Teraz dopiero zwróciłem uwagę jakie masz brzydkie tylnie lampy
Wizje czestera w srebnej CC OPC1
- STELMI
- Moderatorzy

- Posty: 1331
- Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Kontakt:
Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1
o kurde, Ty masz pecha jednak...
Teraz dopiero zwróciłem uwagę jakie masz brzydkie tylnie lampy
Teraz dopiero zwróciłem uwagę jakie masz brzydkie tylnie lampy
- Porszak
- Support Team Leader

- Posty: 5671
- Rejestracja: 30 lis 2003, o 22:27
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: EBE-Bełchatów
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1
kurde czester. masakra. szkoda ze tak wyszlo. nich mi ktos jeszcze powie co ma pasek wieloklinowy do rozrzadu?
czester jak masz hajs to nie pozostaje nic innego jak odbudowac go troche mocniejszego tak jak mowi koltin
czester jak masz hajs to nie pozostaje nic innego jak odbudowac go troche mocniejszego tak jak mowi koltin
- Kotlin
- Swój
- Posty: 936
- Rejestracja: 25 lis 2004, o 22:21
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
- Kontakt:
Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1
O właśnie zapomniałem napisac wczesniej co to ku..wa jest na tych lampach. Czester to nie prom kosmiczny 

- AdamXXL
- Post Mistrz
- Posty: 2554
- Rejestracja: 24 kwie 2001, o 02:00
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1
spada wieloklinowy i przy pewnym pechu dostaje się pod obudowę rozrządu i pod sam pasek...Porszak pisze:kurde czester. masakra. szkoda ze tak wyszlo. nich mi ktos jeszcze powie co ma pasek wieloklinowy do rozrzadu?
- czester 1
- Weteran
- Posty: 1911
- Rejestracja: 5 sty 2004, o 13:15
- Lokalizacja: zabrze
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1
a co ma byc :0 , brudne czy coKotlin pisze:O właśnie zapomniałem napisac wczesniej co to ku..wa jest na tych lampach. Czester to nie prom kosmiczny

z tym http://www.hpt.pl/index.php?page=shop.p ... &Itemid=30. mam do kompletu z przodem i tak zostanie.
wlasnie stalo sie to po raz drugi i trzeba cos z tym zrobic. za pierwszym razem mialem szczescie.AdamXXL pisze:spada wieloklinowy i przy pewnym pechu dostaje się pod obudowę rozrządu i pod sam pasek...Porszak pisze:kurde czester. masakra. szkoda ze tak wyszlo. nich mi ktos jeszcze powie co ma pasek wieloklinowy do rozrzadu?
mysle wlasnie nad dorobieniem oslony rozrzadu metalowej/aluminiowej (chyba w MV6 jest taka), ale nie wiem czy jest to do wykonania
- STELMI
- Moderatorzy

- Posty: 1331
- Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Kontakt:
Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1
od strony paska alternatora jest plastikowa, ale w V6 praktycznie nie jest możliwy kontakt po zerwaniu paska alternatora z paskiem rozrządu.czester 1 pisze:mysle wlasnie nad dorobieniem oslony rozrzadu metalowej/aluminiowej (chyba w MV6 jest taka), ale nie wiem czy jest to do wykonania
Lampy brzydale
- -=kLaRi=-
- Support Team

- Posty: 3290
- Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1
w c20xe są alu i plastikowe obudowy rozrządu 
Kiedyś CORSCHE
Corsa B 1994 c20xe... 
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
-
marcinpsk
- Świeżak
- Posty: 14
- Rejestracja: 17 mar 2010, o 16:33
- Lokalizacja: Legionowo
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1
Jak zwalisz glowice to ogarnij sobie kanaly dolotowe. Na pierwszy ogien wyoutowalbym te fasolki z kanalow wydechowych.
No i napisz co z tym rozrzadem sie okazalo po rozebraniu.
No i napisz co z tym rozrzadem sie okazalo po rozebraniu.
- Kotlin
- Swój
- Posty: 936
- Rejestracja: 25 lis 2004, o 22:21
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
- Kontakt:
Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1
Czester jak by to badziewie robił sam Adam Opel to i tak bedzie paskudne
Zwykłe lamki Gsi fajniej wygladaja albo takie biale czy jakie tam

-
Barton
- Świeżak
- Posty: 38
- Rejestracja: 13 lut 2010, o 23:43
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1
Coś cisza w projekcie
Jakieś próby reanimacji ??
Jakieś zmiany ??
Jakieś próby reanimacji ??
Jakieś zmiany ??
- czester 1
- Weteran
- Posty: 1911
- Rejestracja: 5 sty 2004, o 13:15
- Lokalizacja: zabrze
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1
wiesz to nie jest tak ze mam swoj warsztat i czekaja az sie cos wysypie, maja inne umowione roboty i czekam w kolejce
. no chyba zebym rolade polozyl na stoł, to byloby inaczej 
dzis podjechalem zeby sciagnac zderzak i inne plastiki do lakierni i z ciekawosci sciagnolem obudowe rozrzadu. noi widok nie jest zadowalajacy
brak paska

pompa wody tez dostala

jutro, pojutrze sciagaja gore...
dzis podjechalem zeby sciagnac zderzak i inne plastiki do lakierni i z ciekawosci sciagnolem obudowe rozrzadu. noi widok nie jest zadowalajacy
brak paska

pompa wody tez dostala

jutro, pojutrze sciagaja gore...
- Kotlin
- Swój
- Posty: 936
- Rejestracja: 25 lis 2004, o 22:21
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
- Kontakt:
Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1
Oj bedzie bolalo
zawory mozna kupic w zamienniku ori kosztują sporo ja kupowalem wydechowe (GM) do siebie ale nie pamietam ile kosztowały.
zawory mozna kupic w zamienniku ori kosztują sporo ja kupowalem wydechowe (GM) do siebie ale nie pamietam ile kosztowały.

-
marcinpsk
- Świeżak
- Posty: 14
- Rejestracja: 17 mar 2010, o 16:33
- Lokalizacja: Legionowo
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1
Teraz to bedzie kosztowalo.Z tego co na foto widac po ustawieniu walkow to na dzien dobry masz 4-8 zaworow do wymiany. Do tego moze dojsc wymiana prowadnic i tlokoworaz ewentualny szlif lub tulejowanie.
- marmi
- Nowy
- Posty: 245
- Rejestracja: 19 mar 2008, o 00:26
- Lokalizacja: K-ce
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1
No nie za ciekawie to wygląda cos t pech prześladuje ten projekt... ale się zrobi i będzie gitara...
- -=kLaRi=-
- Support Team

- Posty: 3290
- Rejestracja: 23 lip 2004, o 10:49
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1
przy zerwaniu paska w 16v w oplu idą zawsze wszystkie zawory... ;/ a co za tym idzie prowadnice,gniazda ,nieraz tłoki czyli w sumie daje to nowy silnik - gratulacje!
Kiedyś CORSCHE
Corsa B 1994 c20xe... 
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
Teraz Audi A3 Sportback S-Line 2012 2.0TDI CR 170->210KM , Pakiet zderzaków S3, 19" + gwint i czerwone pasy
https://www.facebook.com/KolorowePasy/
- nolack
- Nowy
- Posty: 272
- Rejestracja: 15 lut 2007, o 12:50
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: NowyDwórMazowiecki/Jabłonna
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1
Noto sie narobiło
Jedyne wyjscie jak sie okaże że trzeba szlif robic to gotowac go pod turbo koszty już w tedy nie wiele wieksze a satysfakcja bedzie mega
Jedyne wyjscie jak sie okaże że trzeba szlif robic to gotowac go pod turbo koszty już w tedy nie wiele wieksze a satysfakcja bedzie mega
www.corsaclub.pl/sklep NOWE I UŻYWANE CZĘŚCI DO OPLA
-
marcinpsk
- Świeżak
- Posty: 14
- Rejestracja: 17 mar 2010, o 16:33
- Lokalizacja: Legionowo
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1
NIe dokonca jak piszesz.-=kLaRi=- pisze:przy zerwaniu paska w 16v w oplu idą zawsze wszystkie zawory...
Zalezy to od tego w jakiej pozycji sa walki rozrzadu podczas zerwania paska. Moze byc tak ze wszystkizawory beda zamkniete (mega szczescie) i wtedy nic oprocz paska nie wymieniasz, albo moze byc takze wszystki sa otwarte albo tak ze tylko 4 sa otwarte i tylko te spotykaja sie z tlokami, reszta jest zamknieta, tloki gna tylko te otwarte i silnik kreci sie dalej (tzn wal) zanim wrzucisz luz lub zatrzymasz auto.
- czester 1
- Weteran
- Posty: 1911
- Rejestracja: 5 sty 2004, o 13:15
- Lokalizacja: zabrze
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1
nie napisalem jeszcze ze rozrzad polecial przy ok 180km/h
dzis podjechalem zobaczyc co i jak:
jednak dostaly wszystkie zawory

dol nie ruszony

do tego do wymiany wszystkie prowadnice, uszczelniacze



przy okazji (jak marcinpsk mi radzi) wyszlifowane beda kanaly dolotowe


oraz usuniete fasolki z wydechowych


jak narazie to tylko koszta
, ale co zrobic 
dzis podjechalem zobaczyc co i jak:
jednak dostaly wszystkie zawory

dol nie ruszony

do tego do wymiany wszystkie prowadnice, uszczelniacze



przy okazji (jak marcinpsk mi radzi) wyszlifowane beda kanaly dolotowe


oraz usuniete fasolki z wydechowych


jak narazie to tylko koszta
Ostatnio zmieniony 12 cze 2010, o 08:16 przez czester 1, łącznie zmieniany 1 raz.
- Gesio_CB
- Nowy
- Posty: 331
- Rejestracja: 12 kwie 2008, o 14:53
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: SWD
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1
Moze by warto rozebrac dol i zobaczyc jak panewki, pierscionki ?
Widac ze tłoki rzeczywiscie kute ze nic im nie jest
Zycze szybkiego powrotu do upalania
Widac ze tłoki rzeczywiscie kute ze nic im nie jest
Zycze szybkiego powrotu do upalania

- STELMI
- Moderatorzy

- Posty: 1331
- Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Kontakt:
Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1
Warto by było zdjąć wał do pomiarów czy się nie zwichrował. Kanały obowiązkowo powiększ i wypoleruj, skoro i tak wszystko będzie robione

Po zdjęciach to ja tam nie widzę ani kutych tłoków ani że nic im nie jestGesio_CB pisze:Widac ze tłoki rzeczywiscie kute ze nic im nie jest
- czester 1
- Weteran
- Posty: 1911
- Rejestracja: 5 sty 2004, o 13:15
- Lokalizacja: zabrze
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1
jezeli widzisz ze cos jest tam nie tak to napisz, bo jutro sie wybieram do mechaniorow i ja jako laik moze czyms ich zaskoczeSTELMI pisze: Po zdjęciach to ja tam nie widzę ani kutych tłoków ani że nic im nie jest
- STELMI
- Moderatorzy

- Posty: 1331
- Rejestracja: 6 wrz 2006, o 22:43
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Kontakt:
Re: Wizje czestera w srebnej CC OPC1
chodziło mi o to, ze po zdjęciach nic się nie będzie wiedziało, tylko po rozebraniu można coś więcej powiedzieć.czester 1 pisze:jezeli widzisz ze cos jest tam nie tak to napisz, bo jutro sie wybieram do mechaniorow i ja jako laik moze czyms ich zaskoczeSTELMI pisze: Po zdjęciach to ja tam nie widzę ani kutych tłoków ani że nic im nie jest![]()
, poza tym nie chcialbym miec cos zdupconego skoro jest wszystko rozebrane
- czester 1
- Weteran
- Posty: 1911
- Rejestracja: 5 sty 2004, o 13:15
- Lokalizacja: zabrze
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re:
...ale co!markos pisze:zajebisty tjun, nie ma co
dolu narazie nie planuje zrzucac, za duzo z tym roboty w tym przypadku, ale jeszcze sie zastanowieSTELMI pisze:tylko po rozebraniu można coś więcej powiedzieć.
dzis kupione

- czester 1
- Weteran
- Posty: 1911
- Rejestracja: 5 sty 2004, o 13:15
- Lokalizacja: zabrze
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re:
jakiego problemu?, nie bylo problemu z dolem silnika tylko z paskiem ktory zrywajac sie rozpier.ala obudowe rozrzadu i wkrecajac sie w niego robi swoje.!markos pisze:przegapiles dobry moment na pozbycie sie problemu![]()
narazie bedziemy chcieli poprawic/wymienic wszystkie rolki prowadzace pasek, zmieniamy kolo alternatora na z 5pk na 6pk (bo reszta kol jest w 6pk)a co za tym idzie trzba bedzie lekko zeszlifowac podluznice o ktora sie te kolo trze.
do tego musimy jakos wzmocnic dolna zewnetrzna obudowe rozrzadu i jak tylko sie da jak najbardziej ja uszczelnic
z tym dolem silnika jest tak ze aby go rozebrac nie obejdzie sie bez zrzucania sanek
- !markos
- M A S T E R
- Posty: 7632
- Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
- Imię: mihau
- Lokalizacja: waw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
problem = ten samochod. moze przy jakiejs nastepnej awarii po fajnym swapie to zrozumieszczester 1 pisze:jakiego problemu?
jesli mam pisac jasniej, to juz tlumacze co rozumiem pod pojeciem fajnego swapa. fajny swap to taki, kiedy silnik wlozony jest tak, ze cos sie nie miesci, ociera, spada i przy okazji rozpie*dala pol silnika. ciesze sie natomiast, ze znalezliscie juz rozwiazanie tego problemu i ze bedzie to szlifowanie podluznicy....

- czester 1
- Weteran
- Posty: 1911
- Rejestracja: 5 sty 2004, o 13:15
- Lokalizacja: zabrze
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
Re:
moze i tak bedzie, ale...!markos pisze:problem = ten samochod. moze przy jakiejs nastepnej awarii po fajnym swapie to zrozumieszczester 1 pisze:jakiego problemu?![]()
tlumacze to sobie tym, ze w sumie nie mam na czym sie wzorowac, podpatrzec, mozna by powiedziec ze przecieram szlaki
i znow ci nie poszlo!markos pisze:jesli mam pisac jasniej, to juz tlumacze co rozumiem pod pojeciem fajnego swapa. fajny swap to taki, kiedy silnik wlozony jest tak, ze cos sie nie miesci, ociera, spada i przy okazji rozpie*dala pol silnika.
a u ciebie w tym fajnym swapie cos czasem sie nie syplo
ile ci udalo sie zrobic km po swapie 1tys, 5, a moze 10tys :0
ps1. oby ci slyzyl jak najmniej awaryjnie
ps2. czasami jestes naprawde wkurwiajacy jak żanetka lyta
jak narazie znamy wszystkie bolaczki i pomalu je poprawiamy, ale wiadomo nic nie jest na wieki. seryjne auta tea sie sypia a co dopiero po zwiekszeniu mocy. zalezy jeszcze od kierownika!markos pisze:ciesze sie natomiast, ze znalezliscie juz rozwiazanie tego problemu i ze bedzie to szlifowanie podluznicy....
- !markos
- M A S T E R
- Posty: 7632
- Rejestracja: 13 paź 2002, o 23:55
- Imię: mihau
- Lokalizacja: waw
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Re: Re:
no.. rozpadla sie fabrycznie nowa pompa oleju. przyczyna nieznana.czester 1 pisze:ale jak juz robic to porzadnie nie?
nie spadl zaden pasek, bo kolko przycieralo o podluznice. nie roz*ebalo sie pol silnika, a tylko przytarl sie walek wydechowy.
i zapewniam cie, ze zrobione bylo porzadnie. pokaz mi JEDEN samochod, ktory ma ponad 150% fabrycznej mocy, w ktorym prawie nic nie jest seryjne, ktory znosi tygodniowe napie*dalanie takie jak ja mu serwowalem i NIC sie w nim nie sra, a poddaje sie jedynie fabrycznie nowa, seryjna, oryginalna hondowska czesc. no jeden mi taki pokaz...




