Wizje czestera w srebnej CC OPC1

Tuning Corsy - To forum ma na celu prezentację Waszych projektów, modyfikacji i tego wszystkiego co zrobiliście przy swoich Corsach aby poprawić fabrykę.
Zablokowany
Awatar użytkownika
czester 1
Weteran
Posty: 1911
Rejestracja: 5 sty 2004, o 13:15
Lokalizacja: zabrze
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1

Post autor: czester 1 »

noi wyklepali mi wydeszech, zaraz inna kultura jazdy :grin: , ciszej i bardziej basowo :)

ObrazekObrazekObrazek

umiejscowienie tlumika zostawie na wiosne wraz z caloscia wydechu, ale chocby sama koncowka miala by byc na srodku to i tak bez ciecia zapasu sie nie obejdzie :-P

oraz nowe butki na zime SAVA S3 w rozmiarze 195/50/R15 oczywiscie na stali :-D , jazda na nich jest rewelacyjna, oczywiscie nie mam porownania do innych opon zimowych o takiej szerokosci ale jest mega super
Obrazek


a moze by tak wnetrze upiekszyc :-? - nakladki na tunel srodkowy z Tigry B

Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Krzy Krzy
Nowy
Posty: 399
Rejestracja: 17 mar 2009, o 22:12
Imię: Kamil
Lokalizacja: Kraków
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1

Post autor: Krzy Krzy »

Piękny ten wydech - porządna robota :)2
Masz jakieś fotki z zewnątrz, aby zobaczyć jak prezentuje się nowy wydech ?
Bóg dał nam nogi, abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na GLEBIE ...
Awatar użytkownika
S_Y_N_E_K
Świeżak
Posty: 41
Rejestracja: 7 sie 2009, o 22:19
Lokalizacja: Małkowice/Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1

Post autor: S_Y_N_E_K »

Gdybyś szukał "oryginalnych" srebrnych śrubek do tych uchwytów do tigry, to mam w zapasie, bo kupowałem do siebie i w salonie musiałem kupić 10 szt. bo tak są pakowane:/ Cena dość spora coś 5-7 zł jak dobrze pamiętam.
Super ta Twoja corsa:)

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
STELMI
Moderatorzy
Moderatorzy
Posty: 1331
Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
Imię: Piotr
Lokalizacja: Bydgoszcz
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 3 razy
Kontakt:

Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1

Post autor: STELMI »

a co to za zwężenie w wydechu pod zbiornikiem paliwa?
Awatar użytkownika
!markos
M A S T E R
Posty: 7632
Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
Imię: mihau
Lokalizacja: waw
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: !markos »

zapewne opcja pt. zrobmy sam koncowy tlumik i pol metra rury, a reszta na wiosne - co z reszta czester napisal
swoja droga nie ma to jak wydech robiony na profi gietarce, ktora zmniejsza srednice rur :zakrecony:
Obrazek
Awatar użytkownika
cwirus88
Nowy
Posty: 320
Rejestracja: 22 cze 2008, o 07:38
Imię: Michał
Lokalizacja: Świętochłowice
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1

Post autor: cwirus88 »

Co do opon - są mega zajebiste :grin: śmigam na nich 2 sezon i naprawdę świetnie się spisują.
Wylyź.
Awatar użytkownika
Porszak
Support Team Leader
Support Team Leader
Posty: 5671
Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
Imię: Marcin
Lokalizacja: EBE-Bełchatów
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Kontakt:

Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1

Post autor: Porszak »

ee cos mi sie nie chce wierzyc ze pracuja na gietarce zmniejszajacej srednice. a opony tez mam sa swietne
Obrazek
C16XE stage 0.5 158KM/195Nm
stage 0.75 :) 176KM/187Nm
Awatar użytkownika
marmi
Nowy
Posty: 245
Rejestracja: 19 mar 2008, o 00:26
Lokalizacja: K-ce
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1

Post autor: marmi »

No no bardzo ładnie się ten wydech prezentuje, o kapciach słyszałem pozytywne opinie wiec powinno się na nich dobrze toczyć...

Kajs ty znalazł te nakładki na tunel, bo ja szukam szukam i oferuja z całym tunelem środkowym...
Corsa C 1,7CDTI Z17DTH 101PS
Obrazek
Awatar użytkownika
czester 1
Weteran
Posty: 1911
Rejestracja: 5 sty 2004, o 13:15
Lokalizacja: zabrze
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1

Post autor: czester 1 »

Krzy Krzy pisze:Piękny ten wydech - porządna robota :)2
Masz jakieś fotki z zewnątrz, aby zobaczyć jak prezentuje się nowy wydech ?
podobnie jak stary, tylko pucha płaska i koncowki o wiekszej srednicy :oko:
!markos pisze: swoja droga nie ma to jak wydech robiony na profi gietarce, ktora zmniejsza srednice rur :zakrecony:
z tego co wiem to gietarki maja z trzpieniem sterowane numerycznie :pig:
marmi pisze: Kajs ty znalazł te nakładki na tunel, bo ja szukam szukam i oferuja z całym tunelem środkowym...
a tak przypadkowo trafilem na kolesia i sprzedal mi same nakladki :grin:
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=7963507


dobra nie ma juz tak cacy:
po trzy miesiecznej jezdzie (a wychodzilo tego ok 1,5 zbiornika na tydzien) bez wiekszych problemow, wczoraj silnik nagle odmowil posluszenstwa :-? .
po 15-sto minutowym postoju silnik nie chce odpalic, pracowal normalnie, nic sie nie dzialo, krece, krece i nic...
sprawdzamy swiece, iskra jest na kazdej, paliwo dochodzi, nie wiemy jak sie za to zabrac, wiec oddaje auto na warsztat.
podpinaja kompa, bledow duzo ale glownie przez elektryke, sprawdzaja kompresje i zonk :pig: . na pierwszych dwoch 6,5 na drugich po 3,5 :(, jutro sciagaja glowice i pewnie bedzie wyrok, fak...
Obrazek
Awatar użytkownika
nolack
Nowy
Posty: 272
Rejestracja: 15 lut 2007, o 12:50
Imię: Krzysiek
Lokalizacja: NowyDwórMazowiecki/Jabłonna
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1

Post autor: nolack »

No to faktycznie zonk :(
czy przyczyna mogło byc wczesniejsze bumm całosci ??

ps to w najdroższym wypadku pod turbo robisz??
www.corsaclub.pl/sklep NOWE I UŻYWANE CZĘŚCI DO OPLA
Awatar użytkownika
Tom
Nowy
Posty: 195
Rejestracja: 29 sty 2009, o 18:20
Lokalizacja: SJZ
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1

Post autor: Tom »

nie ciekawa sprawa.nie przegrzałeś go przypadkiem?
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Porszak
Support Team Leader
Support Team Leader
Posty: 5671
Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
Imię: Marcin
Lokalizacja: EBE-Bełchatów
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Kontakt:

Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1

Post autor: Porszak »

no to czekmay na info, ale moze to nic na dole skoro na wszystkich cyl tak polecialo. a moze tylko rozrzad sie przestawil czy cus.
Obrazek
C16XE stage 0.5 158KM/195Nm
stage 0.75 :) 176KM/187Nm
Awatar użytkownika
Kotlin
Swój
Posty: 936
Rejestracja: 25 lis 2004, o 22:21
Imię: Rafał
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 2 razy
Kontakt:

Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1

Post autor: Kotlin »

Uszczelka pod głowicą mialem to ja i wszyscy koledzy ktorzy maja X20xer-a :-D
Normalnie w świecie ja wyżarło u mnie auto akurat odpalało ale chodziło słabo.
Kup tą od leta sobie jest mocniejsza niby :-D

Nie zdazylo sie jeszcze w tych silnikach zeby padl dół nawet w rajdowkach
Obrazek
Awatar użytkownika
czester 1
Weteran
Posty: 1911
Rejestracja: 5 sty 2004, o 13:15
Lokalizacja: zabrze
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1

Post autor: czester 1 »

nie chcialem czekac az sprawa sie wyjasni i zakuplem potrzebne pierdolki

Obrazek

jednak wczoraj dowiedzialem sie ze (tak jak porszak pisal) przeskoczyl rozrzad przez kawalek wciagnietego paska klinowego (zerwal mi sie raz z 2 miesiace temu), ustawili na nowo i silnik odpalil :grin:

koles odrazu podejrzewal inna usterke niz uszczelka pod glowica, bo nie spotkal sie jeszcze aby na wszystkich garach nie bylo kompresji...
sprawdzili kompresje i na pierwszym 11 a na pozostalych ok.13, kotlin ile ten silnik powiniem miec??

bo zastanawiamy sie nad sciaganiem glowicy, napewno do wymiany uszczelki kolektorów klawiatury i nowy pasek rozrzadu.
Obrazek
Awatar użytkownika
nolack
Nowy
Posty: 272
Rejestracja: 15 lut 2007, o 12:50
Imię: Krzysiek
Lokalizacja: NowyDwórMazowiecki/Jabłonna
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1

Post autor: nolack »

No to miałes farta
ps czyzby rozrząd bezkolizyjny??
www.corsaclub.pl/sklep NOWE I UŻYWANE CZĘŚCI DO OPLA
Awatar użytkownika
Kotlin
Swój
Posty: 936
Rejestracja: 25 lis 2004, o 22:21
Imię: Rafał
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 2 razy
Kontakt:

Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1

Post autor: Kotlin »

Wiesz co chyba cos okolo wlasnie 13 jesli ma 11 na 4 cylindrze to wlasnie tam najczesciej siada uszczelka:)
Robiłes swap i nie zrobiłes rozrzadu??
Obrazek
Awatar użytkownika
Marcin99
Nowy
Posty: 485
Rejestracja: 22 gru 2003, o 20:41
Lokalizacja: okolice Krakowa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1

Post autor: Marcin99 »

A czy aby na tym co jest 11 nie zatrzymał się silnik na zaworach? Robili próbę olejową na tym cylindrze?
Może zawór jest skrzywiony troszkę i nie domyka się całkiem.
Awatar użytkownika
czester 1
Weteran
Posty: 1911
Rejestracja: 5 sty 2004, o 13:15
Lokalizacja: zabrze
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1

Post autor: czester 1 »

Kotlin pisze: Robiłes swap i nie zrobiłes rozrzadu??
a gdzie to wyczytales?, pisalem o tym na 11 stronie :oko:
Marcin99 pisze: A czy aby na tym co jest 11 nie zatrzymał się silnik na zaworach?
to by w ogole chyba nie bylo kompresji
Marcin99 pisze:
Robili próbę olejową na tym cylindrze?
nie
Marcin99 pisze: Może zawór jest skrzywiony troszkę i nie domyka się całkiem.
koles powiedzial ze watpliwa sprawa zeby sie lekko skrzywil na cienkim trzonku, jak jest strzal to dostaje od razu


rozrzad przeskoczyl na ssacym o 3 a na wydechowym o 2 zeby, mialem farta ze sie tak ustawil :grin:
sprawca zamieszania
Obrazek
corsa juz lata, zobaczymy dalej :oko:
aha kazdy po swapie pisze kogo tam skilowal, a jak bede pisal odwrotnie, bo tak mi latwiej :lol: . otoz dostalem ostatnio po dupie od Cayenne, no ale z silnikiem 4.8 turbo S.
1,2 jakos wygladalo :-D , potem byla miazga :lol:
Obrazek
Awatar użytkownika
kerni
Nowy
Posty: 237
Rejestracja: 8 cze 2008, o 16:40
Lokalizacja: kernigarage.pl
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1

Post autor: kerni »

czester 1 pisze:dostalem ostatnio po dupie od Cayenne, no ale z silnikiem 4.8 turbo S.
1,2 jakos wygladalo :-D , potem byla miazga :lol:
mnie skilowalo f430 na autostradzie w D :grin: ...najpierw minelem je jadac 200, puzniej jak gosci zobaczyl co go wyprzedzilo zredukowal i tyle go bylo widac :pig:
Obrazek
Awatar użytkownika
przyciaga
Moderatorzy
Moderatorzy
Posty: 1083
Rejestracja: 28 maja 2008, o 08:20
Imię: Ania
Lokalizacja: Częstochowa
Podziękował;: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1

Post autor: przyciaga »

czester 1 pisze:aha kazdy po swapie pisze kogo tam skilowal, a jak bede pisal odwrotnie, bo tak mi latwiej :lol: . otoz dostalem ostatnio po dupie od Cayenne, no ale z silnikiem 4.8 turbo S.
1,2 jakos wygladalo :-D , potem byla miazga :lol:
:-D popłakałam się :D :lol: Czester kiluj dalej :D
Każdego dnia rośnie liczba osób, które mogą mnie pocałować w d...

Pamiętaj, wymień świece.
Awatar użytkownika
czester 1
Weteran
Posty: 1911
Rejestracja: 5 sty 2004, o 13:15
Lokalizacja: zabrze
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1

Post autor: czester 1 »

przyciaga pisze:
czester 1 pisze:aha kazdy po swapie pisze kogo tam skilowal, a jak bede pisal odwrotnie, bo tak mi latwiej :lol: . otoz dostalem ostatnio po dupie od Cayenne, no ale z silnikiem 4.8 turbo S.
1,2 jakos wygladalo :-D , potem byla miazga :lol:
:-D popłakałam się :D :lol: Czester kiluj dalej :D
a tak niech wiedza, a co :lol:
Obrazek
mysle ze zasluguje na taki sticer :grin: , na przedni gril tez juz mam pomysl :)

z ciekawostek: wazylem ostatnio corse (bo chce to zalegalizowac) i wazy 1110 kg, wiec tyle samo co gsi :grin:
bede probowal do 1t zejsc, bedzie ciezko ale zobaczymy
:oko:


dalej: rozpurki od kolegi Kot z ocfc

przod Wiechers
Obrazek


tyl D&W
Obrazek

oczywiscie obie alu :-D


silowniki z omegi B
Obrazek

z racji tego ze udalo mi sie juz przytrzec kolektor :-? plyta pod silnik - oryginal

Obrazek

wiem za ma sie to nijak do odchudzania, ale z czasem bedzie tez alu :twisted:

niestety wszystko zaloze dopiero po rozstopach :-P
Obrazek
Awatar użytkownika
duzy
Świeżak
Posty: 55
Rejestracja: 30 sie 2008, o 20:37
Imię: Łukasz
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1

Post autor: duzy »

nie no Czester naklejka w sam raz pasuje jak by z tad byla :grin: ciekawe tylko jak panowie z bmw beda na to reagowac :twisted:
Nie liczy się samochód . . .
. . . liczy się kierowca :)
Awatar użytkownika
Tom
Nowy
Posty: 195
Rejestracja: 29 sty 2009, o 18:20
Lokalizacja: SJZ
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1

Post autor: Tom »

duzy pisze:ciekawe tylko jak panowie z bmw beda na to reagowac :twisted:
Zważywszy na procent zagazowanych 316i nie zdążą zareagowac, no, mogą się starac :-D
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
-=m&m=-
Website Admin
Website Admin
Posty: 4925
Rejestracja: 25 kwie 2004, o 17:33
Imię: Michał
Lokalizacja: Wrocław/Ziemia Obiecana
Podziękował;: 7 razy
Otrzymał podziękowań: 12 razy
Kontakt:

Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1

Post autor: -=m&m=- »

fajnie, że fura znów śmiga :)2 tylko jej nie popsuj przed zlotem teraz :lol:
"Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi."- Einstein Albert
Awatar użytkownika
marmi
Nowy
Posty: 245
Rejestracja: 19 mar 2008, o 00:26
Lokalizacja: K-ce
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1

Post autor: marmi »

Fajnie że zaczęła śmigac bo nie wyglądało to zbyt fajnie....

Odchudzanie przy tych zakupach to idzie chyba w dociążanie....

czeste ta płyta pod silnik jest plastikowa czy metalowa?? bo takowa wystepuje i mysle nad jej założeniem do mnie...
Corsa C 1,7CDTI Z17DTH 101PS
Obrazek
marcinpsk
Świeżak
Posty: 14
Rejestracja: 17 mar 2010, o 16:33
Lokalizacja: Legionowo
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1

Post autor: marcinpsk »

Mam pytanie co do swapa:
Gdzie sie podizala chlodnica oleju od tego silnika ??
Druga sprawa to to ze stozek widoczny na jednym z ostatnich zdjec to nienajlepsze rozwiazanie do tego silnika - zabija dolny zakres obrotow. Najlepsze rozwiazanie to seryjna pucha z filtrem k&n i jakims wiekszym lapaczem powietrza, lub dedykowany dolot dbilasa, ale to duzo drozsze rozwiazanie.
Jak juz bedziesz zwalal glowice to polecam zrobic porting kanalow oraz zeszlifowac calkowicie "fasolki" w kanalach wydechowych. Poprzwi to troche gore obrotow, bo spaliny beda lepiej oddawane w wydech przez co zmniejszy sie spalanie stukowe i ECU nie bedzie tak zaplonu opozniac.
Co do uszczelki pod glowica to zastanow sie nad zastosowaniem tej od Z20LET. Jest stalowa wiec przy upalaniu jejnie wydmucha tak predko. Pozatym jest z deka ciensza od seryjnej do XEV/XER, przez co kompresja pojdzie w gore a co z tym zwiazane moment obrotowy. Z wlasnego doswiadczenia wiem ze max moment zejdzie nizej.
Obrazek
Taki tam Z20LET z duzym + ;-)
Awatar użytkownika
czester 1
Weteran
Posty: 1911
Rejestracja: 5 sty 2004, o 13:15
Lokalizacja: zabrze
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1

Post autor: czester 1 »

duzy pisze:nie no Czester naklejka w sam raz pasuje jak by z tad byla :grin: ciekawe tylko jak panowie z bmw beda na to reagowac :twisted:
Tom pisze:Zważywszy na procent zagazowanych 316i nie zdążą zareagowac, no, mogą się starac :-D
noi musze was zmartwic, bo to kierowcy opli najbardziej reaguja :grin: , jakos probuja dotrzymac mi tempa :lol:
-=m&m=- pisze: tylko jej nie popsuj przed zlotem teraz :lol:
oby, bo juz zaczyna znow sie cos dziac :-?
marmi pisze: czeste ta płyta pod silnik jest plastikowa czy metalowa?? bo takowa wystepuje i mysle nad jej założeniem do mnie...
niestety metalowa, tak jak pisalem z czasem bedzie alu :oko:
marcinpsk pisze: Gdzie sie podizala chlodnica oleju od tego silnika ??
narazie nie ma (z astry zlamana), planowalem zalozyc jak juz wszystko ogarne, ale zrobie to chyba szybciej. jakis ma to szczegolny wplyw?
marcinpsk pisze: Druga sprawa to to ze stozek widoczny na jednym z ostatnich zdjec to nienajlepsze rozwiazanie do tego silnika - zabija dolny zakres obrotow. Najlepsze rozwiazanie to seryjna pucha z filtrem k&n i jakims wiekszym lapaczem powietrza
pisalem juz wczesniej, ze przy wymiane calego wydechu robimy rowniez dolot: duzy stozek i za nim zwezka z fi 100 na 70. niestety umowiona wizyta dopiero 14.04, wiec poczekamy miesiac.
marcinpsk pisze:lub dedykowany dolot dbilasa ale to duzo drozsze rozwiazanie.

znjadz mi taki za rozsadne pieniadze :grin:

marcinpsk pisze:Jak juz bedziesz zwalal glowice to polecam zrobic porting kanalow oraz zeszlifowac calkowicie "fasolki" w kanalach wydechowych. Poprzwi to troche gore obrotow, bo spaliny beda lepiej oddawane w wydech przez co zmniejszy sie spalanie stukowe i ECU nie bedzie tak zaplonu opozniac.
Co do uszczelki pod glowica to zastanow sie nad zastosowaniem tej od Z20LET. Jest stalowa wiec przy upalaniu jejnie wydmucha tak predko. Pozatym jest z deka ciensza od seryjnej do XEV/XER, przez co kompresja pojdzie w gore a co z tym zwiazane moment obrotowy. Z wlasnego doswiadczenia wiem ze max moment zejdzie nizej.
dobrze wiedziec, ale tak jak pisalem, przeskoczyl rozrzad i glowicy nie sciagalem, zmienilem tylko pasek, swiece i uszczelke klawiatury.


tyle ze zaczyna sie cos dziac z obrotami. faluja przy wysprzeglaniu. niekiedy (choc teraz juz cześciej) zapala sie czek. ale zuwazylem kilka razy ze jak pogonie auto przez ok. 15km przy 200km/h to czek gasnie a i auto jakby żwawsze. ale po kilku km po miescie znow faluja. dusi sie, ale nigdy nie zgasl. mam rozszczelnienie za kolektorem na siatce ale watpie zeby to bylo od tego. czyszczenie przepustnicy albo cos innego??

jak widzisz polapanie elektryki jeszcze mnie czeka viewtopic.php?f=43&t=67794 a nie jest to takie proste :-?

fajnie ze wpadles, bo dzis dostalem bana u was :lol: , pozdro dla adimow :)18 .
Obrazek
marcinpsk
Świeżak
Posty: 14
Rejestracja: 17 mar 2010, o 16:33
Lokalizacja: Legionowo
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1

Post autor: marcinpsk »

Falowanie i dlawienie moze byc od tej peknietej zlaczki elestycznej na wydechu,bo ciagnie lewe powietrze isonda wariuje i zle dobiera mieszanke. Lubtez jak w moim ex XER lewe powietze ciagnal dolotem, tj. albo pod kolektorem ssacym albo pod przepustnica. Ja wymienilem w sumie 3 uszczelki bo jeszcze pod silniczkiem krokowym i bylo ok po tym.
Kolejna sprawa to to ze wlasnie przez ten stozek mozesz miec problemy z tym szrpaniem i nierowna praca.
Ostatnio jak ogarnialem XERa kumpla to po zalozeniu sportowego filtra byl podobny objaw. Ta zwezka nic Cinie da w dolocie.Lepiej zainwestuj w seryjna puche i wkladke k&n albo jak pisalem dbilasa bo tylko to sie sprawdza w tym silniku (testowalem osobiscie wiele rozwiazan).Chyba ze masz duzo pieniedzy to ucz sie na wlasnych bledach.
W sprawie chlodnicy oleju to nie polecalbym Ci dluzej upalac bo mozesz miec o wiele wieksze problemy jak olej przegrzejmesz. Jesli masz malo miejsca zebyrzezbic z seryjna chlodnica oleju to duzo lepszym rozwiazaniem bedzie zastosowanie chlodnicy oleju od Z20LET lub tez X22XE z opla sintry(bo sa identyczne).
Jest to w zasadzie chlodnica z tzw plaszczem wodnymijest duzo wydajniejsza od powietrznej. U mnie temperatura oleju nigdynie przekroczyla 115 stopninawet przy mega upalaniu.
Dodatkowa zaletajest to ze jest schowana pod kolektorem ssacym i nie potrzeba dodatkowego miejsca do jej zamontowania. Potrzebowalbys tylko taka chlodniczke oraz weze gumowe do niej i 2 weze do oleju i wsio pasuje P&P.
W sprawie elektryki to z tego co mi wiadomo to Corsy C wychodziliy w 2 wariantach elektryki tj. w wersji z szyna CAN i bez. Twoja jak widac ma CAN. Wystarczy Ci podmienic wiazke z pod deski rozdzielczej na taka ze starszej corsy C bez CANibyc moze z pod maski (ta co idzie na swiatla) i bedziesz mogl bez problemu podlaczyc wszystkie zegary.wedlug mnie rozwiazanie bedzie najtansze i najprostsze do rozwiazania.
Obrazek
Taki tam Z20LET z duzym + ;-)
Awatar użytkownika
czester 1
Weteran
Posty: 1911
Rejestracja: 5 sty 2004, o 13:15
Lokalizacja: zabrze
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0
Kontakt:

Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1

Post autor: czester 1 »

marcinpsk pisze:Falowanie i dlawienie moze byc od tej peknietej zlaczki elestycznej na wydechu,bo ciagnie lewe powietrze isonda wariuje i zle dobiera mieszanke. Lubtez jak w moim ex XER lewe powietze ciagnal dolotem, tj. albo pod kolektorem ssacym albo pod przepustnica. Ja wymienilem w sumie 3 uszczelki bo jeszcze pod silniczkiem krokowym i bylo ok po tym.
juz wiem ze to przez ta zlaczke, zmieniona na nowa i wszystko ok. :)

marcinpsk pisze: Kolejna sprawa to to ze wlasnie przez ten stozek mozesz miec problemy z tym szrpaniem i nierowna praca.
Ostatnio jak ogarnialem XERa kumpla to po zalozeniu sportowego filtra byl podobny objaw. Ta zwezka nic Cinie da w dolocie.Lepiej zainwestuj w seryjna puche i wkladke k&n albo jak pisalem dbilasa bo tylko to sie sprawdza w tym silniku (testowalem osobiscie wiele rozwiazan).Chyba ze masz duzo pieniedzy to ucz sie na wlasnych bledach.
pucha z astry gdzis lezy w aucie wiec sprubuje ja zalozyc, tylko pozostaje zrobic dolot do tej puchy...

marcinpsk pisze:W sprawie chlodnicy oleju to nie polecalbym Ci dluzej upalac bo mozesz miec o wiele wieksze problemy jak olej przegrzejmesz. Jesli masz malo miejsca zebyrzezbic z seryjna chlodnica oleju to duzo lepszym rozwiazaniem bedzie zastosowanie chlodnicy oleju od Z20LET lub tez X22XE z opla sintry(bo sa identyczne).
Jest to w zasadzie chlodnica z tzw plaszczem wodnymijest duzo wydajniejsza od powietrznej. U mnie temperatura oleju nigdynie przekroczyla 115 stopninawet przy mega upalaniu.
Dodatkowa zaletajest to ze jest schowana pod kolektorem ssacym i nie potrzeba dodatkowego miejsca do jej zamontowania. Potrzebowalbys tylko taka chlodniczke oraz weze gumowe do niej i 2 weze do oleju i wsio pasuje P&P.
przy kolektorze ssacym moze byc problem z jej upchaniem, ale pod zderzakiem jest sporo miejsca. masz jakies foto jak to wyglada przy tym ssacym?

marcinpsk pisze:W sprawie elektryki to z tego co mi wiadomo to Corsy C wychodziliy w 2 wariantach elektryki tj. w wersji z szyna CAN i bez. Twoja jak widac ma CAN. Wystarczy Ci podmienic wiazke z pod deski rozdzielczej na taka ze starszej corsy C bez CANibyc moze z pod maski (ta co idzie na swiatla) i bedziesz mogl bez problemu podlaczyc wszystkie zegary.wedlug mnie rozwiazanie bedzie najtansze i najprostsze do rozwiazania.
moja jest z 2001r wiec jedna z pierwszych :-? , nie mam czasu aby sie za to zabrac :(

jak juz tak fajnie masz to obykane to bede pytal dalej :grin: :
1. czy mozna zastapic (dolna) miske olejowa z innego silnika np. xev?, cieknie mi olej i nijak nie mozna tego uszczelic, pewnie jest krzywa. z xer ciezko dostac.

2. jak pisalem bede niedludo zmienial wydech (do tlumika koncowego) i jaki srodkowy zalozyc?. czy sa jakies zlaczki elastyczne o wiekszej wytrzymalosci mechanicznej. tym silnikiem narywa strasznie i zlaczka ktora zmienialem Obrazek wytrzymala niecale 5 miesiecy :lol:

3.na kolektorze mam przyspawane dwa uchwyty, pewnie pod oslone aluminiowa do tego kolektora, warto ja zakladac? (bede obwijal bandazem)

4. i mialem ostatnio problem z odaleniem silnika: kreci i nic, odpalil odrazu na holu. a jak stalo sie to drugi raz (auto stalo na gorce) to spuscilem go z biegu i zatrzymalem na biegu i odpalil bez niczego. odpalam auto gdzis z 40-50 razy dziennie. jakis czujnik ktory musi sie ustawic :-? ?

tak aby ostudzic temp. pod maska :grin:

Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Porszak
Support Team Leader
Support Team Leader
Posty: 5671
Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
Imię: Marcin
Lokalizacja: EBE-Bełchatów
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Kontakt:

Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1

Post autor: Porszak »

moze sztywniejsze poduszki silnika pomoga albo dac dluzsza zlaczke elastyczna.
Obrazek
C16XE stage 0.5 158KM/195Nm
stage 0.75 :) 176KM/187Nm
Zablokowany

Wróć do „Nasze Projekty”