaardzo dokładnego przeglądu nie było zastrzeżeń diagnosty
No i corsa przy okazji została umyta - jeszcze na zimowym felunku prezentuje się tak :

Fota foteli za dnia :

Zrobiłem też porządek z ogrzewaniem tylnej szyby, wycieraczką i spryskiwczem - chłopaki mieli rację że problem znalazłem we wiązce przy zawiasie - była tam masakra

ale wszystko już smiga jak powinno

Dzisiaj wielki dzień bo Corsa przeszła pierwszy przegląd techniczny na nowym silniku



Fota foteli za dnia :

Zrobiłem też porządek z ogrzewaniem tylnej szyby, wycieraczką i spryskiwczem - chłopaki mieli rację że problem znalazłem we wiązce przy zawiasie - była tam masakra

ale wszystko już smiga jak powinno

X12SZ+miniLambda ;-/
X12SZ+C16NZ+C18NZ+BLOS
X12SZ+13NB+13S+C14NZ+C14SE+C16SE+X16SZ+A15SMS= moje C14XE 8V
X12SZ+C16NZ+C18NZ+BLOS
X12SZ+13NB+13S+C14NZ+C14SE+C16SE+X16SZ+A15SMS= moje C14XE 8V

- -=kLaRi=-
- Support Team
- Posty: 3290
- Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Fioletowa Corsa Borewicz - budowa X14XE 8V
pęknięcie w standardowym miejscu
u mnie też tak było 


Kiedyś CORSCHE
Corsa B 1994 c20xe... 
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/


Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy

https://www.facebook.com/KolorowePasy/
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Re: Fioletowa Corsa Borewicz - budowa X14XE 8V
no u mnie wygladalo lepiej, ale i tak nie dzialalo nic na klapie bagaznika.
u na sna kopalni jest stacja kontroli znana z bardzo szczegolowych i drobiazgowych przegladow, ciekawe czy by ywkopali co tam u Ciebie siedzi heh
u na sna kopalni jest stacja kontroli znana z bardzo szczegolowych i drobiazgowych przegladow, ciekawe czy by ywkopali co tam u Ciebie siedzi heh
- fotograf
- Swój
- Posty: 852
- Rejestracja: 12 lip 2007, o 20:41
- Lokalizacja: Środa Wlkp.
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Fioletowa Corsa Borewicz - budowa X14XE 8V
Nowe zabawki się pojawiły
nic poważnego ale i tak cieszy :
1. Puszka filtra powietrza od Astry F 1.6 w cenie 5zł - zakupiona w celu zrobienia z niej obudowy dla stożka żeby nie zasysał ciepłego powietrza (z ciekawości wsadziłem w niego czujnik od termometru i w obecną pogodę w trakcie jazdy temp powietrza ok 3st to po kilku minutach w korku sięga 40st). Jak widać mały zonk bo pucha jest ogromna a miejsca mało, porównanie do oryginalnej z CB :

A tutaj przymiarki na aucie :
,
,
dużo trzeba będzie ciąć i spawać ale może uda się ogarnąć chyba że prędzej zrobię zamykaną klapkę na stożek
2. Listwa z wtryskami z X18XE, kupiona tylko dla samego zaworka który u mnie przecieka

Zainteresowały mnie wtryski, mają 2 otwory do rozpylania paliwa ale niestety wydajność to aż 250 więc w porównaniu do moich standardowych 1.4/1.6 180 pewnie by zalewały choć korci mnie żeby zobaczyć jak by to było
Tak wyglądają te otworki :

i jeszcze opis gościa z allegro który sprzedaje takie same jako super tunning
:
http://www.allegro.pl/item582626332_c20 ... tnica.html
3. Rura dolotu powietrza X18XE na wejścia fi 70 pod nowy dolot (w środku niestety fi 60 ale chociaż gładka powierzchnia), miałem nadzieję że wykorzystam też czujnik od temp. zasysanego powietrza bo mój trochę nie domaga ale ten z wyglądu jest zupełnie inny
zna ktoś parametry tych czujników? Można je jakoś sprawdzić?
,

1. Puszka filtra powietrza od Astry F 1.6 w cenie 5zł - zakupiona w celu zrobienia z niej obudowy dla stożka żeby nie zasysał ciepłego powietrza (z ciekawości wsadziłem w niego czujnik od termometru i w obecną pogodę w trakcie jazdy temp powietrza ok 3st to po kilku minutach w korku sięga 40st). Jak widać mały zonk bo pucha jest ogromna a miejsca mało, porównanie do oryginalnej z CB :

A tutaj przymiarki na aucie :



dużo trzeba będzie ciąć i spawać ale może uda się ogarnąć chyba że prędzej zrobię zamykaną klapkę na stożek
2. Listwa z wtryskami z X18XE, kupiona tylko dla samego zaworka który u mnie przecieka

Zainteresowały mnie wtryski, mają 2 otwory do rozpylania paliwa ale niestety wydajność to aż 250 więc w porównaniu do moich standardowych 1.4/1.6 180 pewnie by zalewały choć korci mnie żeby zobaczyć jak by to było


i jeszcze opis gościa z allegro który sprzedaje takie same jako super tunning

http://www.allegro.pl/item582626332_c20 ... tnica.html
3. Rura dolotu powietrza X18XE na wejścia fi 70 pod nowy dolot (w środku niestety fi 60 ale chociaż gładka powierzchnia), miałem nadzieję że wykorzystam też czujnik od temp. zasysanego powietrza bo mój trochę nie domaga ale ten z wyglądu jest zupełnie inny



X12SZ+miniLambda ;-/
X12SZ+C16NZ+C18NZ+BLOS
X12SZ+13NB+13S+C14NZ+C14SE+C16SE+X16SZ+A15SMS= moje C14XE 8V
X12SZ+C16NZ+C18NZ+BLOS
X12SZ+13NB+13S+C14NZ+C14SE+C16SE+X16SZ+A15SMS= moje C14XE 8V

- AdamXXL
- Post Mistrz
- Posty: 2554
- Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Fioletowa Corsa Borewicz - budowa X14XE 8V
czujnik jest inny (ma inną charakterystykę) pod ecu siemensa
- fotograf
- Swój
- Posty: 852
- Rejestracja: 12 lip 2007, o 20:41
- Lokalizacja: Środa Wlkp.
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Fioletowa Corsa Borewicz - budowa X14XE 8V
Dzięki Adam za odpowiedź, Mihó mi dzisiaj to samo napisał. W X18XE jest dioda krzemowa a w C14SE termistor, jeszcze tylko czekam aż znajdzie jaki ma być konkretnie i w przyszłym tygodniu szukam po elektronicznych sklepach 

X12SZ+miniLambda ;-/
X12SZ+C16NZ+C18NZ+BLOS
X12SZ+13NB+13S+C14NZ+C14SE+C16SE+X16SZ+A15SMS= moje C14XE 8V
X12SZ+C16NZ+C18NZ+BLOS
X12SZ+13NB+13S+C14NZ+C14SE+C16SE+X16SZ+A15SMS= moje C14XE 8V

- fotograf
- Swój
- Posty: 852
- Rejestracja: 12 lip 2007, o 20:41
- Lokalizacja: Środa Wlkp.
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Fioletowa Corsa Borewicz - budowa X14XE 8V
Post po postem ale temat spadł już na 2 stronę więc delikatnie podbijam
Jako że modzenie corsy zaczełem od d#@% strony bo od silnika i żeby złego przykładu nie dawać kupiłem hamulce 256mm, cały komplet, klocków jest dużo ale tarcze z grubością 21,6mm kwalifikują się do szybkiej wymiany. Miałem nadzieję, że uda mi się to założyć na fele 13 cali i dystanse 20mm które znalazłem na aucie po poprzednim właścicielu ale niestety felgi nie wchodzą, musiał by być dystans 40mm i delikatnie zacisk podszlifowany, więc zakupiłem koła 14 cali. Narazie foty hamulców :

porównanie obecnych niewentylowanych :

i założone na przymiarkę na corse plus dystans 20mm :


Jako że modzenie corsy zaczełem od d#@% strony bo od silnika i żeby złego przykładu nie dawać kupiłem hamulce 256mm, cały komplet, klocków jest dużo ale tarcze z grubością 21,6mm kwalifikują się do szybkiej wymiany. Miałem nadzieję, że uda mi się to założyć na fele 13 cali i dystanse 20mm które znalazłem na aucie po poprzednim właścicielu ale niestety felgi nie wchodzą, musiał by być dystans 40mm i delikatnie zacisk podszlifowany, więc zakupiłem koła 14 cali. Narazie foty hamulców :

porównanie obecnych niewentylowanych :

i założone na przymiarkę na corse plus dystans 20mm :

X12SZ+miniLambda ;-/
X12SZ+C16NZ+C18NZ+BLOS
X12SZ+13NB+13S+C14NZ+C14SE+C16SE+X16SZ+A15SMS= moje C14XE 8V
X12SZ+C16NZ+C18NZ+BLOS
X12SZ+13NB+13S+C14NZ+C14SE+C16SE+X16SZ+A15SMS= moje C14XE 8V

- cwirus88
- Nowy
- Posty: 320
- Rejestracja: 22 cze 2008, o 07:38
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Świętochłowice
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Fioletowa Corsa Borewicz - budowa X14XE 8V
Ja nie moge!!! Papugujesz moje plany
Dobrze, że 256
skoro tarcze kwalifikują się do wymiany to co sobie sprawisz? Jakie klocki?

Dobrze, że 256

Wylyź.
- fotograf
- Swój
- Posty: 852
- Rejestracja: 12 lip 2007, o 20:41
- Lokalizacja: Środa Wlkp.
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Fioletowa Corsa Borewicz - budowa X14XE 8V
tarcze narazie zakładam te co są, budżet studencki został wyczyszczony przez zakup i remont hampli (oba zaciski musiałem zregenerować bo gumy były w tragicznym stanie) i kół 14 cali, muszą na chwilę wystarczyć. Co do tarcz to niestety jakieś z tańszych, na pewno nie HART (60zł sztuka), nie wiem co to za firma ATM (50zł sztuka) ale pewnie padnie na Lemforder za 90zł sztuka, bo na ATE czy BREMBO nie starczy kasy. Klocki zostają te które były z zestawem.cwirus88 pisze: skoro tarcze kwalifikują się do wymiany to co sobie sprawisz? Jakie klocki?
EDIT:
Właśnie się dowiedziałem że ATM to Mikoda więc może nad nimi się zastanowię bo podobno cena/jakość jest dobra, co o nich sądzicie?
X12SZ+miniLambda ;-/
X12SZ+C16NZ+C18NZ+BLOS
X12SZ+13NB+13S+C14NZ+C14SE+C16SE+X16SZ+A15SMS= moje C14XE 8V
X12SZ+C16NZ+C18NZ+BLOS
X12SZ+13NB+13S+C14NZ+C14SE+C16SE+X16SZ+A15SMS= moje C14XE 8V

- cwirus88
- Nowy
- Posty: 320
- Rejestracja: 22 cze 2008, o 07:38
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Świętochłowice
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Fioletowa Corsa Borewicz - budowa X14XE 8V
właśnie przed chwilą je zamówiłemfotograf pisze:Właśnie się dowiedziałem że ATM to Mikoda więc może nad nimi się zastanowię bo podobno cena/jakość jest dobra, co o nich sądzicie?

Wylyź.
- fotograf
- Swój
- Posty: 852
- Rejestracja: 12 lip 2007, o 20:41
- Lokalizacja: Środa Wlkp.
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Fioletowa Corsa Borewicz - budowa X14XE 8V
Dzięki za podpowiedzi
w takim razie będą Mikody, założyłem też zakupione koła 14 cali, foto z "podróży" :

Padło na stare Micheliny MXT 175/65 R14, dla porównania z 13 calami na aucie :

i obok auta
, różnica dość znaczna :

I aktualny wygląd przybrudzonej corsy :


Jednak czarna stal to to co mi się podoba
, odczucia po zmianie kół niezbyt pozytywne, kręci się delikatnie ciężej, delikatnie na przyspieszeniu się pogorszyło i nie mają do tego rewelacyjnej przyczepności
podejrzewam że wiek opon i stan bieżnika (4mm) robią swoje, ale na ten sezon musi wystarczyć. A i jak by hamowała gorzej
Ale w przygotowaniu są już duże heble, dzisiaj oczyszczone, we wtorek dostane farbę od Miha i w środę zakładam, no i to co było zaciskom potrzebne
:



Padło na stare Micheliny MXT 175/65 R14, dla porównania z 13 calami na aucie :

i obok auta


I aktualny wygląd przybrudzonej corsy :


Jednak czarna stal to to co mi się podoba



Ale w przygotowaniu są już duże heble, dzisiaj oczyszczone, we wtorek dostane farbę od Miha i w środę zakładam, no i to co było zaciskom potrzebne


X12SZ+miniLambda ;-/
X12SZ+C16NZ+C18NZ+BLOS
X12SZ+13NB+13S+C14NZ+C14SE+C16SE+X16SZ+A15SMS= moje C14XE 8V
X12SZ+C16NZ+C18NZ+BLOS
X12SZ+13NB+13S+C14NZ+C14SE+C16SE+X16SZ+A15SMS= moje C14XE 8V

- Sław
- Nowy
- Posty: 286
- Rejestracja: 2 paź 2006, o 12:44
- Lokalizacja: Poznań
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Fioletowa Corsa Borewicz - budowa X14XE 8V
Fotograf polecam Ci zaciski wypiaskować i wymalować proszkiem, mam namiar na firmę z Poznania w której kosztowało mnie to 50zł łącznie.
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Re: Fioletowa Corsa Borewicz - budowa X14XE 8V
za 50, dobra cena. szkoda czasu na czyszczenie i malowanie samemu. napewno proszek bedzie trwalszy
- -=m&m=-
- Website Admin
- Posty: 4925
- Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
- Podziękował;: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
- Kontakt:
Re: Fioletowa Corsa Borewicz - budowa X14XE 8V
przejrzałem ostanie dwie strony żeby nadrobić troche zaległości i jestes fotograf mistrzem w pisaniu długich postów
montaz 256 to jeden z najlepszych modów jakie można zrobić w corsie
zacznij wyrabiac w sobie odruch patrzenia w wsteczne lusterko przy hamowaniu 

montaz 256 to jeden z najlepszych modów jakie można zrobić w corsie


"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
- fotograf
- Swój
- Posty: 852
- Rejestracja: 12 lip 2007, o 20:41
- Lokalizacja: Środa Wlkp.
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Fioletowa Corsa Borewicz - budowa X14XE 8V
ano się przekonałem na własnej skórze - babrania ze szlifierką i wiertarką cała masa, ale człowiek bogatszy o doświadczeniePorszak pisze:za 50, dobra cena. szkoda czasu na czyszczenie i malowanie samemu. napewno proszek bedzie trwalszy

brak konkretnych modów (które ostatnio zapanowały na forum - i bardzo dobrze! ) nadrabiam słowami-=m&m=- pisze:jestes fotograf mistrzem w pisaniu długich postów![]()

Ale do rzeczy - dzisiaj w końcu założone hamulce 256, bez przygód się nie obyło ale nie będę się rozpisywał bo jeszcze kreskę od Majka dostanę za pierdoły w temacie


No i dyskretnie kuka spod felg czerwień zaciskowa (podziękowania dla Miha za farbę i nagranie zestawu hebli



hamowanie o niebo lepsze ale corsa już tak fajnie nie przyspiesza

X12SZ+miniLambda ;-/
X12SZ+C16NZ+C18NZ+BLOS
X12SZ+13NB+13S+C14NZ+C14SE+C16SE+X16SZ+A15SMS= moje C14XE 8V
X12SZ+C16NZ+C18NZ+BLOS
X12SZ+13NB+13S+C14NZ+C14SE+C16SE+X16SZ+A15SMS= moje C14XE 8V

- Mihó
- Nowy
- Posty: 498
- Rejestracja: 17 sty 2006, o 19:37
- Lokalizacja: Poznań
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Kontakt:
Re: Fioletowa Corsa Borewicz - budowa X14XE 8V
Hebelki 256 zawsze ładnie wypełniają wnętrze felgi
Mod na plus
Projekt będzie konkretny i fotograf rzeczowo podchodzi do tematu, więc dlaczego nie pomagać ?
Widzę, że pomysłowość autora jest na wysokim poziomie i wierzę, że dalsze prace będą utrzymane dalej w tym tonie.
?



To kto tu rządzibo jeszcze kreskę od Majka dostanę za pierdoły w temacie

Opel. Technik die begeistert
Corsa C Z18XE, Vectra B X18XE, Trabant 1.1, PTS 3.8 V6, Trabant 601
Corsa C Z18XE, Vectra B X18XE, Trabant 1.1, PTS 3.8 V6, Trabant 601
- fotograf
- Swój
- Posty: 852
- Rejestracja: 12 lip 2007, o 20:41
- Lokalizacja: Środa Wlkp.
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Fioletowa Corsa Borewicz - budowa X14XE 8V
-=m&m=- pisze:zacznij wyrabiac w sobie odruch patrzenia w wsteczne lusterko przy hamowaniu


m&m wykrakałeś


Fakt, że była ulewa, ale nie zachował odpowiedniej odległości i się zagapił jak hamowałem (nie było to ostre hamowanie).
Efekt : Wgnieciona klapa (to co widać + przy zawiasie), pogięty pas tylni (przy robieniu blacharki był wymieniany na nowy


Jedyny plus jest taki że podłoga w bagażniku okazała się być zgnita i będzie przynajmniej połatana świeżą blachą.
Ogólnie dzień do d$#y

X12SZ+miniLambda ;-/
X12SZ+C16NZ+C18NZ+BLOS
X12SZ+13NB+13S+C14NZ+C14SE+C16SE+X16SZ+A15SMS= moje C14XE 8V
X12SZ+C16NZ+C18NZ+BLOS
X12SZ+13NB+13S+C14NZ+C14SE+C16SE+X16SZ+A15SMS= moje C14XE 8V

-
- Nowy
- Posty: 170
- Rejestracja: 19 maja 2008, o 13:19
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Fioletowa Corsa Borewicz - budowa X14XE 8V
No współczucie fotograf, nieraz tak jednak bywa nieostrożność kierowców ale coż na to poradzimy
...
Wierzę że z Twoimi chęciami i zaparciem wszystko szybko ogarniesz i wszystko będzie zrobione ;]
Także powodzenia i czekamy na fotki ;]

Wierzę że z Twoimi chęciami i zaparciem wszystko szybko ogarniesz i wszystko będzie zrobione ;]
Także powodzenia i czekamy na fotki ;]
- Porszak
- Support Team Leader
- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Re: Fioletowa Corsa Borewicz - budowa X14XE 8V
pozostaje zyczyc zeby przyslowie nie ma tego zlego, co by na dobre nie wyszlo sie sprawdzilo
- RotkiV
- Swój
- Posty: 522
- Rejestracja: 27 lut 2008, o 13:38
- Imię: Wiktor
- Lokalizacja: Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Fioletowa Corsa Borewicz - budowa X14XE 8V
ehhh
prosze Cie tylko nie mow mi ze i ty odpadniesz ze zlotu ?
4-paka jestem Ci winien

prosze Cie tylko nie mow mi ze i ty odpadniesz ze zlotu ?
4-paka jestem Ci winien

- Bear_
- Weteran
- Posty: 1807
- Rejestracja: 29 mar 2007, o 21:53
- Imię: Arek
- Lokalizacja: .:ZzA Winkla:.
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
- Kontakt:
Re: Fioletowa Corsa Borewicz - budowa X14XE 8V
Fotograf, masz tera bynajmniej pretekst do wywalenia wycieraczki i zamka



- fotograf
- Swój
- Posty: 852
- Rejestracja: 12 lip 2007, o 20:41
- Lokalizacja: Środa Wlkp.
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Fioletowa Corsa Borewicz - budowa X14XE 8V
spokojnie, na zlot przyjadę choć by i pogniecioną corsąRotkiV pisze:ehhh![]()
prosze Cie tylko nie mow mi ze i ty odpadniesz ze zlotu ?

Niestety nie zdarzę zmienić silnika i na zlocie będzie jeszcze C14SE w budzie

co to to nieBear_ pisze:Fotograf, masz tera bynajmniej pretekst do wywalenia wycieraczki i zamka![]()


X12SZ+miniLambda ;-/
X12SZ+C16NZ+C18NZ+BLOS
X12SZ+13NB+13S+C14NZ+C14SE+C16SE+X16SZ+A15SMS= moje C14XE 8V
X12SZ+C16NZ+C18NZ+BLOS
X12SZ+13NB+13S+C14NZ+C14SE+C16SE+X16SZ+A15SMS= moje C14XE 8V

- Marcin99
- Nowy
- Posty: 485
- Rejestracja: 22 gru 2003, o 20:41
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Fioletowa Corsa Borewicz - budowa X14XE 8V
U szkoda corsiny, a może przy okazji naprawy wystarczy funduszy na pomalowanie zderzaków w kolor 

- Wydra9
- Użytkownik Premium
- Posty: 818
- Rejestracja: 22 maja 2009, o 23:14
- Imię: Rafał
- Model auta: Corsa B
- Silnik: C20NE
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Re: Fioletowa Corsa Borewicz - budowa X14XE 8V
Przeglądam ten wątek i jestem pod wrażeniem
Mam silnik x12sz i też chciałbym sobie taki kolektor z wielopunktowym wtryskiem założyć. Moje pytanie brzmi jak podłączyć wielopunktowy wtrysk?? (Bo chyba coś przeoczyłem) i jaki kolektor pasował by do mojego bloku niestety nie mam takiego pojęcia jak wy
więc sam tego nie ogarnę 



- fotograf
- Swój
- Posty: 852
- Rejestracja: 12 lip 2007, o 20:41
- Lokalizacja: Środa Wlkp.
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Fioletowa Corsa Borewicz - budowa X14XE 8V
No to kotleta odgrzałeś
Przeoczyłeś fakt, że jeśli chcesz mieć wielopunktowy wtrysk to trzeba zmienić głowicę. Jeśli chcesz zostać przy X12SZ to w grę wchodzi zmiana wałka choć by na ten z C16NZ i wymiana przpustnicy i ssącego też na X16SZ / X16SZR. Ewentualnie C16NZ ale z dorabianiem mocowania pod EGR'a. Ale to akurat jest na zdjęciach w moim wątku

Przeoczyłeś fakt, że jeśli chcesz mieć wielopunktowy wtrysk to trzeba zmienić głowicę. Jeśli chcesz zostać przy X12SZ to w grę wchodzi zmiana wałka choć by na ten z C16NZ i wymiana przpustnicy i ssącego też na X16SZ / X16SZR. Ewentualnie C16NZ ale z dorabianiem mocowania pod EGR'a. Ale to akurat jest na zdjęciach w moim wątku

X12SZ+miniLambda ;-/
X12SZ+C16NZ+C18NZ+BLOS
X12SZ+13NB+13S+C14NZ+C14SE+C16SE+X16SZ+A15SMS= moje C14XE 8V
X12SZ+C16NZ+C18NZ+BLOS
X12SZ+13NB+13S+C14NZ+C14SE+C16SE+X16SZ+A15SMS= moje C14XE 8V

- Wydra9
- Użytkownik Premium
- Posty: 818
- Rejestracja: 22 maja 2009, o 23:14
- Imię: Rafał
- Model auta: Corsa B
- Silnik: C20NE
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Re: Fioletowa Corsa Borewicz - budowa X14XE 8V
kurcze myślałem ze wystarczy wymiana kolektora ssącego przepustnicy i wtryskiwaczy
No cóż a wysterowanie wtryskiwaczy?? nowy komputer?? a gdybym założył np komplet przepustnicy od 1.2 16v?? on chyba jest wielopunktowy... I np. dać komputer od tego silnika i poszerzyć wiązkę o kable do wtryskiwaczy?? (Jakby co to głośno myślę proszę się nie śmiać
)

