Milo mi poinformowac ze wraz z Nowym Rokiem ruszyly prace przy Corsie w evolucji II
Na poczatek kilka zdjec a wiecej info bedzie pozniej.
Na poczatek troche spawania zeby kierownica byla po prawidlowej stronie..

oraz mocowania klatki






na dzien dzisiejszy wyglada tak:

A teraz kilka gratow jakie juz przyszly lub czekam na dostawe:
Zawieszenie
- Amortyzatorty przednie po poprzednim sezonie zostaly jeszcze bardziej utwardzone, wydluzone o 25mm oraz dodane zostaly dodatkowe sprezyny H&R. Na szutrach czasem dobijalo na krotkiej sprezynie wiec teraz sa dwie jedna 180mm o twardosci 70 i druga 100mm o twardosci 90. Do nich dobrana jest sila tlumienia amortyzatora.
- Amortyzatory tylnie to N-grupa model Rally z katalogu bilstein motorsport
- Sprezyny tyl od Astry GSI
- stabilizator przod tak jak poprzednio od CB GSI natomiast tyl orginalny tez GSI + stabilizator dodatkowy dorobiony z przedniego na wzor Whiteline jak w corsie Wow-a(zdjecie niebawem, maluje sie..)
- poliuretany ( wahacze przod, drazki reakcyjne, tylnia belka)



Hamulce
- przod i tyl z Astry GSI tarczowe (flansze na tyl z Mtech-a)
- hydrauliczny reczny K-Sport + dwusekcyjna pompa zeby zachowac uklad krzyzowy -
drobna zmiana na reczny z RRS
- nowe przewody, korektory RRS itp - przewody beda szly wewnatrz
Układ kierowniczy
- Nowa seryjna przekladnia bez wspomagania
- EPS
- szybki skret (prc steering quickener) sam jestem ciekaw jak to bedzie dzialalo
- kierownica OMP model WRC


Wnetrze
- flokowana deska ( uszkodzila sie troche przy dachowaniu)
- wbudowany metromierz i przygotowany schowek pod montaz skrzynki bezpiecznikow
- hebel + pare przelacznikow (wlacznik interkomu, sygnalu, starter, wentylator chlodnicy itp)
- shift light



Pozostale rzeczy jak lampy, chlodnica itp tez juz czekaja. Termin zakonczenia prac jest ambitny .. polowa marca .. Trzymajcie kciuki