Fioletowa Corsa Borewicz - budowa X14XE 8V

Tuning Corsy - To forum ma na celu prezentację Waszych projektów, modyfikacji i tego wszystkiego co zrobiliście przy swoich Corsach aby poprawić fabrykę.
Awatar użytkownika
Porszak
Support Team Leader
Support Team Leader
Posty: 5671
Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
Imię: Marcin
Lokalizacja: EBE-Bełchatów
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Kontakt:

Re: Fioletowa Corsa Borewicz - budowa X14XE 8V

Post autor: Porszak »

jak bedziesz nagrzewnice wymienial to odzaluj sobie kase na ori, a nie zamiennik, bo ja kupilem zamiennik za 260 zamiast ori za 400. zamiennik jest mniejszy, gorzej grzeje, mimo wiekszego silnika, a szyby paruja bardziej niz dawniej.
moze nic nie uszkodziles tylko ze starosci cieknie, u mnie tak bylo
Obrazek
C16XE stage 0.5 158KM/195Nm
stage 0.75 :) 176KM/187Nm
Awatar użytkownika
fotograf
Swój
Posty: 852
Rejestracja: 12 lip 2007, o 20:41
Lokalizacja: Środa Wlkp.
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Fioletowa Corsa Borewicz - budowa X14XE 8V

Post autor: fotograf »

No to mnie Porszak ceną przygiąłeś :-?
Ja bym się zastanawiał nad takim zestawem :

http://allegro.pl/item578703309_nagrzew ... rsa_b.html

http://allegro.pl/item569241088_opel_co ... torem.html

tym bardziej że wentylator jak się rozgrzeje to sobie popiskuje (hałas jak by świerszcz tam siedział)
Co do zamienników trafiłem na 3 rodzaje na allegro o wymiarach :

164x180x36
155x180x36
155x180x22

i oczywiście wszystkie dedykowane do CB :-D ich cena nie przekracza 120zł
Ciekawe jakie wymiary ma ori nagrzewnica?

EDIT:
Tak się zastanawiam czy aby na pewno to od nagrzewnicy? Płyn jaki się zebrał w gąbce i dywaniku był raczej bezwonny i nie tłusty, może jakąś dziurą mi się woda leje do środka :-?

PS.Pozdrowienia dla pewnej Pani która pewnie przegląda właśnie forum :-P
X12SZ+miniLambda ;-/
X12SZ+C16NZ+C18NZ+BLOS
X12SZ+13NB+13S+C14NZ+C14SE+C16SE+X16SZ+A15SMS= moje C14XE 8V :-D
Awatar użytkownika
Porszak
Support Team Leader
Support Team Leader
Posty: 5671
Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
Imię: Marcin
Lokalizacja: EBE-Bełchatów
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Kontakt:

Re: Fioletowa Corsa Borewicz - budowa X14XE 8V

Post autor: Porszak »

fotograf pisze: i oczywiście wszystkie dedykowane do CB :-D ich cena nie przekracza 120zł
Ciekawe jakie wymiary ma ori nagrzewnica?

EDIT:
Tak się zastanawiam czy aby na pewno to od nagrzewnicy? Płyn jaki się zebrał w gąbce i dywaniku był raczej bezwonny i nie tłusty, może jakąś dziurą mi się woda leje do środka :-?
z wymiarami nie pomoge bo stara juz wywalilem. ale te ktore sa mniejsze niz ori maja jakies gabki i plastiki, kompensujace te niedobory wymiarow

plyn z nagrzewnicy bylby tlusty wiec upewnij sie. u mnie tez pod nogami pasazera bylo mokro(do tej pory nie wiem czemu, jak mialem zdjety plastik od kompa to po deszczowej nocy widzialem mokry slad po strozce wody, nigdy w czasie jazdy po mokrym taki slad sie nie pojawil), blizej drzwi, w sumie przy samym progu, ale nie dywanik, a gabka pod nim. sam dywanik z wierzchu byl suchy.
nagrzewnice kupilem nowa bo nie chcialoby mi sie znow wyciagac wszystkiego prac i suszyc.
Obrazek
C16XE stage 0.5 158KM/195Nm
stage 0.75 :) 176KM/187Nm
Awatar użytkownika
fotograf
Swój
Posty: 852
Rejestracja: 12 lip 2007, o 20:41
Lokalizacja: Środa Wlkp.
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Fioletowa Corsa Borewicz - budowa X14XE 8V

Post autor: fotograf »

Nadal nie wiem co tam leci - spróbowałem i nie smakuje jak płyn chłodniczy :zakrecony: przy jakimś ciepłym dniu muszę wszystko obejrzeć, może gdzieś się dziura w kaście zrobiła i leci.
Dzisiaj wielki dzień bo Corsa przeszła pierwszy przegląd techniczny na nowym silniku :-D niby nic wielkiego ale jak to Mihó określił żyję z corsą "na kocią łapę" i w dowód nigdzie nie jest wbite 1.4, ale mimo baaardzo dokładnego przeglądu nie było zastrzeżeń diagnosty :-D No i corsa przy okazji została umyta - jeszcze na zimowym felunku prezentuje się tak :

Obrazek

Fota foteli za dnia :

Obrazek

Zrobiłem też porządek z ogrzewaniem tylnej szyby, wycieraczką i spryskiwczem - chłopaki mieli rację że problem znalazłem we wiązce przy zawiasie - była tam masakra

Obrazek

ale wszystko już smiga jak powinno :oko:
X12SZ+miniLambda ;-/
X12SZ+C16NZ+C18NZ+BLOS
X12SZ+13NB+13S+C14NZ+C14SE+C16SE+X16SZ+A15SMS= moje C14XE 8V :-D
Awatar użytkownika
-=kLaRi=-
Support Team
Support Team
Posty: 3290
Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Fioletowa Corsa Borewicz - budowa X14XE 8V

Post autor: -=kLaRi=- »

pęknięcie w standardowym miejscu :) u mnie też tak było :)
Kiedyś CORSCHE :) Corsa B 1994 c20xe... :)
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy :D
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
Awatar użytkownika
Porszak
Support Team Leader
Support Team Leader
Posty: 5671
Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
Imię: Marcin
Lokalizacja: EBE-Bełchatów
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Kontakt:

Re: Fioletowa Corsa Borewicz - budowa X14XE 8V

Post autor: Porszak »

no u mnie wygladalo lepiej, ale i tak nie dzialalo nic na klapie bagaznika.

u na sna kopalni jest stacja kontroli znana z bardzo szczegolowych i drobiazgowych przegladow, ciekawe czy by ywkopali co tam u Ciebie siedzi heh
Obrazek
C16XE stage 0.5 158KM/195Nm
stage 0.75 :) 176KM/187Nm
Awatar użytkownika
fotograf
Swój
Posty: 852
Rejestracja: 12 lip 2007, o 20:41
Lokalizacja: Środa Wlkp.
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Fioletowa Corsa Borewicz - budowa X14XE 8V

Post autor: fotograf »

Nowe zabawki się pojawiły :grin: nic poważnego ale i tak cieszy :

1. Puszka filtra powietrza od Astry F 1.6 w cenie 5zł - zakupiona w celu zrobienia z niej obudowy dla stożka żeby nie zasysał ciepłego powietrza (z ciekawości wsadziłem w niego czujnik od termometru i w obecną pogodę w trakcie jazdy temp powietrza ok 3st to po kilku minutach w korku sięga 40st). Jak widać mały zonk bo pucha jest ogromna a miejsca mało, porównanie do oryginalnej z CB :

Obrazek

A tutaj przymiarki na aucie :

Obrazek,Obrazek,Obrazek

dużo trzeba będzie ciąć i spawać ale może uda się ogarnąć chyba że prędzej zrobię zamykaną klapkę na stożek

2. Listwa z wtryskami z X18XE, kupiona tylko dla samego zaworka który u mnie przecieka

Obrazek

Zainteresowały mnie wtryski, mają 2 otwory do rozpylania paliwa ale niestety wydajność to aż 250 więc w porównaniu do moich standardowych 1.4/1.6 180 pewnie by zalewały choć korci mnie żeby zobaczyć jak by to było :-P Tak wyglądają te otworki :

Obrazek

i jeszcze opis gościa z allegro który sprzedaje takie same jako super tunning :grin: :
http://www.allegro.pl/item582626332_c20 ... tnica.html

3. Rura dolotu powietrza X18XE na wejścia fi 70 pod nowy dolot (w środku niestety fi 60 ale chociaż gładka powierzchnia), miałem nadzieję że wykorzystam też czujnik od temp. zasysanego powietrza bo mój trochę nie domaga ale ten z wyglądu jest zupełnie inny :-? zna ktoś parametry tych czujników? Można je jakoś sprawdzić?

Obrazek,Obrazek
X12SZ+miniLambda ;-/
X12SZ+C16NZ+C18NZ+BLOS
X12SZ+13NB+13S+C14NZ+C14SE+C16SE+X16SZ+A15SMS= moje C14XE 8V :-D
Awatar użytkownika
AdamXXL
Post Mistrz
Posty: 2554
Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
Lokalizacja: Bolesławiec
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Fioletowa Corsa Borewicz - budowa X14XE 8V

Post autor: AdamXXL »

czujnik jest inny (ma inną charakterystykę) pod ecu siemensa
Obrazek.. Wybierz sobie cel, a potem idź... idź pod prąd
Awatar użytkownika
fotograf
Swój
Posty: 852
Rejestracja: 12 lip 2007, o 20:41
Lokalizacja: Środa Wlkp.
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Fioletowa Corsa Borewicz - budowa X14XE 8V

Post autor: fotograf »

Dzięki Adam za odpowiedź, Mihó mi dzisiaj to samo napisał. W X18XE jest dioda krzemowa a w C14SE termistor, jeszcze tylko czekam aż znajdzie jaki ma być konkretnie i w przyszłym tygodniu szukam po elektronicznych sklepach :oko:
X12SZ+miniLambda ;-/
X12SZ+C16NZ+C18NZ+BLOS
X12SZ+13NB+13S+C14NZ+C14SE+C16SE+X16SZ+A15SMS= moje C14XE 8V :-D
Awatar użytkownika
fotograf
Swój
Posty: 852
Rejestracja: 12 lip 2007, o 20:41
Lokalizacja: Środa Wlkp.
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Fioletowa Corsa Borewicz - budowa X14XE 8V

Post autor: fotograf »

Post po postem ale temat spadł już na 2 stronę więc delikatnie podbijam :oko:
Jako że modzenie corsy zaczełem od d#@% strony bo od silnika i żeby złego przykładu nie dawać kupiłem hamulce 256mm, cały komplet, klocków jest dużo ale tarcze z grubością 21,6mm kwalifikują się do szybkiej wymiany. Miałem nadzieję, że uda mi się to założyć na fele 13 cali i dystanse 20mm które znalazłem na aucie po poprzednim właścicielu ale niestety felgi nie wchodzą, musiał by być dystans 40mm i delikatnie zacisk podszlifowany, więc zakupiłem koła 14 cali. Narazie foty hamulców :

Obrazek

porównanie obecnych niewentylowanych :

Obrazek

i założone na przymiarkę na corse plus dystans 20mm :

Obrazek
X12SZ+miniLambda ;-/
X12SZ+C16NZ+C18NZ+BLOS
X12SZ+13NB+13S+C14NZ+C14SE+C16SE+X16SZ+A15SMS= moje C14XE 8V :-D
Awatar użytkownika
cwirus88
Nowy
Posty: 320
Rejestracja: 22 cze 2008, o 07:38
Imię: Michał
Lokalizacja: Świętochłowice
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Fioletowa Corsa Borewicz - budowa X14XE 8V

Post autor: cwirus88 »

Ja nie moge!!! Papugujesz moje plany :-P

Dobrze, że 256 :)2 skoro tarcze kwalifikują się do wymiany to co sobie sprawisz? Jakie klocki?
Wylyź.
Awatar użytkownika
fotograf
Swój
Posty: 852
Rejestracja: 12 lip 2007, o 20:41
Lokalizacja: Środa Wlkp.
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Fioletowa Corsa Borewicz - budowa X14XE 8V

Post autor: fotograf »

cwirus88 pisze: skoro tarcze kwalifikują się do wymiany to co sobie sprawisz? Jakie klocki?
tarcze narazie zakładam te co są, budżet studencki został wyczyszczony przez zakup i remont hampli (oba zaciski musiałem zregenerować bo gumy były w tragicznym stanie) i kół 14 cali, muszą na chwilę wystarczyć. Co do tarcz to niestety jakieś z tańszych, na pewno nie HART (60zł sztuka), nie wiem co to za firma ATM (50zł sztuka) ale pewnie padnie na Lemforder za 90zł sztuka, bo na ATE czy BREMBO nie starczy kasy. Klocki zostają te które były z zestawem.

EDIT:
Właśnie się dowiedziałem że ATM to Mikoda więc może nad nimi się zastanowię bo podobno cena/jakość jest dobra, co o nich sądzicie?
X12SZ+miniLambda ;-/
X12SZ+C16NZ+C18NZ+BLOS
X12SZ+13NB+13S+C14NZ+C14SE+C16SE+X16SZ+A15SMS= moje C14XE 8V :-D
Awatar użytkownika
Sław
Nowy
Posty: 286
Rejestracja: 2 paź 2006, o 12:44
Lokalizacja: Poznań
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Fioletowa Corsa Borewicz - budowa X14XE 8V

Post autor: Sław »

Letis ma Mikody i sobie chwali.
Awatar użytkownika
cwirus88
Nowy
Posty: 320
Rejestracja: 22 cze 2008, o 07:38
Imię: Michał
Lokalizacja: Świętochłowice
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Fioletowa Corsa Borewicz - budowa X14XE 8V

Post autor: cwirus88 »

fotograf pisze:Właśnie się dowiedziałem że ATM to Mikoda więc może nad nimi się zastanowię bo podobno cena/jakość jest dobra, co o nich sądzicie?
właśnie przed chwilą je zamówiłem :-P
Wylyź.
Awatar użytkownika
fotograf
Swój
Posty: 852
Rejestracja: 12 lip 2007, o 20:41
Lokalizacja: Środa Wlkp.
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Fioletowa Corsa Borewicz - budowa X14XE 8V

Post autor: fotograf »

Dzięki za podpowiedzi :-D w takim razie będą Mikody, założyłem też zakupione koła 14 cali, foto z "podróży" :

Obrazek

Padło na stare Micheliny MXT 175/65 R14, dla porównania z 13 calami na aucie :

Obrazek

i obok auta :grin: , różnica dość znaczna :

Obrazek

I aktualny wygląd przybrudzonej corsy :

Obrazek

Obrazek

Jednak czarna stal to to co mi się podoba :twisted: , odczucia po zmianie kół niezbyt pozytywne, kręci się delikatnie ciężej, delikatnie na przyspieszeniu się pogorszyło i nie mają do tego rewelacyjnej przyczepności :zakrecony: podejrzewam że wiek opon i stan bieżnika (4mm) robią swoje, ale na ten sezon musi wystarczyć. A i jak by hamowała gorzej :psychol:

Ale w przygotowaniu są już duże heble, dzisiaj oczyszczone, we wtorek dostane farbę od Miha i w środę zakładam, no i to co było zaciskom potrzebne :oko: :

Obrazek
X12SZ+miniLambda ;-/
X12SZ+C16NZ+C18NZ+BLOS
X12SZ+13NB+13S+C14NZ+C14SE+C16SE+X16SZ+A15SMS= moje C14XE 8V :-D
Awatar użytkownika
Sław
Nowy
Posty: 286
Rejestracja: 2 paź 2006, o 12:44
Lokalizacja: Poznań
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Fioletowa Corsa Borewicz - budowa X14XE 8V

Post autor: Sław »

Fotograf polecam Ci zaciski wypiaskować i wymalować proszkiem, mam namiar na firmę z Poznania w której kosztowało mnie to 50zł łącznie.
Awatar użytkownika
Porszak
Support Team Leader
Support Team Leader
Posty: 5671
Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
Imię: Marcin
Lokalizacja: EBE-Bełchatów
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Kontakt:

Re: Fioletowa Corsa Borewicz - budowa X14XE 8V

Post autor: Porszak »

za 50, dobra cena. szkoda czasu na czyszczenie i malowanie samemu. napewno proszek bedzie trwalszy
Obrazek
C16XE stage 0.5 158KM/195Nm
stage 0.75 :) 176KM/187Nm
Awatar użytkownika
-=m&m=-
Website Admin
Website Admin
Posty: 4925
Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
Imię: Michał
Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
Podziękował;: 7 razy
Otrzymał podziękowań: 12 razy
Kontakt:

Re: Fioletowa Corsa Borewicz - budowa X14XE 8V

Post autor: -=m&m=- »

przejrzałem ostanie dwie strony żeby nadrobić troche zaległości i jestes fotograf mistrzem w pisaniu długich postów :grin:

montaz 256 to jeden z najlepszych modów jakie można zrobić w corsie :)2 zacznij wyrabiac w sobie odruch patrzenia w wsteczne lusterko przy hamowaniu :-D
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
Awatar użytkownika
fotograf
Swój
Posty: 852
Rejestracja: 12 lip 2007, o 20:41
Lokalizacja: Środa Wlkp.
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Fioletowa Corsa Borewicz - budowa X14XE 8V

Post autor: fotograf »

Porszak pisze:za 50, dobra cena. szkoda czasu na czyszczenie i malowanie samemu. napewno proszek bedzie trwalszy
ano się przekonałem na własnej skórze - babrania ze szlifierką i wiertarką cała masa, ale człowiek bogatszy o doświadczenie :oko:
-=m&m=- pisze:jestes fotograf mistrzem w pisaniu długich postów :grin:
brak konkretnych modów (które ostatnio zapanowały na forum - i bardzo dobrze! ) nadrabiam słowami :-P

Ale do rzeczy - dzisiaj w końcu założone hamulce 256, bez przygód się nie obyło ale nie będę się rozpisywał bo jeszcze kreskę od Majka dostanę za pierdoły w temacie :grin:

Obrazek

No i dyskretnie kuka spod felg czerwień zaciskowa (podziękowania dla Miha za farbę i nagranie zestawu hebli :)2 ) :

Obrazek,Obrazek

hamowanie o niebo lepsze ale corsa już tak fajnie nie przyspiesza :placz: czas wrzucać 1.6 ...
X12SZ+miniLambda ;-/
X12SZ+C16NZ+C18NZ+BLOS
X12SZ+13NB+13S+C14NZ+C14SE+C16SE+X16SZ+A15SMS= moje C14XE 8V :-D
Awatar użytkownika
Mihó
Nowy
Posty: 498
Rejestracja: 17 sty 2006, o 19:37
Lokalizacja: Poznań
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 1 raz
Kontakt:

Re: Fioletowa Corsa Borewicz - budowa X14XE 8V

Post autor: Mihó »

Hebelki 256 zawsze ładnie wypełniają wnętrze felgi ;) Mod na plus :) Projekt będzie konkretny i fotograf rzeczowo podchodzi do tematu, więc dlaczego nie pomagać ? :) Widzę, że pomysłowość autora jest na wysokim poziomie i wierzę, że dalsze prace będą utrzymane dalej w tym tonie.
bo jeszcze kreskę od Majka dostanę za pierdoły w temacie
To kto tu rządzi :P ?
Opel. Technik die begeistert
Corsa C Z18XE, Vectra B X18XE, Trabant 1.1, PTS 3.8 V6, Trabant 601
Awatar użytkownika
fotograf
Swój
Posty: 852
Rejestracja: 12 lip 2007, o 20:41
Lokalizacja: Środa Wlkp.
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Fioletowa Corsa Borewicz - budowa X14XE 8V

Post autor: fotograf »

-=m&m=- pisze:zacznij wyrabiac w sobie odruch patrzenia w wsteczne lusterko przy hamowaniu :-D
Obrazek
Obrazek

m&m wykrakałeś :bardzozly: miała być aktualizacja modów bo trochę się pozmieniało ale wyszło jak wyszło. Wracając dzisiaj do domu, koleś wjechał we mnie Partnerem. Oczywiście jechał autem formowym :zakrecony:
Fakt, że była ulewa, ale nie zachował odpowiedniej odległości i się zagapił jak hamowałem (nie było to ostre hamowanie).
Efekt : Wgnieciona klapa (to co widać + przy zawiasie), pogięty pas tylni (przy robieniu blacharki był wymieniany na nowy :zakrecony: ), pociągnięta podłoga w bagażniku, złamany zderzak i chyba nawet prawy błotnik się lekko zdeformował :)11
Jedyny plus jest taki że podłoga w bagażniku okazała się być zgnita i będzie przynajmniej połatana świeżą blachą.
Ogólnie dzień do d$#y :bardzozly:
X12SZ+miniLambda ;-/
X12SZ+C16NZ+C18NZ+BLOS
X12SZ+13NB+13S+C14NZ+C14SE+C16SE+X16SZ+A15SMS= moje C14XE 8V :-D
tnj86
Nowy
Posty: 170
Rejestracja: 19 maja 2008, o 13:19
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Fioletowa Corsa Borewicz - budowa X14XE 8V

Post autor: tnj86 »

No współczucie fotograf, nieraz tak jednak bywa nieostrożność kierowców ale coż na to poradzimy :/...
Wierzę że z Twoimi chęciami i zaparciem wszystko szybko ogarniesz i wszystko będzie zrobione ;]
Także powodzenia i czekamy na fotki ;]
Awatar użytkownika
Porszak
Support Team Leader
Support Team Leader
Posty: 5671
Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
Imię: Marcin
Lokalizacja: EBE-Bełchatów
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Kontakt:

Re: Fioletowa Corsa Borewicz - budowa X14XE 8V

Post autor: Porszak »

pozostaje zyczyc zeby przyslowie nie ma tego zlego, co by na dobre nie wyszlo sie sprawdzilo
Obrazek
C16XE stage 0.5 158KM/195Nm
stage 0.75 :) 176KM/187Nm
Awatar użytkownika
RotkiV
Swój
Posty: 522
Rejestracja: 27 lut 2008, o 13:38
Imię: Wiktor
Lokalizacja: Bełchatów
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Fioletowa Corsa Borewicz - budowa X14XE 8V

Post autor: RotkiV »

ehhh :-?
prosze Cie tylko nie mow mi ze i ty odpadniesz ze zlotu ?
4-paka jestem Ci winien :-D
Awatar użytkownika
Bear_
Weteran
Posty: 1807
Rejestracja: 29 mar 2007, o 21:53
Imię: Arek
Lokalizacja: .:ZzA Winkla:.
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 6 razy
Kontakt:

Re: Fioletowa Corsa Borewicz - budowa X14XE 8V

Post autor: Bear_ »

Fotograf, masz tera bynajmniej pretekst do wywalenia wycieraczki i zamka :-D :-D
Obrazek
- Była CB C16XE -> C18XE Smallblock 2 - 140 PS, 183 Nm
- Jest Astra H Caravan Z19DTH OPC Line - 205 PS, 411 Nm

PAMIĘTAJ, wymieniaj świece!
Awatar użytkownika
fotograf
Swój
Posty: 852
Rejestracja: 12 lip 2007, o 20:41
Lokalizacja: Środa Wlkp.
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Fioletowa Corsa Borewicz - budowa X14XE 8V

Post autor: fotograf »

RotkiV pisze:ehhh :-?
prosze Cie tylko nie mow mi ze i ty odpadniesz ze zlotu ?
spokojnie, na zlot przyjadę choć by i pogniecioną corsą :oko: można nią jeździć więc na pewno będę.
Niestety nie zdarzę zmienić silnika i na zlocie będzie jeszcze C14SE w budzie :(
Bear_ pisze:Fotograf, masz tera bynajmniej pretekst do wywalenia wycieraczki i zamka :-D :-D
co to to nie :-D nie przepadam za tym, a wycieraczka to bardzo pożyteczna rzecz :-P
X12SZ+miniLambda ;-/
X12SZ+C16NZ+C18NZ+BLOS
X12SZ+13NB+13S+C14NZ+C14SE+C16SE+X16SZ+A15SMS= moje C14XE 8V :-D
Awatar użytkownika
Marcin99
Nowy
Posty: 485
Rejestracja: 22 gru 2003, o 20:41
Lokalizacja: okolice Krakowa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Fioletowa Corsa Borewicz - budowa X14XE 8V

Post autor: Marcin99 »

U szkoda corsiny, a może przy okazji naprawy wystarczy funduszy na pomalowanie zderzaków w kolor ;)
Awatar użytkownika
Wydra9
Użytkownik Premium
Posty: 818
Rejestracja: 22 maja 2009, o 23:14
Imię: Rafał
Model auta: Corsa B
Silnik: C20NE
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 10 razy
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Re: Fioletowa Corsa Borewicz - budowa X14XE 8V

Post autor: Wydra9 »

Przeglądam ten wątek i jestem pod wrażeniem :D Mam silnik x12sz i też chciałbym sobie taki kolektor z wielopunktowym wtryskiem założyć. Moje pytanie brzmi jak podłączyć wielopunktowy wtrysk?? (Bo chyba coś przeoczyłem) i jaki kolektor pasował by do mojego bloku niestety nie mam takiego pojęcia jak wy :( więc sam tego nie ogarnę :)
Awatar użytkownika
fotograf
Swój
Posty: 852
Rejestracja: 12 lip 2007, o 20:41
Lokalizacja: Środa Wlkp.
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Fioletowa Corsa Borewicz - budowa X14XE 8V

Post autor: fotograf »

No to kotleta odgrzałeś :grin:
Przeoczyłeś fakt, że jeśli chcesz mieć wielopunktowy wtrysk to trzeba zmienić głowicę. Jeśli chcesz zostać przy X12SZ to w grę wchodzi zmiana wałka choć by na ten z C16NZ i wymiana przpustnicy i ssącego też na X16SZ / X16SZR. Ewentualnie C16NZ ale z dorabianiem mocowania pod EGR'a. Ale to akurat jest na zdjęciach w moim wątku :oko:
X12SZ+miniLambda ;-/
X12SZ+C16NZ+C18NZ+BLOS
X12SZ+13NB+13S+C14NZ+C14SE+C16SE+X16SZ+A15SMS= moje C14XE 8V :-D
Awatar użytkownika
Wydra9
Użytkownik Premium
Posty: 818
Rejestracja: 22 maja 2009, o 23:14
Imię: Rafał
Model auta: Corsa B
Silnik: C20NE
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 10 razy
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Re: Fioletowa Corsa Borewicz - budowa X14XE 8V

Post autor: Wydra9 »

kurcze myślałem ze wystarczy wymiana kolektora ssącego przepustnicy i wtryskiwaczy :( No cóż a wysterowanie wtryskiwaczy?? nowy komputer?? a gdybym założył np komplet przepustnicy od 1.2 16v?? on chyba jest wielopunktowy... I np. dać komputer od tego silnika i poszerzyć wiązkę o kable do wtryskiwaczy?? (Jakby co to głośno myślę proszę się nie śmiać :P)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze Projekty”