Witam
Mam problem z moją corsiarką 2 miechy temu skończyła się gwarancja

i tu patrzę a nie mam płynu w chłodnicy i masełko pod korkiem oleju

a oleju aż za nadto

. Więc pewnie poszła uszczelka pod głowica

i teraz moje pytanie brzmi... Czy da radę (napewno da ) zapodać silnik x16xep

zamiast x12xep wiadomo 115KM to nie to co 80KM

? czy będą jakieś komplikacje?? Wiem że auto nowe i chyba nikt jeszcze nie robił swap-a w corsie D

Co bym musiał zmienić poza samym silnikiem i pewnie kompem. Czy skrzynia i półosie podejdą? Czy instalacja może zostać?
Nie chcę pakować większej pojemności bo nie potrzebuję (wystarczy c20let w innym i c20xe w jeszcze innym aucie) to samochód typowo miejski na dodatek jeździ nim moja Żoncia
A jeśli to nie opłacalne to ile mogą mnie wykasować za naprawę uszczelki pod głowicą w tym x12xep? - niestety ja mam 2 lewe ręce do remontów silników i nie mam czasu na zabawy tego typu

combolot c14nz 60KM ale będzie ---> c20xe

154KM
corsa D 1.2 80KM
viki b kombi c20let 204KM
nie ma już enzo kombi c20xe 154KM