witam
szukałem ale nie znalazlem satysfakcjonujacej odpowiedzi
czym roznia sie te silniki od siebie , sam remap wystarczy by uzyskac ?
czy sa jakies wieksze roznice ?
x12xe z12xe
- Zynio
- Swój
- Posty: 529
- Rejestracja: 5 maja 2003, o 19:32
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Miasto smoka (Kraków)
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
- Kontakt:
Re: x12xe z12xe
Na pewno, co je odróżnia to norma euro, a drugie to pedał gazu sterowany elektrycznie, a u ciebie na lineczkę i samymi sterownikami też się różnią to tak po krótce reszt musiał bym zobaczyć w schematy elektrycznefjodor pisze:witam
szukałem ale nie znalazlem satysfakcjonujacej odpowiedzi
czym roznia sie te silniki od siebie , sam remap wystarczy by uzyskac ?
czy sa jakies wieksze roznice ?
- STELMI
- Moderatorzy

- Posty: 1331
- Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Kontakt:
Re: x12xe z12xe
w skrzyniach biegów też była różnica, bo x12xe w CB ma sprzęgło na linkę, a w Z12xe w CC ma hydrauliczne
- Staneq
- Post Mistrz
- Posty: 2460
- Rejestracja: 8 lis 2004, o 17:40
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Gliwice
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Kontakt:
Re: x12xe z12xe
znalzałem opis różnic między x16xel, a z16xe.. podejrzewam że większość będzie analogiczna w przypadku z12xe a x12xe... (ale jak mówię "podejrzewam"
) na 1.2 się nie znam
1) X 16 XE1
2) Z 16 XE
Wał korbowy
1)bez tarczy zębatej (Czujnik wału korb. przy kole pasowym)
2)tarcza zębata na 8. ramieniu wału korbowego(Czujnik w kadłubie silnika)
Tłumik drgań(koło pas.wał.korb)
1) z tarczą zębatą
2) bez tarczy zębatej
Kolektor wylotowy
1)konwencjonalny
2)kolektor wylotowy z przyspawanym katalizatorem
Sonda lambda
1) 1szt.
2) 2szt.
Wtryskiwacze
1)ze strugą powietrza
2)ze strugą pow. niewykorzystaną(zabezpiecz.przed obrotem(zmodyfikowane wtryskiwacze)
Zespół przepustnicy
1) konwencjonalny(linka)
2) E-Gas (pot.elektr.)
1)przepustnica zwykła (ster. linka)
2)przepustnica elektronic
Układ sterowania silnikiem
1) Simtec 70
2) Simtec 71(i inny soft )
Czujnik wałka rozrządu
1)X16XE1
2)Z16XE(zmodyfikowany)
Czujnik ciśnienia bezwzględnego.
1)poza kolektorem.
2)zamontowany w kolekt.(inny czujnik)
Norma dotycząca spalin
1) Euro 3
2) Euro 4
1) X 16 XE1
2) Z 16 XE
Wał korbowy
1)bez tarczy zębatej (Czujnik wału korb. przy kole pasowym)
2)tarcza zębata na 8. ramieniu wału korbowego(Czujnik w kadłubie silnika)
Tłumik drgań(koło pas.wał.korb)
1) z tarczą zębatą
2) bez tarczy zębatej
Kolektor wylotowy
1)konwencjonalny
2)kolektor wylotowy z przyspawanym katalizatorem
Sonda lambda
1) 1szt.
2) 2szt.
Wtryskiwacze
1)ze strugą powietrza
2)ze strugą pow. niewykorzystaną(zabezpiecz.przed obrotem(zmodyfikowane wtryskiwacze)
Zespół przepustnicy
1) konwencjonalny(linka)
2) E-Gas (pot.elektr.)
1)przepustnica zwykła (ster. linka)
2)przepustnica elektronic
Układ sterowania silnikiem
1) Simtec 70
2) Simtec 71(i inny soft )
Czujnik wałka rozrządu
1)X16XE1
2)Z16XE(zmodyfikowany)
Czujnik ciśnienia bezwzględnego.
1)poza kolektorem.
2)zamontowany w kolekt.(inny czujnik)
Norma dotycząca spalin
1) Euro 3
2) Euro 4
Było c14se
-
jacek35
- Świeżak
- Posty: 62
- Rejestracja: 28 lis 2010, o 23:20
- Imię: jacek
- Lokalizacja: grojec
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: x12xe z12xe
witam mam silniczek x12xe co do sprzegla mam hydraulicze,zadnej linki.pozdrawiamSTELMI pisze:w skrzyniach biegów też była różnica, bo x12xe w CB ma sprzęgło na linkę, a w Z12xe w CC ma hydrauliczne