dzieki...
-=kLaRi=- pisze:czester 1 pisze:a przy silniku moze cos z Dbilsa, a jak sie okaze ze jest zdrowy to moze jakis witraczek
Może najpierw ogarnij ten sprzęt

apropos wiatraka - totalnie bez sensu ,nie lepiej od razu z20leta włożyć było!?!?
zawsze chcialem miec cos czego jest malo lub nie ma wcale

, na .uk jest tego tyle co u nas c20xe
pirat pisze:
ale on mowil o takim przylepianym do wszystko szyby i podlaczanym pod zapalniczke - zamiast klimy zeby dmuchal w buzke
nad takim rozwiazaniem tez bede musial pomyslec

, w srodku po odpaleniu momentalnie jest cieplo

, az boje sie lata...
Kotlin pisze:
Spalanie to zdecydowanie najlepsza sprawa w tym silniku asterka przy normalnej jezdzie 14,5
nie mam licznika zeby to sprawdzic ale u mnie bedzie podobnie, pali wiecej niz suka z 4x4
Aro pisze:ciekawe jakie czasy będziesz kręcił na następnym zlocie
coby nie gorzej jak z 1.0
Staneq pisze:
@Czester Ty się teraz tylko nie zabij
PS. teraz całą corse maźnij na niebieski OPC

moja mi zapowiedziala za jak sie dowie ze zadupcam to mi wszystkie kable pod maska potnie

, a kolor bedzie jak ja porysuje lub poobijam
dobra czego jeszcze nie bylo:
pedal gazu z astry
omawiana wczesniej pompa hamulcowa z 1.3 cdti
fotele z astry
nie mam nawet czasu kiedy go porzadnie umyc i wyczyscic srodek, tak pewnie zostanie do wiosny
pod maska


na zewnatrz oprocz kolek nic sie nie zmienilo, przod troche trzeba bylo podniesc, ale i tak z wiosny planuje przod poszerzyc


filmiku nie mial kto krecic

, ale z czasem wrzuce
za miesiac jestem umowiony na wymiane tlumika w MG, bedzie juz przygotowany pod fi60, zastanawiam sie czy nie dac samej koncowki na srodek tak jak tu
lecz obawiam sie ze beda straty mocy przez takie zakrety, czy nie lepiej wyciac dol z zapasu i puscic wszystko srodkiem??